{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

hidsig lille hund {{forumTopicSubject}}

jeg er ejer af den hund der i går blev sat på fra min profil!!!!

Jeg har IKKE selv sat den på og jeg ER IKKE selv med til det!

jeg var på arbejde kæresten havde en del gæster og et par veninder spør om de må låne computeren

de opgraderer den onde video som gør Hannah til grin foran alle hendes hundevenner
de låner min comp der har HG til startside og kommer så på det herskæg fordi hannah har en smule temperament når hun er træt skal der intet til og det er IKKE sjovt

de laver en tråd så der er mange der går ind og ser det og nu er det mig der lyder som en dårlig hundeejer....

der er komentarer til at jeg arbejder med hunde hvilket jeg virkelig nyder og da dette ikke er mig slettede jeg alt der havde med det at gøre både tråd og film

jeg ber venligst alle forstå at jeg virkelig tændte af da jeg så det i dag og at de har fået deres tur

fra nu af er mine hunde med på arbejde når det skal foregå på denne måde

jeg beder om forståelse for mit sure humør og hvorfor jeg valgte ikke at svare på kommentarer

til alle hannahs hundevenner og beundre
huner lige så sød og fantastisk som hun ser ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hidsig lille hund
  • #1   17. jan 2009 *de opgraderer den onde video som gør Hannah til grin *

Hvem har optaget videoen? Man opgraderer vel ikke noget, som ikke allerede er optaget??

• #2   17. jan 2009 Mette, mon ikke hun mener uploarder... :o) Men ja, var vidioen optaget i forvejen eller hvad?

• #4   17. jan 2009 Synes stadig det lyder som en dårlig undskyldning for ikke selv at få de kommentare.

• #5   17. jan 2009 HUH????

• #6   17. jan 2009 videoen er optaget mens jeg er på arebjde af min kærestes venners kæreste og veninde

• #7   17. jan 2009 hvis i mener det er en dårlig undskyld tror jeg måske i er lidt latterlige jeg var ude og putte hunde på mit arbejde det tager ca en time

• #8   17. jan 2009 Måske du skulle lade videoen være herinde og forklare dig så?

• #9   17. jan 2009 nu er den slettet og jeg har den jo ikk så det er jo lidt sent

• #10   17. jan 2009 den må være filmet fra en mobil med den dårlige opløsning

• #11   17. jan 2009 Hvis de har brugt din computer til at uploade videoen fra så ligger den stadig på din computer...

• #12   17. jan 2009 Uanset hvem der har gjort hvad,så håber jeg det er sidste gang hendes grænser skal overtrædes på den måde...

• #13   17. jan 2009 Hvad skete der i den pågældende film...

• #14   17. jan 2009 Lisette J
    der sidder en pige med en lille hund og puster den i hovedet . til hunden bliver gal og bider fra sig men kan ikke komme til at bide da den bare bliver rykket væk så den ikke kan nå . så får den da bare nogle ture enu på samme måde . virklig at underkue den lille hund ..

og jeg tror nu heller ikke på den historie med at kærsten og veninden skulle have lavet den film samt logge ind på hendes briger på hg og sætte den ind flere steder. desvære..

• #16   17. jan 2009 Det virker da plausibelt?

Jeg har autologin på alle mine sider, så hvorfor skulle hendes "venner" ikke kunne logge på hendes bruger?

slap nu af alle sammen. Hvis det var hende selv der havde gjort det, og derefter slettet alt, hvorfor skulle hun så gøre opmærksom på det nu??

• #17   17. jan 2009 fordi hun ikke fik den opbakning og ros for filmen som hun havde håbet på .. hun fik mange negative beskeder da det slet ikke hører nogen steder til at behandle en hund sådan ..

selv om der er auto loking på har jeg stadig svært ved at tro på den historie . hvorfor skulle hendes kærste og veninde finde på at gøre sådan helt ærlig ?

• #18   17. jan 2009 Bonnie,
    de har vel syntes det er sjovt?
    Hvis man ikke ved særlig meget om hunde, er det da en ganske sjov reaktion. Og hunden er jo bare et stykke legetøj..

