{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

REGLER - KIG ALLE!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg fået forhørt mig ved admi.
For jeg var i tvivl om en regel her inde. Men havde dog ret i det jeg mente.

I konkurrencerne må man kun bruge hunde som man har oprettet på ens profil.
Der må selvfølgelig gerne være andre hunde/dyr på billederne men der skal være en hund man har oprettet her inde på billedet.

Det vil blive tjekket i tilmeldnings trådene, der vil blive givet besked, men først efter tilmeldnings fristen det vil sige, man får ikke mulighed for at tilmelde med et andet billed.


DERFOR vil der måske være lidt mere arbejde til dem der laver konkurrencerne, men en regel er en regel. Og jeg så selv flere i den sidste konkurrence jeg selv stod for, men da jeg ikke var 100% sikker fik de lov at blive.


Hvis der er spørgsmål til reglen så kom med dem.
Håber jeg har skrevet det rimeligt klart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REGLER - KIG ALLE!!!!
  • #1   5. jul 2011 læst

  • #2   5. jul 2011 Fair nok, jeg skal nok checke i morgen....

    Og en anden ting, jeg har bemærket, er at man nogen gange er liiige lovligt langt fra emnet.... ka vi ikke prøve at holde os til emnet og ikke improvisere over det?


  • #3   5. jul 2011 Annelise det syntes jeg er en rigtig god ide.
    Det har jeg selv tænkt over. Der er en gang hvor der var en persons billeder jeg ikke tog med da det intet havde med emnet at gøre.

    Men så skal det bare være sådan som du siger det er langt væk fra emnet.
    Og det er nok en god ide at man lige taler med en anden først så det ikke kun er en persons vudering af billedet.


  • #4   5. jul 2011 Det er en go idé Karen... for har man ingen billeder, der passer til emnet, ka man jo bare lade være med at deltage i den uge.....

  • #5   5. jul 2011 Nemlig Annelise.
    Jeg sidder lige nu og kigger alle mine billeder igennem for at se om jeg har noget til denne uge:-)
    Eller det har jeg, har bare meget lille udvalg. Sjovt da jeg husker mange sjove sitationer med mine våde hunde, men åbenbart igen billeder af det:-)


  • #6   6. jul 2011 helt enig

  • #7   6. jul 2011 Jeg synes nu ikke det gør noget, hvis folk tolker lidt videre på emnet, man kan jo bare lade være med at stemme på billedet, hvis man ikke synes, det passer ind. På den anden side vil jeg heller ikke hidse mig op over, hvis der bliver strammet op smiley

  • #8   6. jul 2011 Marianne
    Det er heller ikke dem som er lige op af emnet det er dem som er helt væk der fra.
    Men også derfor jeg siger der skal være to om det for at det er ok at udelukke et billed.


  • #9   6. jul 2011 uha jeg tror en tolkning af om billedet passer til emnet vil give store diskussioner....nok en god ide at være to om det


    de med præsisering af regler er super...jeg har selv været en af dem, der har spurgt Karen om hvordan de regler egentlig skulle forståes...for ser jo ind imellem at billederne ikke er af brugerens hunde


  • #10   6. jul 2011 Jeg synes det er meget tydeligt ind imellem, at man ikke holder sig til emnet. Selvfølgelig kan alt fortolkes forskelligt, men hvis emnet er vand, så synes jeg det er en noget alternativ fortolkning at vise en hund der tager solbad i en have, uden vand i nærheden.

    Hvis emnet er legetøj, så synes jeg der skal være legetøj med på billedet, hvis det er solbadning, så synes jeg der skal være sol på billedet, hvis emnet er sove, så skal hunden have lukkede øjne etc

    Jeg synes det er noget omstændeligt at tjekke om billedet er af brugerens egen hund. Der synes jeg man må kunne stole på, at reglerne bliver overholdt af den der uploader billedet.

    Noget andet er, at jeg synes der bliver lagt mange billeder ind til konkurrencen, men der er ikke ret mange der stemmer i forhold til mængden af billeder. og endnu færre siger tillykke til vinderen.
    bare min mening og det kan godt være den er forkert


  • #11   6. jul 2011 Jeg mener den gang hvor jeg lod være med at tage nogle billeder med, var at det var løbe billeder vi skulle have og hunden lå og slappede af.

    Hanne, jeg ved godt det er meget at tjekke det. Ved bare fra mig selv at jeg efterhånden kender hundene der deltager eller hvilke de forkellige ejere har.
    Men dem jeg lige har haft opdaget der hvalpe billeder.
    Men jov man burde kunne stole på folk:-)
    Men en stikprøve engang imellem bliver der lavet:-)

    Ja jeg syntes også der ikke er ret mange der stemmer for tiden og ja det er faktisk utroligt så få der har sagt tillykke de sidste nogle uger.


  • #12   6. jul 2011 hvis reglen med at man kun må deltage med de hunde man har oprettet blev skrevet ind i gruppens regler, så tror jeg ikke man behøver sidde og tjekke så meget, men det står der faktisk ikke

    jeg ved ikke hvorfor der ikke er så mange der stemmer, hvis der stadig kommer lige så mange billeder ind.....hvis der er en afmatning begge steder kunne det jo være eksamenstid og ferie til grund


  • #13   6. jul 2011 Connie det er rigtigt, men det kan jeg desværre ikke gøre.
    Men jeg tror lige vi skal have det med i hver tilmeldningstråd under de regler.
    For ja jeg ledte også efter det, men fik spurgt for at være sikker på jeg huskede rigtigt:-)

    Jeg syntes også der har været lidt færre billeder der har deltaget de sidste par uger.


  • #14   6. jul 2011 jeg har lige et virkelig dårligt spørgsmål, men hvordan er det lige, man får tilmeldt billederne, så det bliver vist i stort og kun det rigtige billede, når man trykker på linket? er virkelig lam til sådan noget computer-halløj, men ville da gerne være med indimellem smiley

  • #15   6. jul 2011 Bullymommy !
    Det er ikke et dårligt spørgsmål det er noget rigtig mange har svært ved.
    Du finder det billed du vil bruge, det skal være lagt ind på hg eller en anden hjemmeside.
    Så højre klikker du på det, vælger egenskaber.
    Og så står der er adresse (URL) der inde og det er den du kopiere og ligger i tråden.


  • #16   6. jul 2011 super... mange tusind tak smiley

  • #17   6. jul 2011 Det var så lidt:-)
    Håber at se dig i nogle konkurrencer:-)


  • #18   6. jul 2011 yes, vi er på nu smiley

Kommentér på:
REGLER - KIG ALLE!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce