{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Beagle forsvundet fra Vejrup.. {{forumTopicSubject}}

Rolig, det er ikke mine, men Bailey her: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57748

Hendes 3 årige beagle Bailey (tæve) besluttede sig mandag aften for at tage på tur alene. Bailey er stukket af fra sit hjem i Vejrup mandag om aftenen den 16/3 og har været væk lige siden.
Mette (ejeren) har kontaktet politiet og hængt diverse sedler op omkring i området, men uden held.

Hvis nogen hører eller ser Bailey, vil i så ikke være søde at ringe til Mette på 20609646.
Bailey er øretatoveret og desuden i løbetid.

Efterlysning er genpostet fra et tidligere opslag.. Jeg ved desværre ikke nærmere detaljer pt., men kæresten hørte det i radioen idag..


Kommentarer på:  Beagle forsvundet fra Vejrup..
  • #1   28. mar 2009 Ja så skulle du have hørt mig imorges, da kæresten ringede og vækkede mig for at fortælle han lige havde hørt om en trefarvet Beagle som var forsvundet i radioen, og Zila så ikke lå under dynen.. Nøj hvor fik jeg paranoia! Der gik 10 minutter før han kunne få mig foklaret, at det ikke var en hund der var set, men en der allerede var væk.. Fandt så også Zila nedenunder bagefter, men det var først der mit hjerte gearede ned ;o)

  • #2   28. mar 2009 Ja jeg nåede også at tænke "ikke igen" *G*

    Jeg håber hunden er lige så heldig som Aiya og finder hjem igen


Kommentér på:
Beagle forsvundet fra Vejrup..

Annonce