{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Bange for børn {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille border collie, der som lille havde en dum oplevelse med børn, da hun var lille, hvilket har resulteret i, at hun er bange for børn. Hun gør meget, når hun ser eller hører børn, og trykker sig helt ned til jorden, hvis de kommer for tæt på. Det var begyndt at gå meget bedre med hende, hun var begyndt at kunne ignorere dem helt, når hun ser eller hører børn. Men i dag skete der noget træls. Jeg skulle lukke hende ud af bilen herhjemme, og da hun kom ud så hun en dreng lidt væk uden at hun reagerede på det, men så så han hende, gav et hop og løb væk fra hende, idet han gjorde det begyndte hun at gø og løb efter ham. Hun stoppede med det samme jeg råbte efter hende, at hun skulle stoppe. Men jeg er rigtig ked af det, og vil høre om, der er nogen af jer, der kan give mig nogle råd til, hvordan jeg skal gøre, så hun ikke bliver bange. Jeg har aldrig oplevet hende løbe efter nogen før, men der har heller aldrig været nogen som løb væk fra hende. Jeg er bare ked af det, fordi jeg havde fået hende til helt at lade være med at gø og være bange, og så sker det her idag, og jeg ved ikke hvorfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for børn
Kommentér på:
Bange for børn

Annonce