3.575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Mine tæver slås Mine tæver slås

andrea på snart 5 år og pusle på 1½ er begyndt at gå meget imod hinanden smiley
Andrea blir sådan helt skummel og bevæger sig MEGET langsomt og står bare og lure efter pusle og det syns pusle er mærkeligt/skummelt så hun begynder at gø, lige pludseligt fare de på hinanden.,
jah det er lidt svært at forstå..
også hvis andrea ligger med et kødben så gør pusle af hende fordi den vil hun ha, og så går andrea væk og begynder på det der slow noget.... pusle kan godt gå hen til hende når hun står sådan, men lige pludseligt går fanden løs...
jeg skiller dem fra hinanden og lukker dem i hvert sit rum, bagefter er der overhovedet ikke noget... dog kan pusle godt virke lidt bange for andrea

nogen der har nogen tip til hva jeg kan gøre ???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine tæver slås
  • #1   7. maj 2009 mine mener de alvorligt skam smiley

• #2   7. maj 2009 Du skal gribe ind FØR de slås - altså når den ene gør og den anden bliver stivbenet og langsom i bevægelserne....

• #3   7. maj 2009 hvad??

• #4   7. maj 2009 Er de sammen når du ikke er hjemme ? Det skal du nok ikke gøre mere, skil dem ad når du ikke er der, ellers kan det ende rigtig, rigtig galt...

• #5   7. maj 2009 Betina - du skriver du skiller dem ad, og lukker dem i hvert sit rum, NÅR de slås - du skal skille dem ad FØR de slås.... Altså, når den ene bliver stivbenet og den anden gør, skal du stoppe det, og sende dem hver for sig....

• #6   7. maj 2009 ja jeg griber også ind, lige så snart jeg ser det, men lige når jeg gør det så skal de til at flyve i flæsket på hinanden :-s

• #7   7. maj 2009 Jamen, så må du blive bedre til at læse dem, for ud fra det du beskriver, så har de fint udviklet kropssprog, så skal du fortsat have dem sammen, så er det VIGTIGT du får styringen....
    Hanner slås for at finde ud af hvem der er stærkest, når den ene føler sig underlegen trækker han sig. Tæver slås til døden....

• #8   7. maj 2009 puha ja smiley
    nu flytter jeg på landet i hus, så blir de skildt når de er alene...

de når selvfølgeligt ik at slås inden jeg bryder ind for jeg kan godt se når den er gal på dem, tydeligt
    Men jeg kan tydeligt fornemme at var jeg ik brydet ind jamen så var de i flæsket på hinanden... :-s

• #9   7. maj 2009 Det bliver fedt med ny bolig - men jeg ville så ikke turde lade dem være sammen når du ikke er hjemme. Så jeg syntes ikke du skal vente, til du er flyttet - det kan jo gå galt inden....

• #10   7. maj 2009 nej det vil jeg gøre...

• #11   7. maj 2009 Min brors tæver må kun være sammen under opsyn ellers kan de slå hinanden ihjel.
    Det er lært på den hårde måde. Med de nødvendige hensyn fungerer de upåklageligt sammen ... Men det er en føreropgave at sørge for at indrette jeres dag så de nødvendige hensyn tager ALTID fremover ...

Jeg ville med det samme sørge for at dine hunde ikke er alene sammen.

Fra nu af skal du være mere obs. på dem. Du skal også sørge for at den store får fred for den lille når den har brug for det og særligt i løbetider og falsk drægtighedperioder.

For helt at undgå problemer så giv dem foder hver for sig. Dvs. at du så vidt muligt forudser og forebygger alle de ting der KAN få dem til at slås.

Så ender det med at de kun oplever positivt samvær og dette skulle gerne forstærke deres samvær.

Men det kan være noget i skal være obs. på resten af deres liv ...

Ellers enig med Smydi

• #12   7. maj 2009 altså det skal lige siges, at det altså ikke er tit de gør det...

• #13   7. maj 2009 Nej men lige pludselig en dag går det galt ... Better safe than sorry ...

• #14   7. maj 2009 Betina - det er ligegyldigt, du kan ikke vide hvornår elatsikken er presset maximalt, og de slås så meget at du ikke kan skille dem ad.

Vil sige somKkradsebørsten - better safe than sorry....

• #15   8. maj 2009 Fusse har de samme lange bevægelser inden han angriber... Det gælder for dig om at gå ind og stoppe dette, når du ser disse bevægelser. Tror skam også det er bedst allerede at skille dem ad når de er alene.

Kommentér på:
Mine tæver slås

Annonce