Kan hun godt? (alene) skal ud med lidt {{forumTopicSubject}}
Kære HG
Godmorgen til jer alle sammen ..
Jeg har nogen ting jeg går med i mit hovede og ville lige lidt ud med det
Lige nu bor jeg sammen med min kæreste og Chanel i vores fælles lejlighed, men vi har ikke råd til at bo i den, sådan rigtigt (vi kan kun lige få det til at løbe rundt)
Nogen af jer har måske læst mit tidliger indlæg hvor jeg fortalte om at det ikke gik så godt mellem mig og kæresten, og vi overvejede at flytte fra hinanden?
Nu går det så meget bedre, og det er dejligt ..
Men jeg har aldrig haft min egen lejlighed, har aldrig boedet sådan rigtigt alene, og det er jeg begyndt at føle stor trang til ..
Ville så gerne have mit eget sted, hvor jeg bare kunne være mig selv ..
Jeg er så ved at uddanne mig til tand klinikassistent, og har fået en super lækker elev plads, jeg starter der den 1/5 hvor jeg er færdig med mit grungforløb ..
Lige nu går jeg jo på skole, og Chanel er så dygtig til at være alene hjemme, lige pt er hun højest alene i 7 timer, men når jeg starter på min elevplads har jeg 10 timers vagt tirsdag og torsdag, og tænker på hvis jeg bor alene til den tid, er det så for længe for lille Chanel at være alene hjemme? jeg har dog fri om onsdagen og hver weekendt ..
Jeg har bare tænkt så meget over det hele natten, så måtte lige høre jer her ..
Det skal lige siges at jeg IKKE på nogen måde har tænkt mig at sælge Chanel ..
Men ville så finde en løsning med min kæreste ..
håber at høre fra jer
Mvh. Natasha
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Ang at bo alene, det har de fleste trang til, især hvis man er gået ind i et forhold.
Prøv det og du vil nyde det, når du har vænnet dig til at værre alene
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.729
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 298
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.729
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 298
Dejlgit at høre.. Jeg er sikker på mine hunde først mener at de har savnet mig når de ser mig. Indtil da har de bare nydt livet...:-)
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 121 Svar: 373
Der er jo osse den mulighed at Chanel ville kunne være ved min kæreste nogen gange
Ved godt det er lang tid, men hun ville selvfølgelig komme ud både før og efter, plus hun har mig hele onsdagen ..
kevin H
Kan godt følge dig i hvad du siger, men jeg kan mærke at jeg virkelig har brug for at kunne være mig selv, jeg har jo osse Chanel
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
Havde jeg beholdt mit job i kbh. ville dette også betyde, at mine hunde skulle være alene i op imod 10 timer om dagen og dette ville ikke kun være to gange om ugen, men 5 gange om ugen.... Sådan er det nu en gang, hvis man ikke er skide heldig, at have et job i nærheden af ens bopæl, eller hvis man som du har lange vagter nogen dage....
Og så tillykke med din nye elevplads, det er super dejligt :o) og held og lykke med hvad beslutning du nu må foretage dig i forhold til dit privatliv :o)
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
feb 2007
Og jo, selvfølgelig ville min kæreste kunne have hende engang imellem, men han arbejder jo osse
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 188
Det er selvfølgelig ikke det optimale,hvis hunden kunne vælge ,var i altid sammen 24/7..men sådan hænger langt de fleste menneskers liv jo altså ikke sammen,med job,uddannelsee osv.
Jeg tror det hænger mere sammen med vores egen dårlige samvittighed over at efterlade dem alene..og en grad af vores tendends til at tillægge vores hunde menneskelige egenskaber og følelser.
Drop den dårlige samvittighed,og lad noget vedkommende og spændende med din hund når du kommer hjem
Held og lykke med uddannelse,job og måske den nye bolig.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 302
Min hund er også hjemme i lidt under 10 timer hver anden tirsdag. -Men når han er alene så længe så lidt har han endnu ikke vænnet sig til det, så han er vildt hysterisk når man kommer hjem til ham efter såsan en lang dag. Derfor bliver han nu passet af enten venner eller familie den dag.
Men nu skal din jo så være det to gange om ugen så tror jeg hurtig Chanel vænner sig til det. -De kan sagtens, de skal bare vænne sig til det.
Tillykke med din elevplads:) -Jeg er selv i gang med samme uddannelse:)
Held og lykke med det hele
feb 2007
Okay
Hvor langt er du?
sep 2008
sep 2008
feb 2007
hihi, det er rigtig spændene syntes jeg