Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens 10 farligste hunde.
  • #1   18. jan 2009 Ja har læst det, og det er den vørste liste jeg i mit liv har set.

• #2   18. jan 2009 Hmm er den bare lavet efter hvad han mener eller hva? Det ligner da ikke ligefrem noget der ligger nogle oplysninger på.

• #3   18. jan 2009 HAHAHAHA DET ER JO TIL GRIN!!!!!

• #5   18. jan 2009 Hehe jeg er sgu ikke helt vågen, jeg læste det som det var en mand der havde lavet listen. Men nej den er sgu nok ikke helt ved siden af så.

• #7   18. jan 2009 Som jeg læser det er det taget udfra hvordan racens temperament er...

• #8   18. jan 2009 Min nabo har en dogo carin (staves) og den er søg men jeg tager vel mine forbehold når jeg møder den. Den har enda været på besøg lige pludselig stod den i min lejlighed.

• #9   18. jan 2009 Ja jeg syns nu også den liste ser helt ok ud....

• #10   18. jan 2009 Bahh noget pis, der er ingen oplysninger om hvordan de har fundet ud af det, så kan ikke tage det seriøst (og nej at AVMA er oplyst som kilde er ikke nok for mig, hvis de skal lave sådan en liste må de sgu smide nogle facts på bordet)
    Det kommer ikke an på racen, men der imod opdragelsen af hunden!!

• #11   18. jan 2009 Det de skriver med at pitten stammer fra de engelske bulldogs er de engelske bulldogs man havde for langt tilbage der var meget højere og bygget helt anderledes som man brugte til tyrekampe osv.

Jeg synes også listen ser ok ud.

• #12   18. jan 2009 Sofie: vil det sige at hvis alle opdragede deres hunde ordenligt, så ville vi aldrig have set en hund bide et menneske?

• #13   18. jan 2009 Sofie som tidligere nævnt er det naivt at tro at det hele handler om opdragelse af ens hund. Det er netop når folk ikke vil indse at de har en potentiel farlig hund at de bliver farlige...

• #14   18. jan 2009 Ja ejer så den som er nr 5 på listen og har en blanding af race nr 2 på listen.

Men ja jeg har fået fortalt at malamuten ikke må bruges som forsvarshund/bidearbejde, da den er så meget selvstændig race som den er. Og der er nogen der har forsøgt sig med at bruge dem til forsvar/bidearbejde, men har også måttet aflive deres hunde efterfølgende pågrund af de blev utilregnelige.
    Plus de går ikke efter at bide sig fast i armen, som man træner hunde i forsvar/bidearbejde, nej de går direkte efter halsen på folk, og først når de ligger stille stopper de med at holde fast.

• #16   18. jan 2009 Allan & Julie: Det har jeg ikke sagt, men synes det er noget pis at folk dømmer alle hunde på baggrund af, at nogle folk ikke kan finde ud af at opdrage deres hund ordenligt eller dem der bruger dem som potensforlænger... Desværre er muskelhunde meget udsat for at få disse idioter som opdrager hundene med tæsk og så er det da klart at hunden bliver fucked up!! (Undskyld sproget, men mener at de folk der "opdrager" deres hund sådan, er total skudt i hovedet og aldrig burde have haft hund) Her hvor jeg bor er det ikke længere tilladt, at anskaffe sig en muskelhund (hverken rottweiler, dobermann, mastiffs, amstaffs osv.) pga. nogle episoder hvor den slags hunde er løbet ud af haven og har overfaldet andre hunde. "Kender" tilfældigvis også nogle af ejerne til disse hunde, og de hunde er bestemt ikke opdraget med kys og kærlighed!! Og at de ikke sørger for at hunden ikke kan løbe ud af haven, det beviser jo også hvor ligeglade de egentlig er med hunden - de har den kun for at kunne spille smarte...
    Alle hunde kan jo bide, hvis de fx bliver usikre og det gælder også de små - der er mange små hunde der er agressive, de gør bare ikke lige så stor skade som de store hunde...

• #18   18. jan 2009 Jeg undrer mig over hvorfor gizmo ikke er på listen, han er sku mega farlig - går KUN efter struben!!!!

• #19   18. jan 2009 der er vi fuldstændig enige. Men da jeg så denne liste, blev jeg positivt overasket over at amstaffen og amerikansk bulldog og andre ikke var på listen, men nu er jeg kommet i tvivl om f.eks amstaff går ind under pittbull med den tekst de har skrevet???

• #20   18. jan 2009 Canisport: Enig, skulle til at sige et samme... Kender meget til gravhunde da jeg er født og opvokset med 5 styks, og de 3 som forældrene har nu kommer nogen gange i slagsmål over de mindste ting... Har selv et ar fra den ene (som faktisk er min hund) fordi han for et år siden, hvor jeg var hjemme på besøg, blev jaloux på en af de andre gravhunde og så fik han først sat tænderne i min hånd i stedet for den anden hund, og måtte så skille dem ad og er ikke første gang det har været nødvendigt... Min mor er også blevet bidt af en af dem, og skal lige siges at de normalt er gode venner og sagtens kan lege og sove sammen, men de får deres flip nogen gange...

• #21   18. jan 2009 Canisport? Ved ikke helt hvad du mener?

• #22   18. jan 2009 Gravhunden er jo skabt til at gå ned i rævegrave og drive ræven op på helt egen hånd, så ja de kan bestemt være nogle små arrige bæster, men så er vi jo også tilbage til racen og ikke ejerne. Jeg har jo altså ikke lavet listen, så jeg kan heller ikke forsvare den.

• #24   18. jan 2009 Canisport - Okay :o) Ja altså jeg ved ikke hvorfor gravhunden ikke er på, måske nåede den bare ikke indenfor top 10.

Jeg tror faktisk ikke der ligger statisikker bag, men bare selve racerne, man kan så diskutere hvor god listen er.

• #25   18. jan 2009 Jeg har skam også heletiden sagt at schæferen var værrer end ambull smiley

• #26   18. jan 2009 sys det lyder som om dde har lavet listen ud fra, hvad hunden er avlet til og hvad den er istand til at gøre af skade, og sys den lyder meget fair.

• #28   18. jan 2009 Burde der ikke være en top 10 over de farligste hundeejer-typer?

Ville det ikke være mere sigende?

• #30   18. jan 2009 Mærkeligt at en hund som Tosa Inu ikke er med på listen, men den er måske bygget på statistikker. Det er jo ret logisk at en popullær race, som findes i mill. af eksemplarer efter statistikkerne har lavet flere skader end en race som kun findes i få eksemplarer. Sikkert derfor at både Rottweiler og Schæfer rangerer så højt på listen.

Det undrer mig dog lidt at både mutten og huskyen er med, da jeg mener det med disse hunde oftest går ud over andre dyr.

Synes nu også beskrivelsen af Pit Bull som race er lidt mangelfuld. - Det er en meget gammel betegnelse, at kalde alle "kamphunde" for pitt bull, uanset afstamning.

Kommentér på:
Verdens 10 farligste hunde.

Annonce