• #19   17. jan 2009 Lyder da plausibelt hvis hendes kæreste og veninder et subknøve (umodne og lettere retarderede) alle som en !!

• #21   17. jan 2009 Jamen, hvis denne historie er sand - så har vedkommende da op til flere høner at plukke med kæresten og veninderne.. For det første, så fatter jeg ikke, at man lader sine hunde være alene tilbage sammen med sådan nogle mindre-bemidlede fjolser. For det andet, så overskrider det da alle grænser at bruge folks computer OG login uden at have fået tilladelse. Hvordan har de lige vidst, at vedkommende havde en profil på HG? Synes, der er alt for mange ubekendte til, at historien kan være sand . sorry

• #22   17. jan 2009 ja og teksten på video,en hed noget med se min hidsige hund . måske ikke lige ordret ..

plus den var lagt ind flere steder på hg . i hendes profil i tråde og video,er
    og hvorfor skrive min hvis det ikke vare deres hund . så ville de vel have skrevet se en hidsig hund eller andet..

• #23   18. jan 2009 Bonnie: Ja, netop. Sådan husker jeg det også.
    Ville have langt større respekt, hvis hun sagde; "Det kan jeg sgu godt se, nu hvor I alle påpeger det. Jeg har virkelig lært af det". Men benægtelse og opfindelse af historier - det har jeg ærlig talt ingen respekt for...

• #24   18. jan 2009 øh min kæreste gjorde det ikke men hans vens kæreste vi kender hende ikke som sådan og så en af hendes veninder var her kæresten sad ovenpå de spurgte om de måtte låne comp og self måtte de det det må alle andre jo også

jeg har auto login og nej det er ikk sejt at behandle hende sådan tro hva i vil jeg er ikk sådan'

men tro hva i vil jeg kan jo ikke rette op på at man har auto login på sin egen comp for man regner da ikk med folk gør sådan noget

min kæreste er heller ikk sådan

• #25   18. jan 2009 hg er min startside og jeg har auto login??? hvor svært er det lige at gå herind og sætte en film ind og der er intet på min comp

• #26   18. jan 2009 jeg synes det er så latterligt man prøver bar på at beklage noget der er sket uden ens vilje og straks er man dømt som dyre mishandler det er godt nok en latterlig holdning sorry men det sys jeg

• #27   18. jan 2009 Hmmm............hvis det var min kæreste som fandt på sådan noget med eller uden et par veninder,så havde jeg fundet et par af mine største støvler, taget ham i nakken og åbnet hoveddøren og så samlet alle mine kræfter i min højre fod og ben og så losset ham sådan en i hand dertil indrettet og sparket ham til Sverige eller et andet sted meget langt væk.

Hvis en kærest eller veninde behandler min hund forkert når jeg ikke var hjemme, så ville jeg flippe totalt ud og give rent besked. Ville ikke bruge tid herinde før jeg havde gjort helvede klart for dem, for ingen driller min hund!!!!

• #28   18. jan 2009 Jeg så overskreften men så ikke videoklippet,

Jeg skal ikke kunne sige om det Line N skriver er sandt.

MEN til jer der mener hun lyver !!!!!,
    så prøv lige at se i hendes profil, med det hun laver til hverdag så ser det da også ud til hun ikke ved hvordan man behandler en hund.

Med jeg ved hvordan ander menesker kan opføre sig, man kan jo bare skrive et spørsmål her på HG,

Og det men autologin, man kan jo sætte PC op til at starte op med siden HG

• #29   18. jan 2009 Det kan sagtens være sket. Men du godeste ...

Næste tråd fra den kant er det så at "Min lille hund har bidt et barn i hovedet, hvad skal jeg gøre?"

Kan lige se et barn der sidder med denne lille hund og barnet kommer til at puste på den fx. i forbindelse med at hun taler ivrigt og hunden bider som refleks fordi den har lært at dens grænser ikke respekteres og derfor vælger at angribe først uden at advare ... Suuk ...

