{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

Coco er blevet indlagt :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, Coco blev indlagt her til morgen med vejrtrækningsproblemer, blege slimhinder og generelt nedstemthed...

Jeg tænkte det måske var hjerte/lungeorm, og at vi "bare" skulle have en kur, men dyrlægen ville indlægge, tage prøver og lægge drop.. smiley

Ja, så blev det hele lige lidt mere seriøst for mig.. Og jeg gik derfra med tårene trillende ned (hold dog hovedet højt indtil de var gået med CocoBob)

De ringede så her for en time siden, at blodprøver var fine, dog forhøjede infektionstal, og de ville derfor scanne mave og hjerte.. Hun har jo en medfødt hjertefejl, der blev scannet og "clearet" for tre år siden. Dengang fik vi at vide at det ikke var noget farligt og at hun ikke skulle have medicin. Men nu er man jo nervøs igen...

Derudover nævnte hun bugspytkirtelbetændelse, da vi stod og snakkede inde i konsultationen.. Det er der jo en del herinde, ved jeg, der kender til, så jeg tænkte, jeg ville spørge om, det virkelig ville kunne være det med så forholdsvist (i min verden) "små/ufarlige" symptomer?

Ventetiden er lang, når man bare går og venter på, at de ringer og siger man kan hente....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Coco er blevet indlagt :-(
Kommentér på:
Coco er blevet indlagt :-(

Annonce