Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund pisser i sengen
  • #1   13. jan 2006 1 år gammel

• #2   13. jan 2006 tæve

• #3   13. jan 2006 nej hun har gjort det længe nu
    men vi har købt en duft halløjsa hos dyrelægen som skulle hjælpe på det, men det er bare intensiveret siden.

• #4   13. jan 2006 ja til begge ting

• #5   13. jan 2006 og hun får også en røvfuld når hun gør det

• #6   13. jan 2006 ja vi har haft hende som hvalp og nej de har ikke nævnt noget men vi har selv mistanke om det. men det er stadig mærkeligt at det lige skal være i sengen

• #7   13. jan 2006 det har det nok, så det er nok ikke blærebetændelse.

• #8   13. jan 2006 Det kan også være et tegn på dominans. har selv oplevet det med min tæve - hun stillede sig simpelthen midt i sengen og pissede mens hun stirrede på os. Men har det stået siden hun var hvalp , ville jeg undersøge hende hos dr. dyr for at se om det kunne være noget fysiologisk. ellers er det pottetræning og konsekvens. Held og lykke smiley

• #9   13. jan 2006 Hvordan kan det være i giver hende en røvfuld hvis ikke i ved om hun evt kunne være syg, måsek kan hun ikke gøre for det, og er flov over det

• #10   13. jan 2006 Jeg har haft en tæve der gjorde nøjagtig det samme.
    Jeg gav hende væk da hun åbenbart ikke trivedes i flokken - og hos den nye ejer har hun aldrig gjort det!
    Så min formodning var rigtig - hendes nervesystem var ikke som det skulle være - ikke en hund jeg nogen siden ville bruge til avl - Men gerne ville give er godt hjem.

• #11   13. jan 2006 Citat start :
    jeg ville give hende en røvfuld når hun gør det, hun er en lille svin det er derfor hun gør det.
    Citat slut

Synes godt nok det er en noget usympatisk udtalelse!!!!!!

Christel, har i prøvet at kontakte en adfærdsterapeut, nogle gange, er det nogle enkelte ting der skal til for at ændre situationen.

Selvom hun har gjort det lige siden hun var yngre, KAN der altså godt være noget galt.
    Nu er det ikke helt det samme, men på et tidspunkt, begyndte vores hankat at tisse i sengen - lige foran os . vildt provokerende. Vi blev sgu lettere irriterede, men forstod det samtidig ikke. Det viste sig, at han havde sten i urinen, og han havde monster ondt. Og havde vi ikke opdaget det, så var han nok død af det. Men vi kunne ikke mærke det på ham, andet end han tissede i vores seng.

Så prøv at undersøge det lidt nærmere...det kan være dominans, men det kan ligeså godt være noget helt andet.

Kommentér på:
Min hund pisser i sengen

Annonce