• #30   18. jan 2009 Bente H
    ja ening ..

for hvis det var andre der have lagt den video ind ville de da ikke skrives ( se min hidsige hund )
    men havde skrevet se en hidsig hund..

så jeg mener da også . som du skriver Bente H så er det da bare at undskylde . kan da godt se at det måske ikke var så smart igen . beklager .
    alle kan lave fejl vi er kun mennesker .
    men at dække sine fejl ind lære man ikke af ..

• #31   18. jan 2009 I'm a doglover: Ja, det også det, der er min pointe - HVIS jeg virkelig var blevet sådan røvrendt af mine såkaldte venner OG kæreste, så ville jeg tænde totalt af, for sådan behandler man bare ikke en hund.

Men Line, hvis det virkelig er sandt, hvad du siger, så håber jeg, at du tager dine forholdsregler, så dine stakkels hunde ikke skal udsættes for sådan nogle båtnakker igen...

Faktisk kan vi aldrig få at vide, hvad der er op eller ned i den her historie smiley

• #32   18. jan 2009 nej sket er sket .
    så må vi håbe at alle har lært af det . og det ikke sker igen for den arme hund ..

og uaaset havd så har de pågældne personner nok fået en skideballe .
    og er det ejeren af hunden har hun også måtte høre for det så .
    slut finale herfra . og held og lykke med den lille vovse ..
    og lad os ikke håbe den har taget så meget skade at det værste vil ske at den bed et barn i hovdet som Sanne M skriver ..

• #33   18. jan 2009 hold da kæft, hvor har I travlt, 'tyv tror hver mand stjæler', det er da noget underligt noget at sidde og beskylde andre for at lyve. I siger direkte at hun gjorde det men fortrød fordi hun ikke fik de 'sjove' kommentarer hun havde forventet, hvordan f..... kan i vide det?

• #34   18. jan 2009 karin J .
    hvis du havde set video,en samt teksten på den video.

ville du også ane uråd . om at der er noget der ikke stemmer helt overens .
    og ja jeg holder stadig på at jeg ikke tror på hendes forklaring . og det er sat ud fra at have set video,en og teksten . samt den var sat ind flere steder på hg .. (med tekst se min biske hund)
    hvis det var andre ville de nok somsagt have skrevet( se en bisk hund)

men somsagt håber jeg ikke at hunden har lidt skade af det og får bidt et barn i hovdet . og jeg håber alle har lært af det ..

• #35   18. jan 2009 ja, drama kan man jo selv skabe hvis ikke der rigtig sker noget på HG

• #36   18. jan 2009 OKAY VED I HVA!!!

HVIS DER ER NOGET DER PIS*ER MIG AF ER DET FOLK DER SIDDER OG SIGER JEG LYVER UDEN OVERHOVEDET AT VIDE EN FU*KING SKID OM HVA DE SNAKKER OM!!!!!!

HVER EVIG ENESTE FU*KING DAG GÅR JEG OG PASSER FOLKS HUNDE NÅR DE ER PÅ FERIE. JEG PUSSE NULLER OM DEM OG LIGE MEGET HVOR MANGE GANGE JEG BLIR BIDT, GÅR JEG STADIG TUR MED DEM FORDI JEG IKKE SYNES DET ER FAIR AT EN HUND IKKE KOMMER UD!!!!!!
    JEG GØR RENT EFTER DEM JEG KLIPPER OG VASKER DEM OG ER DER NOGEN AF JER DER TROR AT JEG GÅR OG SLÅR ANDRES HUNDE OG GØR DEM HIDSIGE!!!!!

KAN I SE PÅ NOGLE AF MINE BILLEDER AF MINE 2 POMER AT DE ER TRISTE!!!!

DE ER SNOT FORKÆLEDE NÅR DE ER MED PÅ ARBEJDE, GÅR DE SELV IND I FORRETNINGEN OG VÆLGER LIGE DET DE VIL HA! DE HAR ALT!!
    HAR DIN HUND ALT?? DET TROR JEG VIST IKKE
    MINE HUNDE FÅR KUN KVALITETSFODER¨.

