{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Træls oplevelse {{forumTopicSubject}}

Efter at have gået en dejlig tur langs fjorden, skulle vi lige handle i Lidel i Nørresundby ca kl 20.30. På parkeringspladsen holder der en sort Ford ind lidt længere henne. En yngre mand og kvinde lukker en langhåret schæfer ud. Den er meget glad og virker som en stor hvalp eller unghund. De fortsætter hen over p-pladsen ned til Lindholm Søpark. Hunden har lang læderline og går ikke pænt, den er tydeligvis glad for at komme ud og trækker. Han hiver og slider i hunden med meget hårde ryk. Pludselig hiver manden linen op over skulderen så hunden er nødt til at følge med så den står på bagben. Manden fortsætter med at gå og hunden skriger højt da den jo kun hænger i halsbåndet. Pga min skide ryg kunne jeg ikke løbe efter dem og det er jeg ked af. Jeg kunne sikkert ikke have sagt noget der kunne stoppe mishandlingen, men så havde jeg da sagt min mening. Jeg har overhovedet ingen respekt for nogen der behandler en hund på den måde. Men det er måske bare mig. Jeg satte en seddel i hans forrude der fortalte hvad jeg mener om ham. Den kan ikke misforståes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls oplevelse
Kommentér på:
Træls oplevelse

Annonce