hidsig lille hund {{forumTopicSubject}}
jeg er ejer af den hund der i går blev sat på fra min profil!!!!
Jeg har IKKE selv sat den på og jeg ER IKKE selv med til det!
jeg var på arbejde kæresten havde en del gæster og et par veninder spør om de må låne computeren
de opgraderer den onde video som gør Hannah til grin foran alle hendes hundevenner
de låner min comp der har HG til startside og kommer så på det herskæg fordi hannah har en smule temperament når hun er træt skal der intet til og det er IKKE sjovt
de laver en tråd så der er mange der går ind og ser det og nu er det mig der lyder som en dårlig hundeejer....
der er komentarer til at jeg arbejder med hunde hvilket jeg virkelig nyder og da dette ikke er mig slettede jeg alt der havde med det at gøre både tråd og film
jeg ber venligst alle forstå at jeg virkelig tændte af da jeg så det i dag og at de har fået deres tur
fra nu af er mine hunde med på arbejde når det skal foregå på denne måde
jeg beder om forståelse for mit sure humør og hvorfor jeg valgte ikke at svare på kommentarer
til alle hannahs hundevenner og beundre
huner lige så sød og fantastisk som hun ser ud
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.402
Hvem har optaget videoen? Man opgraderer vel ikke noget, som ikke allerede er optaget??
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.525
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
aug 2007
feb 2008
aug 2007
aug 2007
feb 2008
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
feb 2008
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
der sidder en pige med en lille hund og puster den i hovedet . til hunden bliver gal og bider fra sig men kan ikke komme til at bide da den bare bliver rykket væk så den ikke kan nå . så får den da bare nogle ture enu på samme måde . virklig at underkue den lille hund ..
og jeg tror nu heller ikke på den historie med at kærsten og veninden skulle have lavet den film samt logge ind på hendes briger på hg og sætte den ind flere steder. desvære..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Jeg har autologin på alle mine sider, så hvorfor skulle hendes "venner" ikke kunne logge på hendes bruger?
slap nu af alle sammen. Hvis det var hende selv der havde gjort det, og derefter slettet alt, hvorfor skulle hun så gøre opmærksom på det nu??
mar 2007
selv om der er auto loking på har jeg stadig svært ved at tro på den historie . hvorfor skulle hendes kærste og veninde finde på at gøre sådan helt ærlig ?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
de har vel syntes det er sjovt?
Hvis man ikke ved særlig meget om hunde, er det da en ganske sjov reaktion. Og hunden er jo bare et stykke legetøj..
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
mar 2007
plus den var lagt ind flere steder på hg . i hendes profil i tråde og video,er
og hvorfor skrive min hvis det ikke vare deres hund . så ville de vel have skrevet se en hidsig hund eller andet..
aug 2008
Ville have langt større respekt, hvis hun sagde; "Det kan jeg sgu godt se, nu hvor I alle påpeger det. Jeg har virkelig lært af det". Men benægtelse og opfindelse af historier - det har jeg ærlig talt ingen respekt for...
aug 2007
jeg har auto login og nej det er ikk sejt at behandle hende sådan tro hva i vil jeg er ikk sådan'
men tro hva i vil jeg kan jo ikke rette op på at man har auto login på sin egen comp for man regner da ikk med folk gør sådan noget
min kæreste er heller ikk sådan
aug 2007
aug 2007
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
Hvis en kærest eller veninde behandler min hund forkert når jeg ikke var hjemme, så ville jeg flippe totalt ud og give rent besked. Ville ikke bruge tid herinde før jeg havde gjort helvede klart for dem, for ingen driller min hund!!!!
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 707
Jeg skal ikke kunne sige om det Line N skriver er sandt.
MEN til jer der mener hun lyver !!!!!,
så prøv lige at se i hendes profil, med det hun laver til hverdag så ser det da også ud til hun ikke ved hvordan man behandler en hund.
Med jeg ved hvordan ander menesker kan opføre sig, man kan jo bare skrive et spørsmål her på HG,
Og det men autologin, man kan jo sætte PC op til at starte op med siden HG
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
Næste tråd fra den kant er det så at "Min lille hund har bidt et barn i hovedet, hvad skal jeg gøre?"
Kan lige se et barn der sidder med denne lille hund og barnet kommer til at puste på den fx. i forbindelse med at hun taler ivrigt og hunden bider som refleks fordi den har lært at dens grænser ikke respekteres og derfor vælger at angribe først uden at advare ... Suuk ...
mar 2007
ja ening ..
for hvis det var andre der have lagt den video ind ville de da ikke skrives ( se min hidsige hund )
men havde skrevet se en hidsig hund..
så jeg mener da også . som du skriver Bente H så er det da bare at undskylde . kan da godt se at det måske ikke var så smart igen . beklager .
alle kan lave fejl vi er kun mennesker .
men at dække sine fejl ind lære man ikke af ..
aug 2008
Men Line, hvis det virkelig er sandt, hvad du siger, så håber jeg, at du tager dine forholdsregler, så dine stakkels hunde ikke skal udsættes for sådan nogle båtnakker igen...
