1.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Problemet er simpelt løst.. Fodring... Problemet er simpelt løst.. Fodring...

Bufas har det jo med, at"angribe" sin mad.. Han har spist sin port. inden groggy har tygget den første kugle... Igår og idag har jeg puttet en bagt kartoffel(rå) i sølvpapir ned i skålen, og vupti... Bufas spiser og tygger sin mad, og er færdig samme tid som Groggy nu... Kartoflen rør han ikke... Godt nok har han ikke plumber i munden.. He he, men han har accepteret den ligger og glor i hans skål..
Så til andre med hunde der spiser maden for hurtigt, er der her en lille simpel løsning..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemet er simpelt løst.. Fodring...
  • #2   4. apr 2009 Og så spørger jeg - hvad gør den kartoffel ? Altså ud over at han ikke sluger maden så hurtigt.

Hvordan kom du på den ide ?

• #3   4. apr 2009 En stor sten i masskålen som hunden ikke kan sluge men kun puffe lidt rundt med er også godt.
    hvis man ikke bryder sig om sten kan man købe en sliksten/ de små orange mineral sten i stedet.

• #5   4. apr 2009 Den gør, at han ikke kan gabe over maden, og sluge store port af gangen, han er nødt til, at puffe rundt med den for, at få fat i maden, og både puffe og sluge maden er for meget, at forlange af ham.. he he, så er man nødt til, at tygge det man har i munden, puffe og tygge osv osv..
    Jeg var nødsaget til, at finde en løsning, det er bestemt ikke sundt for hunden, og Bufas VAR ekstrem..

• #6   4. apr 2009 Vi bruger ikke vand i foderet, da vores har tendens til tandsten og deres tarmsystem er lidt mystisk (hos en GD), så fordøjelsen bliver bedre hvis maden tygges godt...
    Udover det, så har vi erfaret deres analkirtler tømmes bedre ved tørfodring..

• #7   4. apr 2009 vores får vand i lige til sidst, så er tørfodret stadig knasende og ligesom hvis der ikke var vand på

mine ville helt sikkert også æde sølvpapiret og kartoflen.

• #8   4. apr 2009 He he, jeg var også lidt skeptisk med kartoflen.. Bufas er jo kendt land og rige rundt for hans appetit... 2 gange desværre ... Har han åbnet forderspandene, med det resultat vi er røget akut til dyrelæge og fået Apomorfin (brækmiddel), sidste gang lykkedes det ham, at spise ca. 5 kg.. Iløbet af meget kort tid.. Det er snart 1 ½ år siden, men han lure stadig forderspandene af.. Man kan nærmest se hvordan han observere de bliver lukket, for måske senere, at "knække koden"

• #11   4. apr 2009 Carina: tro mig ved alt om mavedrejning.. Mistede Ugly for 2 år siden af denne lidelse... Det havde dog intet med fordringen, at gøre, men stress over håndværkere og Prednisolonen han fik for sin allergi.

Jeg er meget varsom med mine hunde og denne frygtelige lidelse mavedrejning, jeg har sågar fået hentet diverse ting hjem, efter, at ha fået tilladelse til, selv at injicere eller sondere mine hunde hvis uheldet er ude...

• #12   4. apr 2009 fed ide den skal jeg prøve på min mopser iaften,,,det bliver nok med sten for tror også kartoflen ryger ned

• #13   4. apr 2009 det er da det man kan kalde en fed ide´.... smiley
    det skal absolut prøves på den lille, men her bliver det nok også en stor sten. han er også ALT ÆDENDE.... g

Kommentér på:
Problemet er simpelt løst.. Fodring...

Annonce