{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

½ times leg og træning.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ud og lave lidt træning med Babett, disideret træning behøver vi ikke at lave, da Babett kender hele programmet ud og ind.

Så vi lavede det på en lidt anderleds måde, og sprang en del øvelser over.

Fri ved fod, går og løber som i et T, starter og afslutter i bunden af T.

Der er højre og venstre drejning, omkringvendinger, 3 skridt fremad, 3 skrit tilbage, 3 skrit til højre og 3 skrit til venstre.
Det gik bare rigtigt godt.

Nu var det tid til en apportering, det var en vinflaske og en krydsnøgle (x-nøge er til at skrue hjul af bilen)
Babett på plads, og jeg kaster først flasken ca. 10 meter ud, og på min kommando, løber Babett ud og samler flasken op, og kommer tilbage med den, og sætter sig på plads., og her sidder hund med flasken i ca. 1 min. inden jeg tager den.
Nu er det så med krydsnøgen, den bliver kastet ud og sætter sig fast i græsset, Babett får beskede på at hendet den, og uden tøven løber hun ud, og tager fat, i krydsnøglen, og trækker den op ad jorden, og kommer ind på plads med den. flot. sådan, gamle tøt.

Nu skal jeg lige lægge et par genstande ud, så jeg tager Babett om bag et skur og dækker hende af, og så bliver der en hanske gemt i en stak brænde, og en bold i de gamle affaldsstativer, og en bidepølse på en gren i et træ.

Nu henter jeg Babett, og nus kal vi lige ha en afdækning, 10 min. så jeg dækker Babett af og går selv om bag skueret hvor Babett lige har ligge, her sætter jeg mig så Babett ikke kan se mig, og så starter tiden, 10 min.
Endelig er der gået de 10 min. og nu kalder jeg på Babett, som kommer springende i fuld firespring, om til mig, så bliver der leget lidt.

Nu går vi sammen ud på plæne, her sender jeg Babett i gang med at rundere, hunm kommer ned til træet. og startet med halsgivning på bidepølsen, flot, super, sådan..
Her sender jeg hen ud på en ny rundering, og så finder hun så bolden der er gemt i de gamle skraldestativer-- flot super.
Nu manger vi bare hansken, som er gemt i brændestaken, Babette bliver sendt afsted igen og her løber hun først hen til træet, og så halvejs tilbage til mig, og så drejer hund af og får færden, ca. 30 meter fra brændestablen. og løber derhen og søger,starter halsgivning og hanskens er fundet..
Hun er bare skrab.sådan..

Nu smider jeg en del guffet på græsplænen , og så bliver der søgt efter de gode gufffer, imm de smager godt..

Og så er det tid til at lege, og stopper nman ikke, så bliver Babett ved med at vil lege..

Ja det var en ½ times træning... bare sådan for sjov.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ½ times leg og træning..
Kommentér på:
½ times leg og træning..

Annonce