Faktisk kan vi aldrig få at vide, hvad der er op eller ned i den her historie
mar 2007
så må vi håbe at alle har lært af det . og det ikke sker igen for den arme hund ..
og uaaset havd så har de pågældne personner nok fået en skideballe .
og er det ejeren af hunden har hun også måtte høre for det så .
slut finale herfra . og held og lykke med den lille vovse ..
og lad os ikke håbe den har taget så meget skade at det værste vil ske at den bed et barn i hovdet som Sanne M skriver ..
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
mar 2007
hvis du havde set video,en samt teksten på den video.
ville du også ane uråd . om at der er noget der ikke stemmer helt overens .
og ja jeg holder stadig på at jeg ikke tror på hendes forklaring . og det er sat ud fra at have set video,en og teksten . samt den var sat ind flere steder på hg .. (med tekst se min biske hund)
hvis det var andre ville de nok somsagt have skrevet( se en bisk hund)
men somsagt håber jeg ikke at hunden har lidt skade af det og får bidt et barn i hovdet . og jeg håber alle har lært af det ..
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
aug 2007
HVIS DER ER NOGET DER PIS*ER MIG AF ER DET FOLK DER SIDDER OG SIGER JEG LYVER UDEN OVERHOVEDET AT VIDE EN FU*KING SKID OM HVA DE SNAKKER OM!!!!!!
HVER EVIG ENESTE FU*KING DAG GÅR JEG OG PASSER FOLKS HUNDE NÅR DE ER PÅ FERIE. JEG PUSSE NULLER OM DEM OG LIGE MEGET HVOR MANGE GANGE JEG BLIR BIDT, GÅR JEG STADIG TUR MED DEM FORDI JEG IKKE SYNES DET ER FAIR AT EN HUND IKKE KOMMER UD!!!!!!
JEG GØR RENT EFTER DEM JEG KLIPPER OG VASKER DEM OG ER DER NOGEN AF JER DER TROR AT JEG GÅR OG SLÅR ANDRES HUNDE OG GØR DEM HIDSIGE!!!!!
KAN I SE PÅ NOGLE AF MINE BILLEDER AF MINE 2 POMER AT DE ER TRISTE!!!!
DE ER SNOT FORKÆLEDE NÅR DE ER MED PÅ ARBEJDE, GÅR DE SELV IND I FORRETNINGEN OG VÆLGER LIGE DET DE VIL HA! DE HAR ALT!!
HAR DIN HUND ALT?? DET TROR JEG VIST IKKE
MINE HUNDE FÅR KUN KVALITETSFODER¨.
BAR I KØKKENET HAR DE EN STOR PUDE 2 KURVE EN KISTE FYLDT MED LEGETØJ FIRE SKUFFER FYLDT MED FORSKELLIGE FORMER FOR GODBIDDER OG SÅ VIDERE
JEG KENDER IKKE ENGANG HENDE PÅ FILMEN OG ER DA GODT NOK HELLER IKK INTRA I DET
HENDE JEG KENDER ER HENDE DER FILMER OG HUN SAGDE AT DE BAR TROEDE AT JEG SYNES DET VAR SJOVT!!!!
OG AT DEN FILM JO NOK SKULLE BLIVE SÅ MAN SKRIVER DA IKKE SE VI SÆTTER VORES BEKENDTES HUND IND FRA HENDES PROFIL FORDI VI SYNES DET ER SUPER SJOVT?????
JEG SKAL FAND*E FILME HANNAH OG MIG SAMMEN UDE PÅ DCHS BANE SÅ SNART DEN MOBIL KOMMER HJEM TROR I SELV HVIS AT JEG BEHANDLEDE HENDE SÅDAN AT HUN VILLE RENDE OP OG NED AF FORSKELLIGE OPGAVER??
I FILMEN ER DET EN MØRKHÅRET PIGE MED JAKKE PÅ DER SIDDER OG PUSTER TIL HENDE. HUN HAR LANGT HÅR
JEG ER LYSHÅRET JEG HAR MELLEMLANGT(IKKE HELT TIL SKULDER ENDNU) HÅR.
