{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Det er bare så forfærdeligt :( {{forumTopicSubject}}

Jeg hentede her i weekenden 3 små hunde på sjælland
af racen Chinese crested Powder puff 2 på 9 mdr og 1 på 13 uger.
Ejeren af disse hunde havde af forskellige helbreds mæssige årsager valgt at skille sig af med dem , desværre var hendes første valg forkert , hun afleverede dem til et "internat" med langt over 100 hunde
efter nået tid fik hun nys om at der var et eller andet galt på dette sted , og tog ud for at se til sine hunde , det der mødte hende var ganske forfærdeligt , hundene var mager , de åd og drak deres egen lort og tis , der stod 2 heste inde i en boks , den ene hest var død og fuldstændig stiv så de måtte skære boksen op for at få den ud.
Hun fortalte at der lå små hvalpe og var døde .
Hun tog selvfølgelig hends hunde med hjem igen , og meldte det til politi og dyreværn.
Hun faldte tilfældigvis over mit lille bitte internat her i jylland og valgte at sende dem over til mig , de bære ikke præg af at have været ude for den ubehagelige oplevelse heldigvis , men det kunne de jo ligeså godt have gjort.
Jeg fatter simpelthen ikke der er nogen mennesker der kan være så ond over for dyr , men desværre ses det jo gang på gang smiley
Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg , skulle bare af med det på en eller anden måde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare så forfærdeligt :(
Kommentér på:
Det er bare så forfærdeligt :(

Annonce