{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

brækket ben. hva gør jeg.. 4 del {{forumTopicSubject}}

nu havde jeg en hård dag igår, var vågen knap 40 timer, og have en beslutning jeg skulle tage ang speedy,
jeg skriver herinde igen, igen, da det er et meget "populært" emne, og folk har vist deres interesse, og folk har været søde og prøve at hjælpe på de forskellige måder, som jeg virkelig er blevet rørt over.
fik tænkt en masse ting igennem, og kunne ikke forstille mig at hun, sammen med vores anden hund, kunne forblive rolig i knap 2 måneder. det er jo trods alt en amstaff, og hun har været van til at bruge en masse energi, flere timer om dagen.
tager hen til dyrelægen her idag, og snakker lidt frem og tilbage, så godt som jeg nu kan, da jeg tuder ved tanken om at miste hende, og jeg beslutter mig for at hun skal hvile i fred.
som mange har sagt til mig, skal jeg huske hva der er bedst for hende, stod det til mig så ville jeg få hende opereret, men for hendes skyld måtte jeg vælge det modsatte.
har aldrig prøvet noget så svært.
sidder inde i et venterum, og venter på dyrelægen. døren åbner, og der kan jeg se min lille skat, stå og lovre med halen, røven, og har det gladeste smil på.
sidder så der med hende i 5 minutter, og tænker på de ting vi har oplevet, og tårene flosser bare ud, tager hende så ud på hendes sidste tur ud og tisse, og kan mærke på hende, hun har smerter. jeg nyder så de 10 minutter så godt som jeg nu kan i den her situation, og holder hende så, så lægen kunne give hende sprøjten. her vælger jeg så at gå, ville ikke se hende få det sidste, og det har bestemt ikke været nogen nem oplevelse.

hun vil altid blive mindet som den lille hund der bare elsker alt og alle.hunden der altid var hos mig, uanset hvad.
du må hvile i fred speedy
R.I.P
11/12-07 13/5-2009

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brækket ben. hva gør jeg.. 4 del
Kommentér på:
brækket ben. hva gør jeg.. 4 del

Annonce