{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Hunden gør {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Her sidder jeg så og tænker over hvad jeg lige skal gøre ved mit lille problem. Jeg håber der er nogle der har en ide.

Igår lå der en seddel i vores postkasse fra en af vores naboer. De skrev at hvis vores hunde skal ud i haven om vi så ikke kunne få dem til at lade være med at gø.
Jeg forstår godt det bliver træls for naboen men hvad skal jeg lige gøre??

Jeg er begyndt at gå med ud i haven hver gang og siger bestemt nej når de gør, men helt ærligt, jeg kan da ikke følge med hver gang. Eller hvad???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden gør
  • #1   28. jan 2009 Hvorfor kan du ikke det?

  • #3   28. jan 2009 Ja i en periode med ud hver gang. Når der er ro når du er med ude går du ind på den anden side af døren og når der er ro der så videre ind i huset. OSV

  • #4   28. jan 2009 Jeg ville altså også blive vanvittig hvis min nabos hund stod og gøede i haven.

    Nu bor jeg i lejlighed, så for mig er det helt naturligt, at jeg følges ud med hunden HVER gang smiley og Sommerfugls råd om en lille opdragelsesrunde lyder da ganske fornuftig.

    Er det sådan vedvarende gøen eller et enkelt begejstrings-bjæf i ny og næ?

    /Marianne


  • #5   28. jan 2009 Lige så snart hunden bare giver det mindste bjæf skal du lukke dem ind- og det skal være konsekvent !! Du skal være råbe eller skælde ud, bare send dem ind med en neutral stemme. Luk dem kun ud når du kan holde øje med deres gøen- for ellers bliver der ikke meget konsekvens i træningen- og det er et must!!! ellers vil det ikke lykkes.



  • #6   28. jan 2009 Ja lige som Bella og vuffen lige så snart de gør så er det ind, og det kan godt være at du må gøre det mange gange,der er da heller ikke noget mere irriterende end en hund der står og galper af ingenting både for en selv og naboen, og så ved jeg jo ikke hvor meget de bliver aktiveret, min veninde her ved siden af har også en cavalie den gør også meget, men hun går næsten heller ikke med den.

  • #7   28. jan 2009 Naboen har ikke villet give sig til kende så jeg kan desværre slet ikke undskylde og sige vi selvfølgelig vil arbejde på det.

    Vi har selvgølgelig tænkt os at gøre noget ved det da det da er skide træls at høre på en hund der gøer.

    Vi følger med ud i haven hver gang og træner med ham for det er ikke tæven der gøer. Problemmet er bare at det kun er når han er alene i haven, han gøer.
    Men jeg må jo følge med ud hver eneste gang og håbe på han glemmer det efterhånden.

    Mine hunde får rigelig motion og aktivering

    Men tak for hjælpen


  • #8   28. jan 2009 Ja men held og lykke med vufferne, håber du kan klare at vende dem af med det.

Kommentér på:
Hunden gør

Annonce