{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hvordan reagere din hund?? {{forumTopicSubject}}

Når du gør dig klar til at tage til træningen med hunden…

Babett, kan ligge og snokke højlydt, og alligevel så stå hun der, når jeg begyer at tage tæningstøjet på, og så vifter hun omkring mig, som om hun er bange for at jeg skal køre uden hende.

Det er skide irreterende, for det tager længer tid med at komme i tøjet, når hun vifter omkring mig, og sætter sig på mine fødder, når jeg skal ha støvler på.

Når jeg så er klar, så kan det ikke gå stærkt nok med at komme ud til bilen, her sætter hun sig ved bagklappen, og venter men jeg åbner bagklapen og lågen til buret, så snart lågen til buret er halvt åben så hopper hun ind buret..

Når vi så kommer ud til træningspladsen, så kommer hun med pivelyde, yes, nu skal vi ud og lave noget, det er lige meget hvilken træningsbane vi kommer til, så kender hun vejen, om det er i Nakskov eller Holbæk, eller bare et sted vi har været før, så starter hun med at komme med lyde-…

Hvordan reagere din hund, når du skal til træning?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan reagere din hund??
  • #1   14. apr 2009 Igår var jeg til uofficiel schweissprøve og så snart jeg fandt sporlinen frem startede Gambey med at vimse. Han satte sig til sidst foran døren, så var han da sikker på at jeg ikke smuttede uopdaget smiley I bilen starter han med at pive så snart vi kommer på grusvej!
    Synes bare det er herligt, at de er klar og viser at det er noget de gerne vil...
    Min stedfars gamle kleiner startede med at vimse ligeså snart min stedfar fandt et par bestemte stømper frem! Så skulle de på jagt smiley Og han kunne ligeså godt sætte hunden i bilen med det samme, for han var ikke til at styre før han kom i bilen og på den måde vidste han skulle med! Vildt at de kan tolke så små signaler!

• #2   14. apr 2009 Mine tonser rundt om mig.. Derfor ryger de i bilen,inden jeg blir færdig med at gøre mig klar.. Så er der ro og jeg får husket alting smiley

• #3   14. apr 2009 Noddie blir rigtig glad og kredser rundt om benene på mig og snuser til mine lommer hvor hans elskede kyllingepølser er.. og når han så har sit træningshalsbånd på så er han klar, han flyver nærmest ud i buret i bilen

• #4   14. apr 2009 Kiwi reagerer ikke anderledes end når vi skal andre ting. På vejen kan hun ikke se ud så hun aner ikke hvor vi er henne før hun kommer ud af bilen.. Men når hun så først er det, så er hun også helt klar på hvad der skal ske, og så kan man ikke komme hurtigt nok frem...

• #5   14. apr 2009 De bliver helt vilde.
    Når man finder skoene og godbiderne frem så er de klar og Akita piver, Pascal og Saxo vimser bare rundt.
    Den/ de hunde som ikke kommer med bliver dybt skuffet.
    De kan heller ikke komme hurtigt nok i bilen og hurtigt nok ud af bilen når vi når frem. Sidder og piver i bilen, og gør når vi når frem for at komme afsted.

De elsker deres træning:-)

• #6   14. apr 2009 Kia er ligeglad med hvor vi skal hen. Finder jeg hendes halsbånd frem er hun klar til eventyr :o)

Så pives der og hoppes af glæde, halen logrer og hun tramper med poterne og gaber højlydt mens hun farer mellem døren og mig for ligesom at spørge om ikke jeg snart kommer? ... Så snart hun ser bilen sprinter hun hen til den og løber rundt om den x mange indtil jeg beder hende sætte sig mens jeg åbner døren og giver tilladelse til at hun hopper ind.

Når hun er spændt fast gøer hun og piver indtil jeg starter motoren ... (er ved at vænne hende af med en del af hendes larmen i form af gøen og piven) ...

