{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

bange for børn. {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley
jeg skriver fordi jeg er lidt frustreret over at min lille hund er så bange for børn.

jeg ved slet ikke hvad det kan komme af da jeg aldrig har oplevet at han har haft negative oplevelser med børn.
Jeg ved godt at hunde godt kan være bange for børn fordi de er så uforudsigelige osv.
Men er der nogen løsning?

Jeg ved at der hvor jeg fik ham fra havde de børn. Så jeg ku måske godt mistænke at de måske har leget med hvalpene og det er der det kommer af. Men ved intet med sikkerhed.

Han knurre når han kommer i nærheden af dem. Og gør. Kommer de helt tæt på snapper han ud efter dem.
Det gør mig simpelthen så ked af det. For eftersom han er en lille hund er der såå mange børn der gerne vil hilse, hvor jeg må forklare at det er han ikke så glad for.

Når vi går tur og der kommer børn imod os bliver jeg helt nervøs for om de vil snakke med ham. :S for det er så træls at skulle stå og forklare.
Jeg vil jo også gerne selv have børn en dag og vil for alt i verden helst have en løsning på problemet så jeg ikke skal gå af med ham. Det ville jeg slet ikke kunne bære.

Er der nogen der har nogle gode ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange for børn.
  • #1   16. aug 2010 Jeg tror det bedste vil være at søge prof hjælp, så der kommer en ud og observerer jer og problemet og dermed kan give den bedst mulige rådgivning.
    Der kan komme mange vidt forskellige metoder her .. Alle velmenende, men nogle kan måske være direkte skadelige for problemet hvis de ikke passer til lige din hund...

    Man kan få gratis rådgivning via DcH (man skal betale kørepenge )
    www.dch-danmark.dk

    Og der findes også mange andre professionelle konsulenter.


  • #2   16. aug 2010 jeg har lidt det samme med min ,,,men tror det hænger meget sammen med at små hunde er bare bange for for børn de virker på en eller anden måde for voldsomme for den tror jeg

  • #3   16. aug 2010 tusinde tak for svar smiley det vidste jeg ikke engang man kunne. Det må vi prøve. For tror heller ikke det er noget jeg ville kunne løse helt selv. Tror der skal mere til.
    Men endnu engang tak smiley dem må vi lige kontakte.


  • #4   16. aug 2010 susanne - ja ligepræcis smiley det bliver nok for meget for dem vil jeg tro. Det lidt synd for man vil jo så gerne ha at de har det godt og kan med de fleste.

  • #5   16. aug 2010 nad ja det vil man jo gerne jeg har fundet ud af med min ,,,hvis jeg lader hende selv komme til dem så går det lidt bedre smiley

Kommentér på:
bange for børn.

Annonce