{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Hun løber væk... {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem, lige så snart jeg åbner døren og lukker hundene ud i haven for af gøre det de skal, stikker den mindste af. Det har stået på siden før jul. Den gamle bliver i haven, og de har den lille osse altid gjort. Men ved ikke lige hvad der sker. Vi har en klokke vi ringer på når de skal ind, og når de kommer hurtigt får de altid en god bid. Men det er den lille vidst ved at være ligeglad med.
Hvad kan man gøre, jeg har prøvet at gå lange tur med hende, rose hende når hun kom hjem. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre.
Hun er 1 ½ år.
Håber i har nogle idder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun løber væk...
  • #1   19. jan 2006 jeg ville i alle tilfælde ikke lukke hende i haven FØR hun har lært ikke at forlade haven. Hvad med at indhegne den?

  • #2   19. jan 2006 Det bedste er at tage hende i det og så føje hende alt hvad du kan!!!!
    Er hun på jagt eller er der løbetid på vej??? Det kan godt ændre sind og opdragelse....


  • #3   19. jan 2006 Ja jeg kunne jo nok godt sætte hegn op, men når haven er dyr så bliver det let dyrt. Og ved at den store ikke tåler det. Så vil hun bare ud, så det lære den lille hurtigt. Havde lige glemt at løbetiden er ved at komme igen snart. Eller hvertfald om en måned så det kunne være det. Håber bare snart det går over. Det er ikke sjovt at skulle lede efter hende i det her vejr.

  • #4   19. jan 2006 jeg har lige hegnet haven ind i sommers pga hund nr 3, så turde jeg ikke mere...
    Men det har gjort min bulldog på snart 6 år nægter og komme i haven...
    Hvis vi alle er i haven sidder hun uden for hegnet og knirker og er skide sur hvis jeg taler til hende(hun vender mig ryggen, hvis hun er fornærmet)...
    Så hun har nu et fortov for sig selv. ;O))


  • #5   19. jan 2006 Mette P> *LOL* - det er tæver i en nøddeskal...

  • #6   19. jan 2006 Ja, de er sku nogle gimper nogen gange. Men tænk sig at være så stædig... Kan dog lokke hende når vi griller. *ss*

Kommentér på:
Hun løber væk...

Annonce