{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I, der barfer...
  • #1   12. maj 2009 Jeg har fået lagt en foderplan i dansk barfcenter så jeg var sikker på at mine hunde får alt de skal bruge af vitaminer, mineraler m.v

    (det koster 800,- for den første hund og 600,- for efterfølgende hund mener jeg)

    Det er forskelligt hvor jeg køber mit kød da jeg har aftaler med en økologisk hobbylandmand, jægere, og en kollega der sælger fisk - men køber guffer og feriebarf hos dansk barfcenter og rigtig hundemad.

    Jeg fodre med kallun, hakket rensdyr med ben og brusk, Kalkunhalse, hakket kalkun med ben og brusk, oksekød, laks, krabbemiks, strubehoveder og sikkert noget mere men kan ikke lige komme i tanke om mere, så får de glucosamin, grøntsagspulver og hvidløgspulver.

    På bendage veksler jeg mellem vildtben, lammeben og okseben der er kødfulde, og nej de splintre ikke det er kun hvis det bliver tilberedt.


    Der er flere barf grupper herinde - søg optagelse for der er rigtig mange gode råd, at hente, samt inspiration...

    Held og lykke - kan varmet anbefale at barfe - det er det bedste jeg har gjort for mine hunde!

    / Trine


  • #2   12. maj 2009 Skal det ikke siges meget bedre :o)

    Håber at se tråopretter i BARF/råfordringsgrupperne :o)


  • #3   12. maj 2009 Hvor køber I jeres kød?
    - En Kennel i Nordjylland der leverer på Sjælland

    Hvad køber I?
    - Oksekød, Fjerkræmix, Kallun, lever/hjerter/nyre, Frisk fisk, Lammeribben ( Dem kan min lille bastard knuske sig helt igennem ) Lakseolie, Lidt grønsagsblanding i kødet i ny og næ.
    Kommer nok til at købe en masse andet, men nu skal der lige tyndes ud i fryseren...

    Hvormeget køber I?
    - Deles med 2 andre om 100 kg ( Fik selv 30 af kiloene )

    Hvad fodrer I mest med?
    - Oksekød og Fjerkræmix'et

    Bruger I vitamintilskud?
    - Nej Og skal lige siges at jeg havde meget svært til at få Laura til at tage på, hun var ribben-alt-for-synlige-tynd fordi at hun ikke rigtigt gad tørfoder.


    Og nu har jeg fodret i små 2 måneder og som hun ser ud nu, er det ligefør at jeg overvejer om hun skal på slankekur smiley
    Hun spiser helt op og er glad, hun har ikke nær så meget tynd mave som før og ser generelt rigtigt godt ud smiley


  • #4   12. maj 2009 Nu har jeg ansøgt medlemsskab i BARF-gruppen, så håber jeg at jeg kan få nok viden til at turde at starte op på BARF selv, for min chihuahua er nemlig meget tynd og kræsen, kunne være det ville være godt for ham at få noget råt kød smiley

Kommentér på:
I, der barfer...

Annonce