{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.624 visninger | Oprettet:

bidt hul på batteri {{forumTopicSubject}}

hej ella har bidt hul på et aa batteri i ved dem til fjernbetjeninger ovs. hun har ikke spist den og da jeg fant den lå en bare på gulvet, så hun har sikkert smidt den for kunne ikke forstille mig det smagte særlig godt, har haft ringet til dyre lægen og hun siger hun der ikke sker noget ved det så længe hun ikke have spist batteriet??

kan det virkelig passe har da altid fået afvide da jeg var lille man ikke måtte røre ved batteri der var blevet gammel hvor det der syre røg ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bidt hul på batteri
  • #1   20. feb 2009 Dyrlægen ved vel hvad hun snakker om.. Ellers ring til en anden dyrlæge og hør hvad svaret er der

• #2   20. feb 2009 har ikke andre dyrelæger her ude.

• #3   20. feb 2009 Man kan jo godt ringe til en, som ikke ligger i lokal området...

• #4   20. feb 2009 prøver jeg sys det lyder mærkeligt der ikke sker noget ved det

• #5   20. feb 2009 nu fik jeg fat i et dyrehospital, hun vil lige ringe tilbage når hun havede snakket det igennem med en anden dyre lægen men hun mente osse at det var farligt selv om ella ikke havede spist det.

så nu venter jeg.

• #6   20. feb 2009 Steffen....Hvis din hund havde fået bidt hul på bateriet...så havde den måske fået syre i munden....Det ville du kunne se fordi din hund så ville vise at den havde ondt i munden-----Jeg ville tage det roligt og så for en sikkerhed skyld give hunden noget mælk med lidt vand i-------Har prøvet det-----Der skete intget ved det andet end jeg skulle have en ny fjernbetjening-----

• #7   20. feb 2009 har givet hende mælk gjorde jeg med det samme smiley

• #8   20. feb 2009 Steffen...Ja men har hunden reageret som om den havde ondt i munden??????

• #9   20. feb 2009 hun går og slikker ud i luften

• #10   20. feb 2009 Dét at hun slikker ud i luften kan godt være et dårligt tegn på at hun har fået syre i munden ..
    tag fat i mulen (lydere hårdt når man skriver det :o/)
    og undersøg hende i munden , er hun mere rød end hun plejer ?
    Sår ? andet der ikke skal være der ? (evt. bobler... )

hvis der er det - så ville jeg suse afsted nu, for så er der en chance for at hun har fået syre i maven, og den er ikke god :O/

• #11   20. feb 2009 Så ville jeg se at komme afsted til dr.dyr........

• #12   20. feb 2009 mj: sidder og venter på et opkald fra dyrehospitalet i ringkøbing, har prøvet at kigge hun vil ikke lade mig røre hendes hovede, får lige kæresten til at hjælpe håber ikke der er noget, jeg har givet hende mælk det drak hun

• #13   20. feb 2009 var ikke noget at se da vi åbende munden anten end en masse slimede savl.

• #14   20. feb 2009 Steffen----Man skal sgu næsten trække de vigtige informationer ud af dig----Håber du har fortalt den dyrlæge som du har snakket med det hele og ikke undladt noget som du har gjort den første tid i denne tråd......
    Jeg hopper ud her---Håber det bedste for din hund---------

• #15   20. feb 2009 Jeg ville køre med det samme........... Slimet savl?? Kan tyde på kvalme eller syre....

• #16   20. feb 2009 sagde til dyrelægen hun gik meget rundt og ikke kunne falde til ro og slikkede sig om munden, da hun spurgte om hun opførte sig anderledes, men ved heller ikke hva der er normalt for hende at opføre sig pt hun er lige kommet i hendes første løbe tid oss nemlig

• #17   20. feb 2009 mette, sådan gennemsigtig savl meget kilstret, kunne mærke det da jeg fik et på fingeren, prøver lige at ringe igen til et yre hospital og fortælle om savlet.

• #18   20. feb 2009 JEG ville ikke turde løbe an på noget..... Bette safe than sorry......

JEG ville bare se at komme afsted. Måske er der ikke noget (lad os håbe det) og måske skal de have hende i behandling og det kan vist hurtigt blive "for sent".,

• #19   20. feb 2009 Steffen.....Du er bare for meget------------

• #20   20. feb 2009 Snow - fis nu ud i stedet for .. du aner ikke noget som helst - og det gør vi andre heller ikke.. det er kun steffen der gør det ..
    hvis ikke du vil hjælpe - jamen så hop helt ud !!! han har nok ikke liiiiige behov for dine underlige kommentare lige nu .. tror du ????