JEG HAR EN MOBIL MED DÅRLIGT KAMERA PT JEG KAN IKKE OVERFØRE BILLEDER FRA DEN DA DET ER EN LÅNETELEFON, DA DEN ANDEN ER TIL REP
TRO HVA I VIL MEN NU HAR I FÅET MIT SURE OPSTØD FOR JEG GIDER IKKE STEMPLES INDEN I HAR SET MIG OG LÆRT MIG AT KENDE!
aug 2007
aug 2007
AHR OKAY DET ER LØGN DA HUN VAR HELT LILLE HVOR HENDES TÆNDER GJORDE ONDT NIPPEDE HUN MIN KUSINE PÅ 8 ÅR I LEG MEN DEN TÆLLER IKKE RIGTIG MED
HVORDAN VILLE I HA DET HVIS JEG BESKYLDTE ALLE JER SOM DYREMISHANDLERE FORDI JEG SYNES NOGEN AF JERES BILLEDER SER UD TIL AT HUNDEN ER KED AF DET???? SÅDAN ER JEG IKKE AF PERSON SÅ DET KUNNE JEG ALDRIG FINDE PÅ MEN SÅDAN MÅ I JO VÆRE
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
aug 2007
vi har også passet et par kamphunde som bed en kolega i RØV*N
tolleren er blevet noget bedre siden jeg er blevet bestemt og siger at den skal ud så den gør det ikke ved mig mere
der er også en enkelt pappilion
tror nu mest det er fordi de er bange intet med at hunden er sur eller noget i sind men nogle reagererer sådan især når der er mange hunde
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
Blot hvad jeg har god erfaring med.. Samt lækre guffer og tålmodighed
Smutter videre,tak for svar
aug 2007
håber du forstår hva jeg mener
mar 2007
Dit svar.
DE ER SNOT FORKÆLEDE NÅR DE ER MED PÅ ARBEJDE, GÅR DE SELV IND I FORRETNINGEN OG VÆLGER LIGE DET DE VIL HA! DE HAR ALT!!
HAR DIN HUND ALT?? DET TROR JEG VIST IKKE
MINE HUNDE FÅR KUN KVALITETSFODER¨.
hvordan kan du sige om andres hunde ikke har alt ?
jeg tror nu ikke der er nogen hg bruger der ikke forkæler deres hunde . og giver deres hund det de har behov for .
så lad være med at udtale dig om andre hundeejer
når du ikke ved nogen ang der.
for jeg kan tale for mig selv når jeg skriver at Laika har alt . og hun mangler ikke noget . og hun får også kvalitets foder.
samt hun har godbider plus ben og legetøj..
og stop du bare alle dine fucking ord .. det ændre ikke min mening aligevel.
da der er flere ting jeg synes ikke stemmer overens ..
aug 2007
aug 2007
jan 2006
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.294
Så meget husker jeg, så det passer ikke at du ikke ved hvem det er der var på filmen !
Og jeg vil ikke sidde og sige at du lyver osv, - for jeg kender dig ikke og ved det ikke..
Ved bare at lige nu går DU også over stregen ved at sige at andres hunde ikke har alt osv osv osv.
Det ved du jo overhovedet intet om .. medmindre du kender alle herinde med hunde og ved hvad de har og ikke har ? :o)
mar 2007
nej jeg kender ikke dig .
men jeg skriver ud fra at have set din video.
samt læs de tråde der har været oppe ang den video.
og læs dine svar .
og fra alt det . kan jeg sige at der er noget der overhovdet ikke stemmer over ens . og at jeg ikke lige tror på at det er andre der har sat den ind .
du taler om noget du slet ikke har kendskab til som * M&J - Elsker sin puttetrold..
hvor vi skriver ang din video samt de tråde der har været oppe ang den og ud fra alle dine svar i disse tråde ..
så der er forskellen ..
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Det er alt sammen ting som intet har med omgangen af hundene at gøre........så jeg må tilstå, at dine agumenter virker noget naive og uholdbare......en fin hundekurv har intet med om man kan finde ud af at behaldle en hund korrekt.
Og i mit skrevne har jeg ikke taget stilling til, om du har noget med den film, at gøre eller ej.....jeg har ikke set den.
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 212 Svar: 949
- Har ikke set filmen, så vil ikke udtale mig om dette.
jan 2006
At jeg så synes det er belastende med alle de store bogstaver i debatten er en anden sag, at du så ser det som en dum kommentar...tjaaa det er jo din sag
mar 2007
måske ikke ordret .
plus der er mange flere ting der ikke stemmer overens med video,en samt de tråde der har været oppe ang den video..
og ja jeg ville da også blive ked af det hvis det var mig der fik de salg i hovdet . men jeg ville så apseptere at det var noget møg jeg lige fik gjort og undskylde ...
og er ellers ening med **Rene*** hvorfor råbe ?
hidsig lille hund