{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Coco var lige ved at blive ædt.... {{forumTopicSubject}}

Føj for en gå tur ...
Min storebror og mig bestemte os til at gå en tur med Coco ( mors blanding af labrador og gravhund) og min nico (dsg) og mine 2 børn..
Turen gik meget godt, og på vej hjem gik vi af en lille grusvej, som normalt er helt stille ... Men IKKE idag !!!
Min store dreng på 5 kørte foran, så kom jeg, skubbende min datter på cyklen og bagerst min bror og Coco..

Pludselig kommer den her grand danois med kurs direkte mod Coco - den gør og bukker sig ned imens den bare kommer stormende... Min bror får hevet Coco op i selen, over hoved højde imens han får vendt sig om ...
Det får den store til at vende om, med kurs mod mig, og så råbte jeg af den, SKRUB SÅ HJEM !!!!
Nico, han pev, og trak baglæns imens jeg bare måtte hive ham efter mig, min bror og Coco var nu "fanget" på forkerte side af hunden og kunne ikke komme med os andre, min bror prøvede at komme i kontakt med nogle i huset, men der var ingen - endelig hoppede hunden ind over hækken, hvor den så bare kom til at stå i hoved højde og kun en meter fra min søn som nærmest gik i baglås.... Måtte råbe han skulle cykle lige så stille videre, imens vi prøvede at komme forbi.. Da der så endelig kom en dame ud af en garage og sagde " den gør ikk noget" der var grænsen godt nok nået - Så hold dog %&/%&/%&/%&/ den hund inde !!!!!
Ja, det var ikke pæne ord hun fik med på vejen, og har normalt ikke noget mod store hunde, men det her var en rigtig øv oplevelse og den grusvej komme vi ikke mere på .....
Coco er heldigvis okay, min bror og mig fik lidt af et adrenlin kick, og min dreng blev bange for hunden ....
Så en rigtig dum dag ..

Må man egentlig ha en hund til at gå løs i en have, uden hegn eller snor ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Coco var lige ved at blive ædt....
Kommentér på:
Coco var lige ved at blive ædt....

Annonce