Måske blind? {{forumTopicSubject}}
Det kan være i har lidt mere forstand på det end vi har, men vores border collie hvalp Frida har noget gråt i den ene øje, og vi har nogle gange oplevet hun løber ind i ting hvis hun får for meget fart på, eller løber for langt når hun skal hen til os. Vi er ikke i tvivl om at hun sagtens kan se på øjet, men kan hun være blind på det grå stykke?
Hun er før løbet ind i vores flagstang, hvor det var den side øjet er på som var nærmest. Hun slog sig ikke, så vi grinte bare af hende, men er efter kommet til at tænke på om det måske er fordi hun har nedsat syn på det øje.?
På billedet kan man se det på højre øje. : http://www.hundegalleri.dk/uploads_xl_wm/665744.jpg?
Håber i måske kan hjælpe..
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
Det er ikke længe siden hun fik dyrlæge check og der kommenterede de det ikke.. Det har altid set sådan ud, og er hverken blevet større eller mindre..
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
nov 2008
nov 2008
nov 2008
Puha.. :S Nu bliver jeg da helt nervøs. Men hun har altid haft det, og det er ikke noget som har plaget hende overhovedet. Kun lige hendes lille uheld med flagstangen, men tror nu det var lige så meget fordi hun havde ekstrem meget fart på og var fukuseret på min mor. Men jeg skal jo selvfølgelig ikke kunne sige det.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.515
nov 2008
Mange tak for et brugbart svar. Det lyder meget sandsynligt. Der står noget om pigmenter, og det kunne godt ligne lidt. Men vi må hellere få det tjekket.
Ellers mange tak til alle som har svaret.
Måske blind?