{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

KIG ALLE {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!!

vi var ude i hunde skoven sammen med vores lille hvalp og den store hund...
så kom der en schæferhund og tog fat i hvalpen rundt om maven og rossi pev helt vildt men hende der havde schæferen stod bare og gloede og gjorde ikke en skid... så da schæfferen gav slip gik hun vidre som intet var sket.. vi stod lidt og kiggede lidt på rossi og han trækkede vjeret fuldstændig mærkeligt lige som han hakkede når han skulle trække vjeret, så skyndte vi os op i bilen for at komme til dyrelæge , så sagde min kærstes far til hende med scæferen at vi skulle op til dyrelægen for han træk vjeret mærkeligt og hendes eneste kommentar var NÅ og så havde hun ellers travlt med at få sin hund ind i bilen og komme væk derfra..!!!!!!!! hva sker der for folk??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KIG ALLE
  • #1   25. jan 2009 men vores hvalp har det godt men er helt fra den.... smiley

• #3   25. jan 2009 Det er desværre hvad der ofte sker når man tager i hundeskoven. Jeg har aldrig turde tage i Hundeskov... Jeg håver jeres lille hvalp ikke har taget skade og det er jo helt uforskammet og uacceptabel af ejeren til den anden hund at hun ikke tager ansvar!!

• #4   25. jan 2009 netop grunden til at jeg aldrig går i hundeskoven. jeg stoler simpelthen ikke på de andre hundeejers dømmekraft.

føj hvor en opførsel at lægge for dagen. altså den schæferhundeejer

• #5   25. jan 2009 vores hvalp har det godt men er så skræmt at han er helt stille.. smiley
    han fik noget smertestillende og blev skannet for indre blødninger men
    prøverne viste ingen skade... men vi er godt nok gale over at hun bare
    søger for sin egen hund og bare skrider..!

• #6   25. jan 2009 nu må han ud og møde nogle venlige hunde, så kan kan få opbygget tilliden igen. han kan også godt være stille p.gr.af det smertestillende.

• #7   25. jan 2009 ja det er vi nødtil ellers kunne han blive bange for store hunde... og måske
    har smertestillende også noget med det at gøre
    det må vi lige se til.!

• #8   25. jan 2009 Hmm.. stakkels jeres hvalp. I skulle have taget reg nr på hendes bil og forlange hun betalte dyrlæge.

• #9   25. jan 2009 det ville vi også have gjort men det skulle gå så hurtigt fordi hellere vores hvalp har det godt en at få hende nummer!!!
    men ja det skulle hun næsten have lov til og så kunne hun få aflivet
    den møg hund.!

• #10   25. jan 2009 Aj, sikken en dum oplevelse.................

Oplevede en gang ( for 1½ år siden ) en stor hund tag en lille mops hvalp i munden og løbe med den. Den lille pev voldsomt og den store hund rystede den, hvorefter den lille hang slapt i munden på den. Jeg for´ jo efter og fik sparket den store hund i maven så den slap den lille- men lynhurtigt tog den store hund, mopsen i munden igen og løb udover nogle marker. På en eller anden måde fik jeg indhentet den og tog den i hoved og r.. og råbte " slip " ( den vidste godt hvad slip betød ). Den slap hvalpen som lå helt stille på jorden. Jeg fik slæbt den store væk og gik forbi ejeren af hvalpen som på ravjydst sagde " A tror den er død ". Fik smidt den store hund ( som IKKE var min ) i et bur og løb ud til hvalpen. Den var stadig i live- og hurtiger end hurtigt, ringede jeg til min mand på dyrehospitalet og forklarede situationen, hvorefter jeg trykkeded speederen i bund i min bil og for´ ind til dyrehospitalet. Hvalpen overlevede og har siden fået et dejligt kuld hvalpe. Den er ikke bange for store hunde den dag idag.

• #12   25. jan 2009

ja vi har heller aldrig oplevet det før, så det kom som et kæmpe chok for os alle sammen. vi har tit gået med vores anden hund derude og der har aldrig været noget med ham. desværre går folk vist derind selvom de ikke kan styre deres hund.

Hundeskoven ligger i ølsted, oens skov mener jeg den hedder muligvis egeskov

• #13   25. jan 2009 Hvordan kan det være I ikke gjorde noget? Jeg havde tagt fat i den schæfer og kylet den væk, eller råbt op af ejeren! Nej, ejeren til schæferhunden burde ikke have hund! det er skrækkeligt!!!

• #14   25. jan 2009
    jeg tog også hånden ind i hundens mund for at få min hvalp fri. Min hvalp bed mig fordi han var så bange, jeg skyldte mig at tage ham op og kigge om der var sket noget. og da han ikke træk vejret ordenligt, gik turen HURTIGT til dyrlægen. vi frygtede jo det væreste! smiley
    det var én rigtigt grim oplevelse.

personligt synes jeg også at ejeren til schæferen burde have gjort noget, hun har jo ansvaret for hunden og den opdragelse!

• #15   25. jan 2009

nogle ejner sig måske ikke til at have en stor hund. når de ikke kan styre den.

Kommentér på:
KIG ALLE

Annonce