Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Designer hunde...
  • #1   30. apr 2009 Det er desværre ikke noget nyt - det er en "industri" de har haft godt gang i temmeligt længe. Designerdogs!

• #3   30. apr 2009 Nogle af blandingerne er rimeligt ok, når det i det mindste holdes indenfor samme gruppe. Men nogle af dem er HELT hen i vejret. Personligt ville jeg meget nødigt eje en Ausky (Australian Cattledog/Husky)

Eller en Sharp Eagle (Shar Pei / Beagle)

• #4   30. apr 2009 Syntes den der "Puggle" (Beagle og mops) ser rigtig sød ud, men den der "tweenie" (chihuahua og gravhund) syntes jeg ikke er for køn..

Men det kan jo sagtens gå godt, med at hunden bliver køn og har et godt temperament osv, men det kan jo også gå helt galt..

• #5   30. apr 2009 Men som der bliver skrevet/sagt i artiklen er det jo ik noget nyt..
    Man gør det jo i forvejen for at få dem til at se ud på bestemte måder..

Men ja jeg synes nu også at det er syndt at man gør det.. Også inde for selve racen

• #6   30. apr 2009 Sørgeligt at ødelægge en race på den måde :S

• #7   30. apr 2009 Sys godt nok det er helt hen i vejret.....
    Måske går det godt for de kloge hoveder derover, men en dag skal det vel prøves af, af forkerte mennesker og de blander 2 racer, hvor det måske går sindsyg galt....

Tænker tit over den udsendelse der var på tv2 en gang om blanding af hunderacer, jeg så det dog ikke, da jeg havde set klip fra dok. men de havde blandet en lille og en stor race, problemet var så, at hunden der kom ud af det, fik et for lille hovede og der faktisk ikke var plads til dens hjerne så den piv og gik i kramper flere gange, den havde så kraftige smerter i hovedet...

Jeg sys personligt at man skal stoppe det og holde sig til de vidunderlige hunderacer vi allerede har i verden i dag.....

• #8   30. apr 2009 apropos designer/mode-hunde - så bliver dette vidst ikke bedre for chihuahuaén i fremtiden. Håber ikke avlen går helt galt for dem, ligesom efter 101 dalmatiner.

http://adisney.go.com/disneyvideos/liveaction/beverlyhillschihuahua/

• #9   30. apr 2009 Tror ikke der kan gå mere mode i Chi´en, end der allerede er. Disney-film eller ej.

• #10   30. apr 2009 Kan se hvad du mener - meeen nogle gange bliver man overrasket. smiley Måske i nogle af de lande og egne. Men håber du har ret.

• #11   30. apr 2009 Er det i realiteten ikke sådan alle vores nuværende racer er opstået....
    Jeg tror ikke man kan finde een eneste af de racer findes i dag , der ikke er blandet i tidernes morgen...... ( jooo måske lige Farao-hunden )...

Jeg synes ikke det virker så forfærdeligt.... bare man blander med omtanke..... og hundene er sunde og raske.....( undersøgt for arvelige sygdomme ).......

Det er jo ikke hvilke som helst hunde man blander............. men hunde , der er " racerene " i dag.........:O)

Kommentér på:
Designer hunde...

Annonce