{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Halti - "gå pænt"- træning. Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mig en halti til Quila, da hun har luret at jeg altså kun vejer 40 kg, så hun med snilde kan bestemmer hvilken vej vi skal gå. Bare ikke så godt når vi skal over den "store" vej. Men nu vil jeg gerne have råd til træning. For en halti er vel kun en midlertidig løsning, korrekt? Jeg fik ingen rådgivning da jeg købte denne halti, prøvede og tilpassede den selv og fik intet andet med på vejen. Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med at starte på træning med at "gå pænt" nu. Hvordan gjorde i ?

mvh,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halti - "gå pænt"- træning. Hjælp.
  • #1   6. maj 2009 Du skal have en sele på hunden samtidig med en halti når hunden så går pænt i haltien og ikke trækker skal du løsne grebet i haltien og flytte det til selen trækker hun igen skal du stramme grebet i haltien på den måde lærer hun at når hun går pænt forsvinder trykket fra haltien og hun kan se lige ud hvis hun trækker i en halti vil hovedet dreje til den ene side og hunden mister noget af udsynet

• #2   6. maj 2009 hvis du har en snor med karabin i begge ender, kan du sætte en i halti og en i selen... så kan du holde sådan på snoren at du hurtigt kan korrigere hvor virkningen skal være.... det har jeg gjort med min border collie...

• #3   6. maj 2009 Okay, og så rose hver gang hun går pænt.
    Og så til sidst bare undlade den helt.

Hvor længe tog forløbet for jer?

Kommentér på:
Halti - "gå pænt"- træning. Hjælp.

Annonce