3.792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

a38 & Zoolac a38 & Zoolac

Min vovsi har haft lidt med maven de sidste par dage - tror det er nogle nye kødben jeg har givet ham. Dem er jeg holdt hen med, men det bøvler stadig lidt.

Han spiser hellere ikk så meget mad - og derfor kommer han ikk af med så meget hellere - og det kan kommer af med er gullig/grønt og lidt tyndt.

Har fået råd om at give a38 og zoolac, flere der anbefaler dette?

Hvor køber man Zoolac henne?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  a38 & Zoolac
  • #1   27. jan 2009 zoolac køber du hos dyrlægen, dobbelt dosis efter vægt 1 gang du giver ellers alm dosis hver 4 time, til du kan se maven er iorden. Har altid zoolac liggende, simpelthen vidundermiddel

• #2   27. jan 2009 Zoolac købes på apoteket og dyrlæger. Men jeg ville da nok lige vende det med dr dyr.. for gul og grønt er bestemt ikke normalt.. Måske han lige skal have et skud af noget, der lige stopper..

Og så ville jeg købe pro-kolin istedet for zoolac, pro-kolin fåes hos dyrlægen. Prisen er nogenlunde det samme, men pro-kolin er meget mere effektivt. Det ligner flydende ler, og kan blandes med en smule a38..

• #3   27. jan 2009 Jeg ville gå til dyrlæge, måske det er en infektion som skal behandles med antibiotica og ikke kan klares med A38 eller zoolack.

• #4   27. jan 2009 zoolac er billigst på apoteket, 15 ml, ca. 87 kr, 32 ml 147.kr.

har selv lige haft en større tur med min han

• #5   27. jan 2009 Gitte> det hele startede ved han fik de kødben, så vil da lige se tiden an med at prøve med A38 el. Zoolac, og hvis det ik blir bedre så må dyrelægen se på hans mavse.

• #6   27. jan 2009 Hundene mister en masse energi ved at have dårlig mave, og man siger, at alt over 2 dage, så skal man et smut omkring dr dyr.

• #7   27. jan 2009 alice> tak for oplysningen - vil ned omkring apoteket og købe noget i dag... Hvor meget siger I at han ska ha af Zoolac?? han vejer 6 kg ca.

Jeg vil starte på det hele i dag, altså udkogte ris med lidt A38 og så zoolac, og prøve med det i et par dage...

• #8   27. jan 2009 Hvis du gir zoolac,så undlad a 38.. Men bland lidt lyst i risen.. Torskefilet eller kylling..

Første dosis gir du dobbelt.. der står på tuben hvor meget

• #9   27. jan 2009 stine> hvorfor ungå a38?

Hvor mange gange om dagen ska han så ha ris? - 3 gange??

• #10   27. jan 2009 jeg ville tage til dyrlægen hvis det fortsætter. milo havde det samme det var en parasit i maven. så skal de have en afførringsprøve

• #11   27. jan 2009 Du skal give ham skånekost, eller i form af fodder eller ris og torskerogn eller fiskeboller el. lign.
    Og han skal ha mange små måltider.

Du kan os give am paraghurt som er de piller du selv ville tage mod maveonde.

• #12   27. jan 2009 Når Luna har dårlig mavse, så får hun ris, hvid fisk og lidt a38 til at få det til at hænge sammen.. Og så pro-kolin i:-)

Hun får en masse små portioner.. så hun får vel mad en 6-7 gange på en dag.. Dog er er der ikke pro-kolin i alle måltiderne..

• #13   27. jan 2009 Du kan os tage ned til dyrlægen og købe A/D (almost dead) der er en masse godt i som han kan mangle hvis han har haft dårlig mave i et par dage, men gør det kun hvis han ingen appetit har. En dåse koster ca. 20 kroner.

• #14   27. jan 2009 michael og cecilie> ja jeg vil os omkring dyrelægen hvis det her skånekost ikke hjælper...

Jeanette> okay så vil jeg give ham mange små potioner på en dag. Jeg vil ned i dag og købe

A38, Zoolac, Ris, Torskerovn og evt. fiskeboller... Håber hans mavse kommer i orden igen

• #15   27. jan 2009 Ellers har jeg noget skånekost fodder som du gerne må købe resten af?

• #16   27. jan 2009 sandra> ellers tak - han skal ha det fra idag, og jeg kommer desværre ikk lige til kbh smiley men sødt af dig at spørge

• #17   27. jan 2009 Jeg synes det lyder som om, din hund har en gedigen forstoppelse.

Og jeg ville bestemt snakke med dyrlægen i dag, så hunden kan få hjælp til at komme af med det, der sidder.

• #18   27. jan 2009 ch> og hvorfor så det?

• #19   27. jan 2009 Hun har fået ben
    Hun har haft tynd mave
    Nu har hun sparsom afføring
    Der kommer tyndt gult og grønt snask ud
    Hun har spisevægring..

:o)

• #20   27. jan 2009 Hahha - HAN - sorry :o)

• #21   27. jan 2009 ch> fået ben? - ja kød"ben" som er små stykker oksekøb blændet og sat sammen til en stang. Så der sidder som sådan ikk noget ben fast i maven...
    og ja han har tynd mave, men det er ikk flydende... Ikke al afføring er gult/grønt, han laver godtnok pøller, men ik så meget som han plejer, han spiser mad, men ik så meget som han plejer...

Jeg ser lige hvordan og hvorledes om et par dage, ser hvordan hans mave tager de ris og zoolac, og som skrevet længere oppe, hvis det ikk blir bedre skal han selvf op og tjekkes

• #22   27. jan 2009 Ok - det var i mine øjne en anden forklaring end den første.

Når jeg snakker om forstoppelse er det ikke fordi ben sætter sig fast i tarmen, så er det fordi kalken fra benene samler sig under fordøjelsen og laver en tilstopning. Det sker også når kød og ben er blendet, hvis der er ben nok i det.

• #23   27. jan 2009 ch> ok

• #24   27. jan 2009 Hvis det ikke er væk efter 2 dage, syntes jeg også du skal tage til dyrelægen, og især hvis det er grønt og gult. Min har os haft frygtelig tynd mave for noget tid siden, og der ringede jeg til dyrelægen og han sagde at jeg skulle købe zoolac og så måtte han intet få andet end det i 24 timer, og efter de 24 timer skulle jeg fodre ham 2 - 3 gange om dagen med små portioner ris-kyllin-A38, og efter et par dage var hans afføring helt normal igen.

• #25   28. jan 2009 didde> ja vil jeg også. Jeg har givet ham ris/pasta og a38 i dag. Små måltider. + jeg har givet ham Zoolac 2 gange siden jeg købte det. Der står det skal gives hver 6-8 time.

Jeg prøver ringe til dr.mand imorgen formiddag hvis han ikk rigtig kommer af med noget afføring. Lige for at høre ham om skånekosten

• #26   28. jan 2009 Så er dyrelægen kontaktet, og den måde jeg gør det på er fint siger hun :o) Vi fik en god snak, hun sagde derimod, at hvis han ikke havde fået det "normalt" inden et par dage sys hun vi skulle komme forbi

• #27   28. jan 2009 Okay, håber snart han får det godt igen, god bedring!

Kommentér på:
a38 & Zoolac

Annonce