{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.201 visninger | Oprettet:

Min hund er begyndt at passe på mig {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid i 19. uge, og det er jeg ret sikker på min hund er klar over, for han er begyndt at passe lidt på mig. Han har aldrig gjort det før, men den anden dag i hundeskoven var der en ret stor rottweiler/amstaff blanding der hoppede op ad mig og satte en pote på hver side af mig, og så kom min farlige retreiver ellers løbende og knurrede så meget, at den anden hund klaskede ned på maven.
I dag var der en sort lab (min hund hader sorte labber) der løb hen og snusede til mig og den blev også lige knurret væk af knurrebassen.
Det er sjovt han er blevet sådan, for det er kommet ret pludseligt. Han følger mig også OVERALT herhjemme, så vi er begyndt at kalde ham hæmoriden *GG*

Er der andre der har oplevet noget lignende i forbindelse med en graviditet eller andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er begyndt at passe på mig
  • #1   21. apr 2009 nej har ikke prøvet det i forbindelse med en graviditet.. men efter Freja er kommet hjem til mig igen er hun blevet sindsyg mor syg... kan jo være at hun bare lige skal sørge for at jeg kun er hendes nu nar hun har undværet mig i 2 år smiley der er dog nogle hunde jeg gerne på klappe, men der er lige 3-4 stykker vi ser tit og dem skal jeg bare ikke røre uden at hun begynder at knurre.. så jeg lader altid hende om at sige hej først og så klapper jeg hende med den ene mes jeg siger hej til hunden med den anden hånd for at tjekke om hun er ok med det smiley

• #2   21. apr 2009 hihi Iben tror ikke du har overbevist dine hunde om at du kan klare dig selv så smiley

Freja knure også af fremmede mænd.. men det er kun hvis vi er ude og gå efter mørkes frembrud... har prøvet da hun var 8 måneder at bliver overfaldet på vores aften tur, så hun er meget obs når vi går sent.. men der er intet når vi går om dagen smiley

• #3   21. apr 2009 Iben: Jeg mener jo også godt jeg kan passe på mig selv *S* men min hund synes åbenbart jeg har brug for lidt ekstra hjælp nu.
    Jeg tror nu aldrig han ville forsøge at jage mennesker væk, for han elsker jo alle mennesker - især hvis de gider snakke med ham *GG*

• #4   21. apr 2009 jeg har jo ingen erfaring på emnet, men jeg tror hunde er rigtig følsomme overfor den slags!

Jeg ville dog aldrig finde mig i at min hund skulle bestemme hvem jeg måtte og ikke måtte hilse på - hund eller menneske.
    Den slags gider jeg simpelthen ikke..

• #5   21. apr 2009 Jeg oplevede det også da jeg var gravid.. Min aussie klisrede helt vildt, og var lidt mere oppe på dupperne end ellers. Bare jeg gik på toilettet om natten fulgte han mig pænt ud og sad og vente på at jeg kom ud.. Han var også mere beskyttende, og når vi trænede lydighed var han meget svær at få sendt frem og arbejde væk fra mig..

• #6   21. apr 2009 Han reagerede faktsik før jeg selv vidste jeg var gravid.. undrede mig over at han klistrede så meget, så det var faktisk hans skyld jeg tog en ekstra graviditetstest selvom den første var negativ.. (jeg var 8 uger henne da jeg fandt ud af det selv.. ha ha)

• #7   21. apr 2009 Min collie passer også på mig en gang i mellem, mest når der er blevet mørkt, men også hvis at det er en stor, høj mand - så gør han sådan rigtig "farligt" smiley

• #8   21. apr 2009 Mette: Jeg har hørt flere eksempler på, at hunden har opført sig anderledes i forbindelse med graviditet. Jeg synes faktisk det er lidt sjovt de ligesom kan fornemme at der er noget der er anderledes :o)

• #9   21. apr 2009 Iben: Siger du jeg er hormonforstyrret !!! HVA?? Du skal få med min hund at bestille.. *GG*

• #10   21. apr 2009 Iben: LOL

• #11   21. apr 2009 Min dejlige RR vidste også jeg var med guld før manden og jeg vidste det smiley han klistrede sig til mig, skulle ligge hovedet på min mave hele tiden, og når vi var ude, da jeg blev større, gik han såååå landsomt, at jeg ligefrem måtte trække lidt i ham, han mente ikke vi skulle gå så hurtigt når jeg nu var blevet så stor ( det var 7 månede) det med at han lagde hovedet på min mave fortsatte lige indtil jeg fødte, det er mig en gåde han overhovedet kunne finde plads på den store kugle runde mave SS.. men tror faktisk han lyttede, til lillemande inde i maven. For mange gange kørte ørene rundt, og han han kunne pludselig tage hovedet væk, og stille puffe med snuden til min mave, for at ligge det igen smiley

Da den lille så kom ud, forlod han mig, og klistrede sig op af sønnikke, og det har han gjort lige siden...

Hunde og børn er fantastiske sammen.

Og mange gange tillykke Camilla S, er det den første? ved du hvilket køn?

• #12   21. apr 2009 Ina: Sikke dog en fantastisk hund du har. Hvor det sødt at han puttede hovedet på maven og puffede til den.
    Det er den første, og vi vil ikke vide kønnet. Vi har været til MD scanning i dag.

Kommentér på:
Min hund er begyndt at passe på mig

Annonce