{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Hunde-leg.. For vildt? {{forumTopicSubject}}

Hvor langt lader i jeres hunde gå, når de leger?

Ved ikke om jeg er for "pylret", men bryder mig ikke om at der direkte bliver bidt hul på hinanden i vild leg.. Så ser jeg hellere at der bliver brugt fælles-legetøj, i stedet for de bruger hinanden som tygge-ben. Griner.

Synes det er meget skægt at se om jeg er den eneste der har det sådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-leg.. For vildt?
  • #1   30. mar 2009 Reiki leger slet ikke så vildt at der bides hul -eller det sker da at der bliver tygget lidt i ørerne, men det er jo ikke grundet vild leg.

Så her bliver der sjældent sat fingre imellem når der leges -medmindre legen måtte udvikle sig til slagsmål e.l.

• #2   30. mar 2009 Kald mig bare dum. ELLER?? <, haha ja.. ;O))

• #3   30. mar 2009 Ja undre mig også over det.. Er jo ikke behageligt at se på smiley

• #5   30. mar 2009 Hehe. De får sku nogle skøre idéer engang imellem de hunde... Men syns simpelthen de kan være så modbydelige mod hinanden i leg...

• #6   30. mar 2009 Sålænge min lille bulldozer af en hund ikke bliver ved med at 'slås' når den anden hund tydeligt viser tegn på at det ikke er sjovt mere, så stopper jeg det ikke.
    Hvis det bliver mere dominans end leg og min hund bøller den anden hund, hiver jeg min hund væk og forklarer hende at jeg er boss og at hun skal køle ned..

Bliver min hund derimod irrettesat og underkaster sig så plejer jeg at sige til ejer at det ikke gør noget at min hund bliver sat lidt på plads og at hun ikke tager skade af at underkaste sig bare en gang imellem da hun har et ret stort ego..

Men for mig er leg hvor der ligefrem bliver bidt hul ALT for voldsom og skal stoppes ligemeget hvad..

• #7   31. mar 2009 mine hunde kan godt lege voldsomt, men ikke så der går hul, gravhunden hyler når willum tar fat i nakke skindet og "går tur med hende" men ligeså snart han slipper så går hun efter benene, så så længe der ikke går hul og de er lige gode om det blander jeg mig uden om.

• #8   31. mar 2009 vores bider og bliver bidt i når han han leger, (ikke altid) men så længe ingen af dem hyler eller viser tegn på agressivitet, får de lov at lege videre.

med mindre den anden hund er meget større så min ingen chance har.! (meget sjældent at vores er størst, selv om han er en stor fransk bulldog på 6mdr og 16kg. og det er uden at være for tyk.!)

Mvh

Kasper og lisa

Kommentér på:
Hunde-leg.. For vildt?

Annonce