BAR I KØKKENET HAR DE EN STOR PUDE 2 KURVE EN KISTE FYLDT MED LEGETØJ FIRE SKUFFER FYLDT MED FORSKELLIGE FORMER FOR GODBIDDER OG SÅ VIDERE

JEG KENDER IKKE ENGANG HENDE PÅ FILMEN OG ER DA GODT NOK HELLER IKK INTRA I DET
    HENDE JEG KENDER ER HENDE DER FILMER OG HUN SAGDE AT DE BAR TROEDE AT JEG SYNES DET VAR SJOVT!!!!
    OG AT DEN FILM JO NOK SKULLE BLIVE SÅ MAN SKRIVER DA IKKE SE VI SÆTTER VORES BEKENDTES HUND IND FRA HENDES PROFIL FORDI VI SYNES DET ER SUPER SJOVT?????

JEG SKAL FAND*E FILME HANNAH OG MIG SAMMEN UDE PÅ DCHS BANE SÅ SNART DEN MOBIL KOMMER HJEM TROR I SELV HVIS AT JEG BEHANDLEDE HENDE SÅDAN AT HUN VILLE RENDE OP OG NED AF FORSKELLIGE OPGAVER??

I FILMEN ER DET EN MØRKHÅRET PIGE MED JAKKE PÅ DER SIDDER OG PUSTER TIL HENDE. HUN HAR LANGT HÅR

JEG ER LYSHÅRET JEG HAR MELLEMLANGT(IKKE HELT TIL SKULDER ENDNU) HÅR.
    JEG HAR EN MOBIL MED DÅRLIGT KAMERA PT JEG KAN IKKE OVERFØRE BILLEDER FRA DEN DA DET ER EN LÅNETELEFON, DA DEN ANDEN ER TIL REP

TRO HVA I VIL MEN NU HAR I FÅET MIT SURE OPSTØD FOR JEG GIDER IKKE STEMPLES INDEN I HAR SET MIG OG LÆRT MIG AT KENDE!

• #37   18. jan 2009 OKAY SÅ NÅR DIN KÆRESTE HAR GÆSTER DU IKKE KENDER TØR DU SÅ IKKE LADE DIN HUND VÆRE HJEMME VED DEM EN TIME????????

• #38   18. jan 2009 OG HANNAH VILLE ALDRIG I SIT LIV BIDE ET BARN

AHR OKAY DET ER LØGN DA HUN VAR HELT LILLE HVOR HENDES TÆNDER GJORDE ONDT NIPPEDE HUN MIN KUSINE PÅ 8 ÅR I LEG MEN DEN TÆLLER IKKE RIGTIG MED

HVORDAN VILLE I HA DET HVIS JEG BESKYLDTE ALLE JER SOM DYREMISHANDLERE FORDI JEG SYNES NOGEN AF JERES BILLEDER SER UD TIL AT HUNDEN ER KED AF DET???? SÅDAN ER JEG IKKE AF PERSON SÅ DET KUNNE JEG ALDRIG FINDE PÅ MEN SÅDAN MÅ I JO VÆRE

• #39   18. jan 2009 Line.. Lige off topic... men hvorfor blir du bidt af de hunde i passer.. Har været i hundepension i 8 år og er sluppet med en markering ??

• #40   18. jan 2009 Vi passer indimellem bange hunde der er især en toller og en gravhund som ikke vil ud... når man så nærmer sig dem snapper de
    vi har også passet et par kamphunde som bed en kolega i RØV*N

tolleren er blevet noget bedre siden jeg er blevet bestemt og siger at den skal ud så den gør det ikke ved mig mere

der er også en enkelt pappilion

tror nu mest det er fordi de er bange intet med at hunden er sur eller noget i sind men nogle reagererer sådan især når der er mange hunde

• #41   18. jan 2009 Line.. Har i ikke mulighed for at ta dem,fra udvendig gård.. Så i lukker naboerne ind og derved letter presset ?

Blot hvad jeg har god erfaring med.. Samt lækre guffer og tålmodighed smiley

Smutter videre,tak for svar

• #42   18. jan 2009 ja men gravhunden vil ikke ud
    håber du forstår hva jeg mener

• #43   18. jan 2009 Line N

Dit svar.

