{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Blacknose!!!! {{forumTopicSubject}}

Mine 3 blacknosekillerdogs har fået et dejlig stort kødben hver her til aften. De ligger i hver sin sækkeseng og gnasker. Pludselig hører jeg en brummen og vender mig. Kaido, den lille skid, har taget Blackies kødben OG sit eget og nu knurrer hun af Blackie, fordi han forsøger, på sin egen stille måde, at tage det igen......
HVA`BEHA`R??? Siger moaren (det er mig....*GG*) med meget mørk stemme.......... Hvad var det????? "Ikke noget" hvisker den bette med meget lille stemme. "Moaaaaaaaar?? Jeg gjorde næsten ikke noget, jeg gjorde ej"......... "Mooooar... Jeg logrer lige med halen, så du kan se at jeg SLET ikke kunne finde på at knurre af gamle Blackie"....... Kaido, nu får Blackie sit kødben igen!!! "Ja ja ja, moar......... Du må gerne ta`det fra mig"...... Åh jo, bette ven, jeg spørger nu heller ikke!!!..... "neeeej, moooaaaar, det skal du heller ikke"...... "Jeg logrer lige lidt mere, så Blackie kan se at jeg siger undskyld for det, jeg næsten ikke gjorde"..... "moooaaaar??..... Må jeg stadig gerne sove i sengen inat sammen med Lotus, Blackie, far og dig??"........ Selvfølgelig må du det, lille skat. Nu har jeg fortalt dig at jeg ikke vil høre knurren fra dig, så nu er det overstået......... "Åh moar......Du er verdens bedste moaaaar"..... "Må jeg ikke lige komme op på skødet og gi`dig et STORT kys??".... Jo da, bette trunte. Kom så..... "BØØØØØØØØØØØØØØVS"........"Tak moar...... Nu har jeg det meget bedre"!!!!!!!!!!!

Uha, det er skøøøønt at have hunde:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blacknose!!!!
Kommentér på:
Blacknose!!!!

Annonce