9.676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvalp/ renlig om natten Hvalp/ renlig om natten

Hej alle sammen.. nu har vi haft vores hvalp i en måned.. er stort set ude hver nat med ham hvor han tisser og skider.. det er ik på et bestemt tidspunkt om natten. Det er når jeg kan høre han rumsterer at jeg tænker nu må vi ned...

Hvordan er det bedst at gøre om natten, så man måske stille og roligt kan vende ham til at holde sig hele natten.
det skal lige siges at vi har haft ca. 4 nætter hvor vi ik har været ude med ham, hvor han så ik har lavet noget...

vi plejer at gå i seng ved en 22 tiden og står op 5.20

den anden hund vi har, var vi slet ik så meget ude med som den lille... ved godt man ik kan samligne det.

men hvis i har nogle gode råd så må i gerne dele dem med mig:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp/ renlig om natten
  • #1   9. feb 2009 Jeg har gjordt dette når jeg har fået en ny hvalp.

Sat fste rammer lige fra start, det sidste måltid er ved 18-tiden, og så er er bare ud at gå lige efter hvavlpen har spist.

Inden senge tid, ud at gå med hvalpen, indtil den har gjort hvad den skal gøre.

Stillet vækkeuret, til hver 2 time, og så på med tøjet og ud at gå sammen med hvalpen, indtil den har gjort hvad vi skal gøre.

Har sovet på gulvet, i den først månedstid. så hvalpen føler sig tryk.

Men denne metode, bliver en 8 uger gammel hvalp renlig i løbet af ca. 10 dage, selføllig kan der ske et par uheld, men det er ikke hundens skyld, det er fordi man har været for langsom til at komme i tøjet..

Efter en månedstid, sover jeg trykt igen i min seng, og hvalpen i sin kurv, og så undgår vi de nattelige problemmer.

• #2   9. feb 2009 vi har fra start givet mad to gange om dagen. morgen og aften. aften kl. 18

går selvf. ud lige efter han har spist hvor han skider og tisser. går ud flere gange efterfølgende. han skider også ofte lige inden vi går i seng...
    det skal lige siges at han ikke gør noget inde om natten, for jeg når ud med ham hvor han så tisser og skider igen.
    om morgenen er det ud igen hvor han skider/tisser igen.

giver ham morgenmad hvor min kæreste går ud med ham inden job hvor han skider igen....

de sidste par dage hvor han har været alene hjemme mens vi har været på job har han også skidt...
    der blir skidt en masse:)

• #3   9. feb 2009 det er hills, ja sys også han skider meget... det skal lige siges han kun er tre måneder...

• #4   9. feb 2009 oaky kan i anbefale noget andet hvalpefoder der er godt? vi er lige skiftet over til olivers til den store, men kan ik rigtig se de har hvalpefodder....

• #5   9. feb 2009 Så længe hunden siger til, synes jeg I skal gå ud med den..

Det at den siger til, viser at den er interesseret i at være renlig, og ikke vil lave indenfor. Samtidig kan den ikke holde sig længe nok.. Det er altså en go ting!..

Jeg ville betragte det som at være renlig om natten, og så må I bare stå op til, den sover igennem..
    Den skal nok nå det punkt hvor den kan holde sig lidt længere, og meget hellere vil sove end ud i kulden..

• #6   9. feb 2009 Anja s: ja sys faktisk også han klarer den godt.. så det kommer vel med tiden...

tak for svarerne:) vil prøve at høre dyrlægen i næste uge om der er noget bedre at gi ham...

• #7   9. feb 2009 jannie p: kan godt se at olivers har hvalpefodder, det kunne være jeg skulle prøve det..

Kommentér på:
Hvalp/ renlig om natten

Annonce