• #7   14. apr 2009 Mine vimser rundt ligeså snart jeg begynder at finde hundeting frem. Så sidder de spændt og venter på hvem der får halsbånd på. Så sætter de sig foran døren, og når vi går ud løber de hen til bilen, og jeg kan næsten ikke nå at åbne buret inden de er sprunget ind. Det går sommetider lidt stærkt. I går fik jeg alle hunde ind i et bur, de var selv overbevist om at det skulle være sådan, det var ikke tiol at kalde de to ud igen. Jeg har to bure bag i bilen og der kan være 2- 3 i hvert bur. I går skulle vi have 4 med, og de røg alle 4 ind i det første bur der blev åbnet.

Mens vi kører er der stille, lige indtil vi nærmer os klubben, så begynder min gamle tæve at hyle. De andre siger ikke noget.

• #8   14. apr 2009 Hmm tror ikke min er klar ver det... Men jeg skifter heller ikke tøj eller andet. Faktisk opfører jeg mig ikke anderledes, end når vi skal ud og gå... Så han sætter sig bare foran hoveddøren og venter lidt utålmodigt...
    Til gengæld ved han godt, hvor vi skal hen, når vi har kørt lidt, bare ham og jeg... Også piver han resten af vejen... Og hvis jeg er for langsom til at lukke ham ud, når vi er kommet til træning ex fordi jeg skal have støvler på... Så fare han rundt i buret og piver :o)

• #9   14. apr 2009 Vi går ikke til træning endnu, så det ved jeg ikke, men han danser, piver og laver underligheder bare vi skal ud og gå tur :). Og han er udmærket godt klar over når jeg tager tøj på for at gå uden ham eller med ham, men man følger altid spændt med, det kunne jo være man var heldig og fik lov og komme med smiley

• #10   14. apr 2009 Min både gør og stiller sog foran døren så men ihvertfald ik kan komme ud uden hun er med! Når døren så åbnes er hun ved at vælte det hele og farer ud til bagklappen på bilen og står så der og venter på mig. Det værste er næsten altid når jeg finder halsbåndet frem altså kædehalsbåndet som hun kun bruger til træning for så starter koncerten ellers og stopper ik før end vi starter træningen. Det ligger altid i bilen hendes træningshalsbånd for kan ik holde ud at have det indefor fordi hun blir så vild når hun ser det:-)

• #11   14. apr 2009 Mynte bliver glad men ikke overstadig. Og så glemmer hun alt om at gå pænt når vi går ned til træningsbanen. smiley

• #12   14. apr 2009 "så vifter hun omkring mig, som om hun er bange for at jeg skal køre uden hende."

Men er der ikke også lidt om at du engang har kørt til træning uden hende?? *GG* Så er det skuda klart hun er nervøs.. Hehe

• #13   14. apr 2009 Cassius ved ikke, hvad han skal, når vi kører til træning, da vi har alt vores udstyr i bilen.

Undtagelsen er, når vi skal træne spor, for vores spormarker ligger lige op til grunden, og derfor er hunden jo klar på, at han skal gå, når han ser forberedelserne blive gjort.

Han bliver MEGET glad, forsøger at bevare kontrol på sig selv, fordi han ikke kommer ud, før han er i ro.
    Alt den overskudsenergi kommer så ud i en lidet velklingende sang :o))))

Når vi kører til træning hører vi ikke noget til ham. Han er altid musestille, når han er i bilen, men det er helt tydeligt, når døren bliver åbnet, at han vil i gang... NU!!!

Det er skønt at se arbejdsglæden :o)

• #14   14. apr 2009 det er lige meget om jeg ikke skal noget, men tar jeg en trøje på eller røre ved sko eller jakker står de der begge to med det samme, tænkt hvis jeg nu kørte og glemte dem. har vaskerum ude så når jeg hopper i klipklapperne er de der inden jeg får dem på.... de vil meget gerne med....ALTID *GG*

Kommentér på:
Hvordan reagere din hund??

Annonce