{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.499 visninger | Oprettet:

Når en hund hyler som en ulv... {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle vågne der kan svare mig.. er begyndt at blive bekymret og nervøs..

Nala er begyndt at hyle som en ulv om natten i søvne.. - det er 4. nat hun vækker mig ved at hun gør det..
gerne 3-4 gange i træk.. hvis ikke jeg vækker hende inden ..

Det skal siges at Nala ALDRIG !!! har hylet før , og jeg mener virkelig aldrig !
det er først nu hun gør det - og i søvne...

hvad betyder det ? og hvorfor gør hun det kun i søvne ?
Er der mon noget galt eller er jeg bare pylret ?
Jeg har overvejet at tage til dyrlægen, men .. ville lige høre jer først..
troede bare det var tilfælde, men .. eftersom det er 4 nætter i træk, tror jeg det ikke længere..

nogle bud ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når en hund hyler som en ulv...
  • #1   9. apr 2009 hun er bare ved at finde ud af at hun er en muskelhund og ik en mus..

Sorry kunne ik lade være

• #2   9. apr 2009 Det er også okay, er bare så nervøs.. :o(
    Forstår det ikke, og det gør ondt hver gang hun gør det, fordi jeg ikke forstår hvorfor..
    det lyder så ... ja sørgeligt når hun gør det.. :o(

Og så tror jeg bare den gamle historie min far altid sagde til mig ligger dybt i mig.. at når en hund hyler som en ulv, er det tegn på død.. ved godt det er noget sludder - men den sidder så dybt .. :o)

• #3   9. apr 2009 min hanhund hyler osse som en ulv men det når han ikke får sin vilje smiley måske drømmer hun?? eller måske har hun ondt puha ved det ikke men hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til vagt dyrlægen og høre når hun aldrig har gjort det før, men er hun anderledes i vågen tilstand? kan du se eller mærke på hende om hun har ondt?

• #4   9. apr 2009 gimimag - Hmm.. altså hun sover når hun gør det, så hun drømmer jo .. men kan normalt tyde hvad hun drømmer - det kan jeg bare ikke nu .. og det irritere mig..
    Det værste er jo at når jeg så vækker hende ( det larmer jo , og bor i lejlighed) jamen så kigger hun på mig, imens jeg aer hende blidt (vil ikke vække hende med et chok) men hun går væk fra mig HVER gang jeg gør det, og det ligner hende heller ikke...

Normalt (om dagen) er der INTET overhovedet, ingen tegn på smerter (tjekker hende hver dag for tæger og sådan), hun leger, spiser og drikker som normalt,, og er glad som hun plejer.. ingen forandringer der overhovedet. :o(

Kan godt være du har ret i jeg skal ringe til vagt dyrlægen og høre... :o/ er så bekymret, måske er det en ligegyldig ting , men .. ved sku aldrig :o(
    hader når jeg har sådan en grim mave fornemmelse..

• #5   9. apr 2009 hellere ringe 1 gang for meget ik... det jo vores elskede dyr jeg er selv en der blir dybt bekymret når der er noget så forstår dig så godt, skynd dig og ring og skriv her bagefter så vi kan høre hva dr,dyr sagde smiley

• #6   9. apr 2009 Beanmor - okay.. men tror nu ikke det er forskelligt for racer - men ved det selvf. ikke.. :o/
    Min far sagde altid at hvis en hund begyndte at hyle var det tegn på en lige var død eller en var ved at dø..
    Og det værste var nok min gamle hund hylede en aften, og mine forældre kiggede forskrækket på hinanden, og ca. 30 min. efter ringede telefonen, det var så min tante der fortalte at min farfar lige var gået bort.. Sammentræf ? - har det nok været ja.. meen åååhhh det ligger dybt i mig, og derfor jeg bliver bange og kan ikke sove nu grundet det :O/

Kiki - okay, men . . hvorfor så først nu ? og hvorfor så mange dage i træk, det forstår jeg bare intet af.. :o(

• #7   9. apr 2009 man kan godt have en tilbagevende drøm har jeg selv haft

• #8   9. apr 2009 Kiki - okay, ja det ville være dumt at bruge penge på det hvis det er ligegyldigt jo.. det undre mig bare, og kan virkelig ikke lide hendes adfærd lige efter..

jeg går ud fra hun sover når hun gør det, men ved det ikke, når at tænde lyset og så vågner hun, eller har åbne øjne, så ved ikke om hun egentlig sover eller bare ligger helt stille når hun gør det..
    Men håber du har ret ..

Tumle - ja det har jeg også selv ret ofte, men .. kan en hund også have det ? (sikkert et enormt dumt spørgsmål.. )

• #9   9. apr 2009 ja hvorfor skulle den ik kunne have det?

• #10   9. apr 2009 tumle - ved det ikke, bare en tanke..

Beanmor - ja, men ... må prøve at tage det med et gram salt og håbe i har ret herinde med det nok ikke betyder noget .. :o)

• #11   9. apr 2009 Beanmor - nej ikke andre lyde end dem der plejer.. og det har aldrig generet hende.. hun gør som regel ikke af lyde eller noget, hun rejser lige ørene op, lytter, og så plejer jeg at sige : det er okay.. så lægger hun sig ned igen... gør hun nu også uden jeg siger det..
    Løbetid - niks.. hun har fået fjernet hele underlivet :o)

Kiki - okay.. håber ikke hun begynder på det om dagen .. selvom det ikke ville være lige så uhyggeligt.. :o/

• #12   9. apr 2009 k/b det da aldrig synd at vække dyrlægen , uanset hva man er urolig for det vel det man har dem til eller?

• #13   9. apr 2009 ja jeg ved godt hvad du mener Kiki :o)

Kiki mener det ikke som hun skriver det ;o)

• #14   9. apr 2009 Og hvis jeg virkelig vil snakke med en dyrlæge om det, kan det nok godt vente lidt ;o) det behøver ikke være dyrelægevagten smiley

• #15   9. apr 2009 hehe kiki .. aahh mon dog smiley

NU vil jeg prøve at sove.. skal op om 5 timer.. gaaab!

nat nat :o)

• #16   9. apr 2009 Synes nu det lyder som om din hund drømmer og ville ikke bekymre mig om det. Men det kan da være irriterende midt om natten.
    Min hund giver os godmorgen-hyl, ud-og-gå-tur-hyl og velkommen-hjem-hyl, så tag det roligt.

• #17   9. apr 2009 Jeg tor, det er "naturhunden", der tuder om natten i søvne. Har oplevet det med mine tidligere hunde, som var ulvehybrider, især hanhunden gjorde det ofte. Det lød fantastisk i det stille soveværelse. Når jeg i begyndelsen tændte lyset og så over på ham, så lå han bare helt roligt og afslappet og kiggede på mig.
    Nanoq (samojed/malamut) har også gjort det et par gange.

Kommentér på:
Når en hund hyler som en ulv...

Annonce