DE ER SNOT FORKÆLEDE NÅR DE ER MED PÅ ARBEJDE, GÅR DE SELV IND I FORRETNINGEN OG VÆLGER LIGE DET DE VIL HA! DE HAR ALT!!
    HAR DIN HUND ALT?? DET TROR JEG VIST IKKE
    MINE HUNDE FÅR KUN KVALITETSFODER¨.

hvordan kan du sige om andres hunde ikke har alt ?
    jeg tror nu ikke der er nogen hg bruger der ikke forkæler deres hunde . og giver deres hund det de har behov for .
    så lad være med at udtale dig om andre hundeejer
    når du ikke ved nogen ang der.
    for jeg kan tale for mig selv når jeg skriver at Laika har alt . og hun mangler ikke noget . og hun får også kvalitets foder.
    samt hun har godbider plus ben og legetøj..

og stop du bare alle dine fucking ord .. det ændre ikke min mening aligevel.
    da der er flere ting jeg synes ikke stemmer overens ..

• #44   18. jan 2009 UNDSKYLD MIG MEN HVA GØR DU SÅ LIGE OM MIG DU DØMMER DA OGSÅ MIG UDEN AT VIDE EN SKID OM MIG

• #45   18. jan 2009 DU VED DA HELELR INGENTING OM AT DET ER MIN KÆRESTES VENS KÆRESTE DER HAR SAT DEN I

• #46   18. jan 2009 Er der en grund til du hele tiden skal bruge store bogstaver ?

• #47   18. jan 2009 hende der var på filmen var din veninde Sabine :o)
    Så meget husker jeg, så det passer ikke at du ikke ved hvem det er der var på filmen !

Og jeg vil ikke sidde og sige at du lyver osv, - for jeg kender dig ikke og ved det ikke..
    Ved bare at lige nu går DU også over stregen ved at sige at andres hunde ikke har alt osv osv osv.
    Det ved du jo overhovedet intet om .. medmindre du kender alle herinde med hunde og ved hvad de har og ikke har ? :o)

• #48   18. jan 2009 Line N
    nej jeg kender ikke dig .
    men jeg skriver ud fra at have set din video.
    samt læs de tråde der har været oppe ang den video.
    og læs dine svar .
    og fra alt det . kan jeg sige at der er noget der overhovdet ikke stemmer over ens . og at jeg ikke lige tror på at det er andre der har sat den ind .
    du taler om noget du slet ikke har kendskab til som * M&J - Elsker sin puttetrold.. smiley * også skriver . du kender ikke folk og deres forhold til deres hunde . så det kan du slet ikke udtale dig om .
    hvor vi skriver ang din video samt de tråde der har været oppe ang den og ud fra alle dine svar i disse tråde ..
    så der er forskellen ..

• #49   18. jan 2009 Øhhh....Bare fordi dine hunde har både 1 pude og 2 kurve, 4 skuffer med guf og en kasse legetøj, så kan man ikke fejlbehandle dem ?.

Det er alt sammen ting som intet har med omgangen af hundene at gøre........så jeg må tilstå, at dine agumenter virker noget naive og uholdbare......en fin hundekurv har intet med om man kan finde ud af at behaldle en hund korrekt.

Og i mit skrevne har jeg ikke taget stilling til, om du har noget med den film, at gøre eller ej.....jeg har ikke set den.

• #50   18. jan 2009 Er enig med Susie.
    - Har ikke set filmen, så vil ikke udtale mig om dette.

• #52   18. jan 2009 Sanne, hvis du læser efter en gang til, så har jeg blot skrevet at jeg håber det er sidste gang hunden bliver udsat for det, uanset hvem der har gjort det...

At jeg så synes det er belastende med alle de store bogstaver i debatten er en anden sag, at du så ser det som en dum kommentar...tjaaa det er jo din sag

• #53   18. jan 2009 der var jo skrevet på video,en at nu vil jeg tage på job . godnat ..

måske ikke ordret .

plus der er mange flere ting der ikke stemmer overens med video,en samt de tråde der har været oppe ang den video..

og ja jeg ville da også blive ked af det hvis det var mig der fik de salg i hovdet . men jeg ville så apseptere at det var noget møg jeg lige fik gjort og undskylde ...

og er ellers ening med **Rene*** hvorfor råbe ?

Kommentér på:
hidsig lille hund

Annonce