629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

løbetid og hanhund?? løbetid og hanhund??

ja lige nu sidder vi hos min mor (pablo og mig) og hendes hund er færdig med løbetid... men han kan slet ik lade hende være... øjenene ruller rund i hovedet og han er bare et pinke monster... hvorlang tid går der før det slutter? hun er over det man han kan slet ik lade hende være hun har været i bad og det hele men han er stadig bare monster liderlig??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid og hanhund??
  • #1   1. feb 2009 Jamen først på 30- 35 dagen, kan I være sikkere på at hun er over det. Tæverne dufter dejligt et godt stykke tid endnu- det kan man ikke vaske af.
    Ved ikke hvor mange dage siden det er, hun kom i løbetid ( det har du ikke skrevet ), men I skal godt nok passe på og holde godt øje med hundene. Hvordan opfører hun sig overfor ham ??

• #2   1. feb 2009 Reiki reagerede osse kraftigt på Molly den første uge efter min mors hunds løbetid. Så de kunne ikke være sammen den tid, det ville ganske enkelt være synd for dem begge.

• #3   1. feb 2009 Det er da dejligt, at mine hjemmeboende hanhunde, kun har haft interesse i tæverne når de var højløbske, og ikke på noget andet tidspunkt.....

• #4   1. feb 2009 Fossi ved godt hvornår hans egne piger er færdige... ellers fortæller de ham det, så indenfor et par dage efter de er færdige med at være højløbske så stopper han med at være efter dem.... men andre hundetøser som vi møder på udstillinger, dem bliver han helt oppe og køre over.... selvom ejerne siger de ikke er højløbske og at deres egen hanhund ikke reagere på dem mere.

så måske er det noget med at tæven giver et stopsignal og hvis ikke tæven siger stop så kan vi gentaqe det igen og igen og igen osv. uden det virker......
    så er det bare surt hvis tæven ikke siger stop... enten pga. den er for underdanig eller fordi hun er modtagelig for hans charme = gerne vil parres. så hvis hun lugter godt og I ikke er 120% sikker på at hun ikke er løbsk mere så hold dem adskildt.
    Hanhunde kan ikke læse i kalenderen at det er slut.
    jeg ved godt det er øv når de ikke kan være sammen..... for en del år siden var stella 99% færdig og hun var sammen med Bjarke tilmeldt i parklasse.... Bjarke havde hørt forkert , han havde hørt det som parringsklasse.... gæt selv hvordan det gik....

Kommentér på:
løbetid og hanhund??

Annonce