{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To fluer med et smæk
  • #1   24. jan 2006 Den skal have hvalpefoder til den ca. er 1 år
    Ang. børste det har jeg ikke så meget forstand på. ;o)
    Håber der er andre der har. ;o)

• #2   24. jan 2006 Hej Tina M
    Du skal blive på hvalpefoder til hun er min. 1 år og hvis ikke hun da er for tyk vil det ikke gøre noget at fortsætte lidt endnu. Dog max. til hun er 18 måneder.

Prøv med en "Carde" det er en børste med ståltænder, den er fantastisk. Kan virke lidt hård, men de fleste hunde elsker det. Bare lige vær forsigtig på ben og mave smiley

• #3   24. jan 2006 okay mange tak... troede ikke de skulle have hvalpefoder så længe men så ved jeg det nu...

Tak vil prøve carden

• #5   24. jan 2006 Bruge en sæk hvalpefoder 15 - 20 kg.

Herefter skifter du til voksenfoder.

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 3
    #6   24. jan 2006 Hej.
    Det kommer an på hundens størelse/race hvornår der skal skiftes fra hvalpefodder, også an på hvilket mærke fodder hunden får nu. feks små hunde er på junoir til de er ti måneder, derefter skifter de til adult, og når de er syv år mener jeg skifter de til mature. Men det er som sagt forskelligt. Og husk at blande det op for ellers kan hunden få dårlig mave. Er lige igang med at lære en helvedes masse om fodder.

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 3
    #7   24. jan 2006 helt nøjagtigt små hunde: 0 til 2 måneder mini starter.
    2 til 10 måneder junior.
    10 måneder til 8 år adult.
    8 år til? mature.

• #8   24. jan 2006 Mange tak for alle svarerne.. tror jeg snakker med min dyrlæge for hun er en stor hunde race, ikke gigant men labradore størrelse.. da hun er blandet af lab og golden..
    Men jeg har en veninde der gav sin dværg pincher voksent foder fra den var 6mdr og det trives den fint med..

• #9   24. jan 2006 Små hunde (Under 10 kg) er udvokset når de er omkring 10 måneder og derfor skal de ikke have hvalpefoder så længe som store racer. En hund som din skal have hvalpefoder min. 1 år. Det hjælper bla. til at knogler osv. ikke vokser for stærkt, hvilket jo er ret vigtigt. Hun er først helt færdig udvokset når hun er ca. 18 måneder. Selvfølgelig kan der være undtagelser hvis den bliver vildt tyk eller lider af andre ting.

• #10   24. jan 2006 Du skal stoppe med hvalpefoder når den er tre kvart år. Ellers kan den vokse for hurtigt. Og det giver ledproblemer.
    Ang. børste- gå i en ridesports forretning. Køb en skrubbr. Det er en gimmistrigle. Den tager ALLE løse hår med.

Kommentér på:
To fluer med et smæk

Annonce