Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbe med sin hund
  • #1   29. apr 2009 Ligesom med mennesker handler det om at starte blødt op.

Med hunde skal man dog også huske på at det er en stor belastning på knogler og led, så de skal være 1 år inden man begynder, ligesom med cykling.

Men hvis du tager løbeture på 5-10 km, kan du altså ikke tage din hund med fra den ene dag til den anden.

Det er noget med at løbe 1 min gå 2 min * 5 , 3-4 dage om ugen, og så hver uge øge intervallerne indtil I kan løbe 15 min uden stop smiley

God arbejdslyst

• #2   29. apr 2009 Jeg er først begyndt at løbe med chico nu, han er 1 år og 5 måneder. I starten løb jeg hen på en hundeplads vi har, som er indhegnet så kan han selv vælge når han ikke kan mere. Nu er jeg stille og roligt begyndt at løbe med ham andre steder, men ikke flere km endnu. Har hørt om så mange som begyndte for tidligt, hvor hunden senere hen har fået skader af det!

• #4   29. apr 2009 det vil være en go ting, at tage med i sine overvejelse med hensyn til varmen, der kommer nu til sommer....
    er temp. over 21 grader, så lad hunden blive hjemme... om aftenen er der nogle der tager deres hunde med når de løber, de tænker nok at temp er faldet og nu er der 21 grader, men man skal lige have i mente, at asfalten, hvis man løber der, stadig er varm efter en solrig dag....

Bare et lille råd med på vejen... ;o)

ellers er det bare at starte stille og roligt op, som nogen har foreslået og hunden må heller ikke være for ung dvs. under 1 år... smiler

God fornøjelse....

• #5   30. apr 2009 Jeg løb med min dsg for første gang her i morges... Tror turen i alt to 20 min... Men så løb vi lidt, så stoppede vi fordi, han skulle tisse eller snuse... Så vi løb lidt, stoppede, løb lidt osv.
    Det passede rigtig fint til os begge... smiley

• #6   30. apr 2009 Okay tak alle sammen. Lyder som om jeg nok ska vente lidt endnu. han er kun 8,5 måned.

Kommentér på:
løbe med sin hund

Annonce