{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.844 visninger | Oprettet:

HJÆLP! chow chow annonce? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, så sent som i går var jeg inde på en annonce på dba med rødbrune chow chow hvalpe, og i dag er de væk? Jeg vil så gerne ned og se dem, og annoncen er udløbet. Har sådan fortrudt jeg ikke fik skrevet deres nummer ned i går smiley Hvalpene er 10 uger og fra Skjern i midt/vest jylland. nogen der kender dem,og ved hvordan jeg evt kan få fat på dem? Eller hvis der evt var nogen der kendte en kennel i Skjern??

Håber virlkelig i kan hjælpe mig!!

Mvh. Louise


Kommentarer på:  HJÆLP! chow chow annonce?
  • #1   10. feb 2009 Prøv Chowklubben
    http://www.dcck.dk/


  • #2   10. feb 2009 hmm jeg bor i skjern men kan ikke lige mindes at have hørt om en chow chow kennel her.
    kan du huske navn?


  • #3   10. feb 2009 Mon ikke de sætter annoncen på igen, hvis de har flere hvalpe

  • #4   10. feb 2009 Nej kan desværre ikke huske nogle navne smiley Ved heller ikke om det er en kennel de er fra, for der stod ikke noget "kennel navn" nogle steder i annoncen.. har prøvet dcck men der er de ikke desværre..

    Jeg håber de sætter en ny annonce ind i dag, da jeg skal ned af mod Skjern på fredag, og ville jo gerne ku arrangere nogen med dem der smiley

    Tak for hjælpen, håber stadig der er nogen derude der kan hjælpe mig smiley

    Mvh. Louise


  • #5   10. feb 2009 har prøvet begge dele uden held..

    Det er jeg såmen også, har kigget hos et par kenneler indtil videre, og fået mig en snak rundt omkring, syntes bare disse hvalpe havde en rigtig lækker farve, så ville gerne høre nærmere til dem jo smiley


  • #7   10. feb 2009 Hold da op - de har da godt nok lige fået startet noget opdræt der af mange forskellige racer...
    Bestemt ikke et sted jeg ville købe....


  • #9   10. feb 2009 Nej desværre, denne kennel ligger i Kibæk, og på annoncen stod der Skjern.. og der er en halv times kørsel imellem, så tror ikke det er der. ellers mange tak for hjælpen!

    Mvh. Louise smiley


  • #10   6. mar 2009 Hej Louise.

    Den der sælger chow-hvalpe ved Skjern er fra Kennel yoki lai, ved Annelise Gylling, jeg tror at flere af de mennesker der er på disse sider om Chow Chow, har erfaring med hund der fra. Hun er opdrætter i Dru, har tidliger været i DKK, men er blevet smidt ud.
    Jeg kan se at du har valgt at købe hvalp hos Annelise og Michael Stagebo, det er et rigtig godt valg, der er nogle meget erfarne opdrætter og har lavet chow er i mange år.'
    Der er så mange ting man skal tage stilling til inden man køber en hund, men når du som du skriver har kontaktet flere opdrætter, så tror jeg du har lavet et godt ben-arbejde.
    Jeg vil ønske dig held og lykke med din nye lille hvalp, glæder mig til at se biller af ham.
    Med Venlig hilsen'
    Lise-lotte.
    PS. Til dem der nævner Kennel-Malekit, kan jeg kun sige at både min venninde og jeg har chow derfra og det er bare de dejligste hunde, vi har fået, selv om vores hunde er over 5 år, så har vi stadig kontakt med Kennel-malekit.


  • #11   7. mar 2009 Tusind tak Lise-lotte.

    Ja jeg er også rigtig godt tilfreds med vores lille Magnus, nu kan jeg jo slet ikke forestille mig andre end ham ! Og Annelisa og Michael er søde til at svare på mine mange spørgsmål over e-mailen.. Er jo nok en lille pylremor smiley

    Jeg fik fat i hende fra Skjern, og da jeg ringede hende op og spurgte ind til hendes hunde og hvalpe vidste hun hverken hvad det HD/AD eller indadvendte øjenvipper var, hvilket jeg slet ikke kan forstå, man avler da ikke på en hund uden at undersøge ting som disse?? Så allerede der ringede alarmklokkerne, og da jeg spurgte ind til hvorfor de ikke var med stamtavle smækkede hun på, så længere var den ikke smiley


  • #12   18. mar 2009 Hej igen Louise
    Ja man skal passe på når man er hunde-hvalp køber, der er bare så mange ting at tage hensyn til, og samtidig passe på ikke at lade hjertet løbe af med en.
    Det glæder mig rigtig meget at du har sat dig så grundig ind i hvad det vil sige at have chow, og jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med den lille fyr. Måske er vi så heldige at løbe på hinanden en dag. Jeg udstiller ikke så meget men det sker, og laver Dcck nogle ringtræninger eller lign. deltager jeg for det meste.
    Men kunne du ikke kikke forbi min hjemmeside og ligge en hilsen i gæstebogen, med billed af dit lille vidunder, for jeg vil da meget gerne følge jer 2.
    Mange ønsker om et dejligt chow-liv.
    Lise-lotte


Kommentér på:
HJÆLP! chow chow annonce?

Annonce