{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

træls oplevelse {{forumTopicSubject}}

tirsdag den 21/4 blev min hund et år. men samme dag var starten på noget træls. mandag den 20/4 var min hund begynde med at pive og der kom flåd ud af hende, så tirsdag den 21/4 tog vi til dyrelæge med hende, hvor hun blev skannet og dyrelægen sagde der var noget galt med hendes livmor og hendes blær, så vi fik en tid fredag den 24/4 kl halv 2, vi kom der ned hvor hun så fik et stik så hun sov, vi fik lov til at blive der til hun sov helt. det var første gang jeg havde set min lille dober-pige så rolig.vi fik så af vide vi skulle gå og at vi skulle komme igen kl 4 og først der kunne de helt præsis sige hvad der var galt med hende. aldrig havde jeg været så nervøs. men da vi så kom igen kl 4. stod 2 søde dyrelæger og tog imod os og sagde at alt var gået godt. det viste sig at det bare var livmors betændelse og hendes livmor var så hæved at det var den der havde trykket på hendes blær. så de havde fjernet livmoren. og det var noget træls syntes jeg, men jeg var bare så glad for at se min lille skat igen.de havde så gemt hendes livmor, så vi kunne se den. og det var godt de havde fået den ud. den var meget større end normal og den var fyldt af betændelse. så vi fik hende med hjem igen, med en livmor fattiger og nogle sting rigere og en meget pivet hund der ikke rigtig kunne forstå hvad der var sket. nu er det så 2 dage siden, hun har stadig lidt ond og piver lidt. men hun er sig selv igen, fuld at krudt og vil lege, så det største problem nu ar at få hende til at holde sig lidt i ro og få hende til at spise ordenlig igen. men det kommer nok helt af sig selv om et par dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls oplevelse
  • #1   26. apr 2009 Godt, det ikke gik værre.
    God bedring til hende.


  • #2   26. apr 2009 ja det er helt vild så pivet man bliver. det var min kæreste der fik mig over talt til at få hund. jeg var imod det i starten. men jeg gav min så til sidst og hun havde altid gerne ville ha en dobermann, så sådan en måtte jeg jo købe til hende, og efter jeg har sat mig ordenlig ind i racen og den historie og mødt racens personlighed er jeg blevet dybt forelsket, jeg elsker jo den hund nu og hun er kommet for at blive og er sikker på at racen dobermann kommer til at fulde meget fremover i mit liv

  • #4   26. apr 2009 Ja - Jesper, det er så mig der er manden - og repræsenterer alle de andre hunde + Bibi. Men ja de har saft suseme en mimik og et sind, som skærer direkte igennem til vores sjæle. Men det kender du osse.

  • #5   28. apr 2009 åh ja det kender jeg alt til, en super dejelig race

Kommentér på:
træls oplevelse

Annonce