1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hanhund og løbetid. Hanhund og løbetid.

Nones har de sidste 3 uger opført sig noget anderledes. Især hvis vi går ture her i kvarteret. Min mor har måtte droppe, at lufte ham, han trækker helt sindssygt.

Han er enten rastløs eller sover, han spiser som vanligt. Han er begyndt at hyle som en ulv, i dag da han skulle være alene hjemme, kommer naboen og fortæller, at nones har været ked af det i dag. Det plejer han ellers ALDRIG. Kan det være en tæve i løbetid ? Det undre mig bare, at det er over så lang tid. Med mindre der er flere selvfølgelig. Hvordan opfører jeres hanhunde sig ?

Jeg håber ikke, at vi nu skal til at døje med alene hjemme smiley

Ude af huset er han som vanligt.

Min gamle hanhund var total kold, og det har Nones egentlig også virket. Men nu han jo ved at være en stor dreng.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhund og løbetid.
  • #2   1. maj 2020 Ja, det tænker jeg også.

Jeg er bare så bange for, at overse nogle symptomer på noget andet. Eller at han pludselig nu ikke kan være alene hjemme.

• #3   1. maj 2020 Det kunne godt lyde som han reagerer på de dejlige damer smiley
    Morgan her, begyndte faktisk kun på det pjat da han var 6 år, rastløs, især om natten, og en pest på tur i nærområdet, lå gerne i haven med vinden i fjæset og småklynkede smiley
    Maden er han dog aldrig gået fra, i så fald er det akut dyrlæge tid smiley
    Munkepeber dæmper det en del, måske et forsøg værd til smukke Nones?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #4   1. maj 2020 løbetider helt klart mit bud

• #6   1. maj 2020 Det da altid noget der andre der har en blæst hanhund hehe. Munkepeber, det må jeg lige læse op på ! Det i hvert falde lidt problematisk at han hyler. Ja og selvfølglig også, at han er så rastløs. Han vil ikke engang have chips haha.

• #7   1. maj 2020 Ja, det lyder som løbetid...

Den første husky jeg havde var ekstremt selektiv. Alle tæver omkring ham kunne være i løbetid, uden has reagerede. Men når hans "veninde" - en retreiver-blanding, som han næsten altid fulgtes med på eftermiddagsturene - gik i løb, så var han helt væk.
    Han så hende ikke i de uger, og hun boede 6-700 m. væk i et alm. villakvarter - men i de uger sad han konstant ude på trappen med snuden i vejret, store kuglerunde øjne og tungen ud af halsen...

• #8   1. maj 2020 Han lyder som min første hanhund. Han blev helt tåbelig, når genboens tæve var i løbetid, og stod og hylede hele natten, mens jeg var på arbejde smiley
    Det var selvsagt ikke særligt populært i et lejlighedskompleks smiley Så han blev kastreret, og faldt til ro med det samme.
    Håber at Nones bliver mere fornuftig med alderen.

• #9   1. maj 2020 Bliver en hønsehunds pels egentlig træls hvis man ender med at kastrere?

• #10   2. maj 2020 Han er ret irriterende, sådan jeg er overstimuleret/ stresset der skal ske noget ballade om aftenen. Og spiser ikke alle de ting jeg tilbyder ham, som han ellers plejer. Men spiser hans hundemad med velbehag. Jeg håber hans hylen stopper når jeg skal på arbejde mandag, når vi kommer ind i en rutine igen. Jeg filmer ham, og så må min mor hente ham, hvis han bliver helt slem. Han går ude om aftenen på græsset uden hegn, og han gør ikke det mindste antræk til, at smutte fra matriklen. Så han er ikke så slemt ramt.

Altså nu har Nones jo næsten ingen Ruhår, det er meget lidt. Men nogle af dem som har en del, kommer næsten til at ligne en langhåret Ruhår. Eller en Ruhår der aldrig bliver klippet. Så det spiller da ind ja.

• #11   2. maj 2020 Okay, var også bare nysgerrig fordi selvfølgelig må det også tælle med i beslutningen om at katstrere hvis det kommer dertil på et tidspunkt.. (Altså ikke at det er sådan nu)..

Men gud hvor må det være frustrerende at ha en hanhund når de reagere sådan på løb (Altså ikke kun som Nones men også som I andre beskriver det).. Især hvis det er tilbagevendende! Er da egentlig også synd for hanhunden..

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#13   2. maj 2020 aslan ville hele tiden ud og gå og så gik han og slikkede tis og klaprede tænder lol

Han reagerer dog kun på højløbske tæver

• #15   2. maj 2020 Haha Sam er mestrer i at slikke tæve tis og klaprer tænder, han eeeeeelsker det!

Som 1 årig blev Sam ramt af løbetids tæve og han var frygtelig, han har heldigvis ikke været ramt siden, og bliver han det, tror jeg han vil blive kemisk kastreret, for jeg holder virkelig ikke til det!!

Munkepeber har overhovedet ingen virkning på Sam.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#16   2. maj 2020 De er nogle svin hahaha

• #17   2. maj 2020 Ja, nones har også travlt med at slikke tis op. Og alle store hunde, som kunne ligne tæver på afstand.

• #20   2. maj 2020 Isabelle, var også lidt min tanke at gud hvor er det nemt at ha steriliseret tæve smiley

Kommentér på:
Hanhund og løbetid.

Annonce