Steffen - slimet savl i slem kaliber - er også et dårligt tegn..
    Synes ikke du skal vente længere på de dyrelæger, de kan ikke vejlede dig ordentligt igennem en telefon når de ikke kan se..
    og det med at din hund ikke vil lade dig kigge er et tegn på smerte..
    Synes du skal smutte med det samme :o)
    For din hunds skyld..
    Syre er ikke for sjovt, det kan dræbe eller give rigtig grimme gener i mave/tarmsystemet.

• #21   20. feb 2009 Dyrelægen er der slet ikke endnu det er sekratæren jeg har snakket med begge gange hun venter på han ringer tilbage til hende, og dyrelægen her i byen, har lukket de har kun åbenmandag ellers skal man ringe til sådan en vagt telfon hvilket jeg osse gjorde første gang, hvor jeg fik afvide der ikke kunne ske noget, vi er lige flyttet her til har ingen bil, og kender ikke rigtig nogen andre dyrelægere end dem jeg lige ringede til, de omkring liggende små byre, bruger den samme vagt telfon som jeg ringede til, og den der ellers var tættest på var i ringkøbing men der er dyrelægen ikke lige nu han er ude og køre, men sekratæren har haft fat i ham, og hun venter på han ville ringe tilbage. smiley så har gjort hvad jeg kan nu aner ikke hvad jeg ellers kan.

• #22   20. feb 2009 Steffen - er der slet ingen andre dyrlæger ? (tænker på om der er nogle i en radius af 50 km? )
    For så må du hoppe ud i en taxa og komme afsted.. det kan altså ikke vente meget længre hvis du siger din hund reagere sådan ..

• #23   20. feb 2009 mj:ikkr hvad jeg ved af :S har været på google, ringkøbing ligger vist ca 20 km her fra, og alle de omkring liggene små byer bruger åbenbart det samme nummer til dyrelægen af hvad jeg har fundet ud af..

savner godt nok Esbjerg lige nu der var flere dyrelæger i den samme by :S prøver lige at google noget mere nu.

• #24   20. feb 2009 det var det der dyrelæge center vest jeg ringede til først det er vist 4 forskellig dyrelægere der abejder sammen om de små byer her,

• #26   20. feb 2009 de 3 første er det der dyrecenter vest nummer og den sidste er den jeg venter på dyrelægen skal ringe

• #27   20. feb 2009 okay smiley så ring igen og sig det er akut nu, og NU skal de lette måsen og gøre noget..

• #28   20. feb 2009 mj: fik fat på en i herning der heller ikke mener der er noget, fordi hun har lagt sig til at sove, og jeg bare skal holde øje med hun ikke går og kaster op.

• #29   20. feb 2009 jamen så sig til dem i herning at de SKAL kigge på hende..
    det er altså dødfarligt at få batteri syre i munden og mave ..

• #30   20. feb 2009 mj: han sagde at hvis hun havede spist noget af yren havede hun reageret meget anderledes end hun har nu, fek. hvis hun havede ond i munenden havde hun brugt poterne til at slå/kradse på snuden, og hvis hun ikke har rødme i munden er der ikke sket noget, men med det samme hun begyndte at kaste op osv. skulle vi ringe.

• #31   20. feb 2009 Så fik vi fat i en anden dyrelæge og fik avide hvad vi skulle gøre, vi skulle skylle henes mund med vand hvilket vi har gjort nu og vente 15 min og er hendes mund igen fuld af slimede spyt skulle vi komme men hun regnede med at det slimede spyt var fra mælken. men nu ved vi da hvad vi skal efter en masse ringende til en masse forskellig fyre læger :S

• #32   20. feb 2009 cecilie: tim, men vi har fået afvide hva vi skal nu så om 10 min kulle vi tjekke om det stadig var slimet, hun sagde at de osse bare ville skylle munen der inde, og så se tiden an

• #33   20. feb 2009 okay, må jeg huke næte gang, men entil vidre er der ikke slimede savl i hendes mund, så det var nok pga mælken og hun slikker heller ikke ud i luften mere, lige pt leger hun med kæretens hund, så der var heldigvi ikke noget, men er lidt ireterret over man kal ringe til så mange inden man får afvide hvad man skal gøre, og den dyrelæge der skulle ringe tilbage har tadig ikke ringet tilbage, men nælste gang der sker noget akut, blir det den i herning, jeg til sidst fik fat i jeg ringer til igen, da de idetmindste var klar til at tage hende ind hvi hun stadig var slimet i munden og viste tegn på irretertion, efter det kvarter

• #34   20. feb 2009 nu ringede den anden dyrelæge skal hente noget aktiv kul, som hun skal have, og så skal vi vente og hvis hun får det dårligt skal jeg ringe til hobro dyrhospital, så skal hun der ined og have nogen indsprøjtninger hver 4 time, med noget demo et eller andet, så nu får hun da behandling.

Kommentér på:
bidt hul på batteri

Annonce