1.475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Acana og Orijen foder Acana og Orijen foder

Jeg har altid fodret med royal canin- men ville skifte til et foder der indeholdt bedre kød- og mere kød og ingen hvede og sukker osv .. men da min hund er meget kræsen, købte jeg både Acana, orijen og ziwipeak så jeg kunne finde ud af om han gad at æde det ;o)

DET gad han heldigvis godt- og har arrangeret det så ziwipeak blir brugt som godbidder og acana og orijen blir brugt som daglig foder.

MEN har hørt at ziwipeak ikk indeholder nok grønt osv og er for bløde til at være ordentlige for tænderne- derfor bruges de som godbidder.. Spørgsmålet er så, om acana og Orijen inderholder ALT som han skal bruge ellers?
jeg er ikk så skarp til hundefodder- ved bare at han skal have det bedste og ikke foder fra netto ;o)

Kloge hoveder på banen tak :o)

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acana og Orijen foder
Kommentér på:
Acana og Orijen foder

Annonce