{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Kan hun godt? (alene) skal ud med lidt {{forumTopicSubject}}

Kære HG smiley
Godmorgen til jer alle sammen ..

Jeg har nogen ting jeg går med i mit hovede og ville lige lidt ud med det smiley
Lige nu bor jeg sammen med min kæreste og Chanel i vores fælles lejlighed, men vi har ikke råd til at bo i den, sådan rigtigt (vi kan kun lige få det til at løbe rundt)
Nogen af jer har måske læst mit tidliger indlæg hvor jeg fortalte om at det ikke gik så godt mellem mig og kæresten, og vi overvejede at flytte fra hinanden?
Nu går det så meget bedre, og det er dejligt ..
Men jeg har aldrig haft min egen lejlighed, har aldrig boedet sådan rigtigt alene, og det er jeg begyndt at føle stor trang til ..
Ville så gerne have mit eget sted, hvor jeg bare kunne være mig selv ..

Jeg er så ved at uddanne mig til tand klinikassistent, og har fået en super lækker elev plads, jeg starter der den 1/5 hvor jeg er færdig med mit grungforløb ..
Lige nu går jeg jo på skole, og Chanel er så dygtig til at være alene hjemme, lige pt er hun højest alene i 7 timer, men når jeg starter på min elevplads har jeg 10 timers vagt tirsdag og torsdag, og tænker på hvis jeg bor alene til den tid, er det så for længe for lille Chanel at være alene hjemme? jeg har dog fri om onsdagen og hver weekendt ..

Jeg har bare tænkt så meget over det hele natten, så måtte lige høre jer her ..
Det skal lige siges at jeg IKKE på nogen måde har tænkt mig at sælge Chanel .. smiley
Men ville så finde en løsning med min kæreste ..

håber at høre fra jer smiley

Mvh. Natasha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hun godt? (alene) skal ud med lidt
  • #1   22. feb 2009 Jeg tror sagtens den kan være alene bare den er luftet godt inden samt kommer ned .når du kommer træt hjem.

Ang at bo alene, det har de fleste trang til, især hvis man er gået ind i et forhold.
    Prøv det og du vil nyde det, når du har vænnet dig til at værre alene

• #2   22. feb 2009 Jeg ville godt kunne byde Mynte det, men det er jo ikke det samme som at du og din hund vil have det godt med det. smiley

• #3   22. feb 2009 Min hund er alene i 9½ time ca og det går fint så jeg kan ikke se problem net i det. Jeg er osse lige gået fra kæreste ved jule tid ca og må godt sige at efter 2mdr alene begynder man og savne en og dele tiden med. Men kan godt forstå du vil prøve og bo for dig selv det er osse dejligt i starten men når det bliver haverdag og veninde ikke lige har tid til og kom og hygge hva så???

• #5   22. feb 2009 Selvfølgelig er det lang tid, men undskyld mig men jeg tror nu ikke mine hunde kender klokken og ved de er væk så lang tid. Men kan godt ske det bare er mig der ser sådan på det.

• #6   22. feb 2009 Trine P - enig

• #7   22. feb 2009 Kevin:
    Dejlgit at høre.. Jeg er sikker på mine hunde først mener at de har savnet mig når de ser mig. Indtil da har de bare nydt livet...:-)

• #8   22. feb 2009 Tak for jeres svar ..
    Der er jo osse den mulighed at Chanel ville kunne være ved min kæreste nogen gange smiley
    Ved godt det er lang tid, men hun ville selvfølgelig komme ud både før og efter, plus hun har mig hele onsdagen ..

kevin H
    Kan godt følge dig i hvad du siger, men jeg kan mærke at jeg virkelig har brug for at kunne være mig selv, jeg har jo osse Chanel smiley

• #9   22. feb 2009 Jeg vil mene, at mange desværre ikke er så prviligeret, at de kan nøjes med, at være hjemmefra i 7-8 timer. - Hvad gør de mennesker med deres hunde? - Ja jeg formoder, at de fleste så må lade dem være alene hjemme i mange timer, så selvfølgelig kan det lade sig gøre :o)

Havde jeg beholdt mit job i kbh. ville dette også betyde, at mine hunde skulle være alene i op imod 10 timer om dagen og dette ville ikke kun være to gange om ugen, men 5 gange om ugen.... Sådan er det nu en gang, hvis man ikke er skide heldig, at have et job i nærheden af ens bopæl, eller hvis man som du har lange vagter nogen dage....

Og så tillykke med din nye elevplads, det er super dejligt :o) og held og lykke med hvad beslutning du nu må foretage dig i forhold til dit privatliv :o)

• #10   22. feb 2009 Kan du ikke evt aftale med din kæreste at han ahr hende tirsdag og torsdag?

• #12   22. feb 2009 Mange tak for jeres svar, det hjælper lidt at høre, for vil jo ikke være en dårlig *mor* .. lille Chanel er jo mit et og alt ..
    Og jo, selvfølgelig ville min kæreste kunne have hende engang imellem, men han arbejder jo osse smiley

• #15   22. feb 2009 Som allerede nævnt,betyder det ikke det store om man er væk 7 eller 10 timer.Kan de være alene mere end et par timer,kan de osse være alene i 10..endda 12-14 i særlige tilfælde.Ofte vil man erfare at hunden har ligget det samme sted,ikke spist,drukket osv..imens man er væk.

Det er selvfølgelig ikke det optimale,hvis hunden kunne vælge ,var i altid sammen 24/7..men sådan hænger langt de fleste menneskers liv jo altså ikke sammen,med job,uddannelsee osv.

Jeg tror det hænger mere sammen med vores egen dårlige samvittighed over at efterlade dem alene..og en grad af vores tendends til at tillægge vores hunde menneskelige egenskaber og følelser.

Drop den dårlige samvittighed,og lad noget vedkommende og spændende med din hund når du kommer hjem smiley

Held og lykke med uddannelse,job og måske den nye bolig.

• #16   22. feb 2009 Hej Natasha.

Min hund er også hjemme i lidt under 10 timer hver anden tirsdag. -Men når han er alene så længe så lidt har han endnu ikke vænnet sig til det, så han er vildt hysterisk når man kommer hjem til ham efter såsan en lang dag. Derfor bliver han nu passet af enten venner eller familie den dag.
    Men nu skal din jo så være det to gange om ugen så tror jeg hurtig Chanel vænner sig til det. -De kan sagtens, de skal bare vænne sig til det.

Tillykke med din elevplads:) -Jeg er selv i gang med samme uddannelse:)

Held og lykke med det hele

• #17   22. feb 2009 Sarah A
    Okay smiley tak ..

Hvor langt er du? smiley

• #18   22. feb 2009 Jeg blev færdig med grundforløbet i Januar:) -Nu er jeg så i praktik:)

• #19   22. feb 2009 Var lige inde og se Chanel:) -Hun er godt nok sød:) Rigtig flot hund

• #20   22. feb 2009 Okay, cool smiley
    hihi, det er rigtig spændene syntes jeg smiley

smiley mange tak ..

• #21   22. feb 2009 Ja, det er det helt klart også:)

Kommentér på:
Kan hun godt? (alene) skal ud med lidt

Annonce