813 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvalp renlig om natten Hvalp renlig om natten

Ja der er med garanti tråde med samme emne men jeg ku ikke lige finde en plus at jeg vist heller ikek havde tålmodigheden *G*

Men et par meget simple spørgsmål..satte i uret til at ringe et par gange om natten for at få hvalpen ud at tisse? Eller vågnede i selv? Jeg får min lille hvalp hjem i morgen og er lidt bange for at jeg måske ikke vil vågne hvis den piver... Og hvor ofte tager i den ud?

Ja sorry men jeg har simpelthen glemt hvordan jeg gjorde med Mollie hehe.. Men hun var stort set også født renlig da vi fik hende som 11 ugers smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp renlig om natten
  • #1   20. aug 2008 Hey

Jeg har aldrig været ude med Ida, allerhøjest fra kl. 4.30 af.
    Vi lagde et par aviser og så gjorde hun derpå hviiiiis hun da vågnede.
    Det var sjældent.
    Hun vågnede som regel først kl. 4.30 - og frem, og så var det bare hurtigt ud. Jeg vågnede med det samme jeg ku høre hende gå ud af kassen.
    Og nu ligger vi aldrig aviser og pige-barnet holder sig stadig ren smiley

• #2   20. aug 2008 Vi satte ikke noget, hun så selv til de meget få gange hun sku ud om natten. Det ka også være vi var heldige.

• #3   20. aug 2008 Vi lagde ikke aviser, da jeg ikke er tilhænger af aviser. Kaido vækker mig, hvis hun skal ud:-)) Hun slikker mig i hovedet eller piver op i mit ansigt:-)) Så erd et bare ed at stikke i sutskoene, som står parat og så ud i haven:-))

• #4   20. aug 2008 Mette: fuldstændig enig i det med aviserne.

• #5   20. aug 2008 Tak alle 3 smiley Så tror jeg at jeg lader være med at sætte vækkeuret til første nat og ser hvordan det går smiley

Jeg er heller ikke tilhænger af aviser så det vil vi helst undgå smiley

• #6   20. aug 2008 Jeg kan slet ikke fatte det allerede er i morgen =) Jeg har ventet i omkring 5 uger siden min Mollie blev aflivet.. Nu har vi lige hvalpetjekket både haven og huset og det hele ser trygt og godt ud til en lille hvalp smiley

• #7   20. aug 2008 Dette emen kommer også mig til hjælp - får også snart hvalp hjem og var også i tvivl om hvordan man skulle gøre om natten;-)

• #8   20. aug 2008 *Michelle - sov sødt Mollie smiley *: jamen rigtig mange gange tillykke med den lille ny.
    Vores har faktisk været renlig fra vi fik den som 8 ugers hvalpe, tror det betyder meget, at opdrætter tisse træner med hvalpene så tidligt som muligt.

• #9   20. aug 2008 Jeg er ikke tilhænger af aviser. Jeg tørrer hellere op om morgenen:-)). Udover det, ville jeg også bare skulle stå op til et syndigt rod af itubidte avisstykker:-)). Og jeg mener lige så godt at hvalpen kan lære at det foregår udendørs, finito!!:-))

• #10   20. aug 2008 Jeg har hvalpen i en høj kasse ved siden af sengen, lige så stor at hvalpen kan ligge i den. Når den så piver, stikker jeg hånden ned i kassen, er det ikke nok til at give ro, ja så er det på med klunset og ud i haven.

• #11   20. aug 2008 Jeg vil sige at Kaido er 95% renlig...:-))) Jeg tør ikke sige 100% endnu,men der er da gået over 10 dage siden der skete noget sidst og hun er 12 ½ uge gammel:-))

• #12   20. aug 2008 Anne Mette - opdrætteren har "trænet" renlighed med hvalpene fra de var omkring 5-6 uger smiley Hver gang de havde leget, sovet og spist kom de ud i haven og nu tisser de hver gang de kommer ud. Så hun har gjort et stort forarbejde smiley Hvilket er dejligt!

• #13   20. aug 2008 *Michelle - sov sødt Mollie smiley *: ja det er dejligt når de gør det, for det spare os som køber for meget.

• #14   20. aug 2008 Jeg fik min den store renlig på 14 dage, gik ned med hende hver 2 time og lidt derudover. også om natten gik jeg ned med hende.
    Efter et par dage eller 4 blev det hver 3 time om natten og efter en uge 1 gang om natten.
    Det var en hård tid, lignede en der aldrig sov.ret meget, men det gav bonus

• #15   20. aug 2008 Vores basset hound hvalp sover i sit bur ved siden af sengen. Hun har fra dag et pevet når hun skulle ud om natten.

- om dagen er det straks en helt anden sag med at tisse udenfor (o;

Mette: for at sige det mildt er jeg en anelse misundelig over dine evner til at gøre en hvalp renlig... hmm!

Vil dog lige tilføje at hun i dag (muligvis) indikerede at hun ville ud og tisse ved at gå hen og kigge op havedøren...

• #16   20. aug 2008 Lene D:;

Aaiiiii, Lotus var renlig i løbet af få dage, så Kaido er laaaaang tid om det:-)) Men når jeg får en hvalp hjem, har jeg heller ikke tid til noget som helst andet. Jeg er på 24 timer i døgnet. Det er P**** hårdt, men det lønner sig i sidste ende:-))

• #17   20. aug 2008 ja ja, blær du dig bare (o;

Karlo blev da renlig på et tidspunkt, så det gør Andrea jo nok også...

• #18   20. aug 2008 Selvfølgelig bliver de det.........Det ER jo ikke alle hunde, der er så kvikke som mine, vel??......*LOOOOOL*
    Aj fis......Jeg syens bare at aido er liiiiidt lang tid om det. Hun er endnu ikke i stuen uden opsyn. Jeg har ikke noget imod at tørre op, men jeg giiiiiider ikke de store bunker kartoffelmel.......*GGGGGG*

• #19   21. aug 2008 Vi har trægulv i soveværelset, Giz startede med at sove i sin egen seng på gulvet, så jeg kunne høre når han begyndte at klikke rundt på gulvet og så var det jo bare med at komme ud.Det var ikke mere end et par nætter hvor han skulle ud og da han kom op i sengen og sove kunne han sgatens holde sig hele natten hehe

Kommentér på:
Hvalp renlig om natten

Annonce