{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Dele hund i to år {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og mangler nogle at dele en hund med. forklaring følger!

Jeg skal sejle de næste to år i ca. to måneder af gangen og med to måneders pause. Jeg vil derfor rigtig gerne dele min skønne Fiona med nogle andre, for når disse to år er gået så vil jeg igen være i stand til at være sammen 24/7 med min dejlige hund. Det er muligt at de der gerne vil dele hund med mig på dette tidspunkt slet ikke kan undvære Fiona, når disse to år er gået, og så må vi jo selvfølgelig finde ud af dét smiley Hun plejer at have denne effekt på folk!

Hun er ekstremt nem, kan være alene hjemme osv. Jeg vil selvfølgelig tage mig af alle udgifter. Men du skal bo på Sjælland.

Alle indlæg/forslag er velkomne. Indlæg der kommenterer på om det her er en god eller dårlig idé er også velkomne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele hund i to år
  • #1   16. maj 2009 Hvad er det for en hund? Hvor gammel er den? Hvordan fungerer den?
    hvis du skal finde nogle her, tror jeg noget mere info er en god ide.

Udover det synes jeg det er fint. Dog bør du lave en kontrakt, så du ikke står om to år, og risikerer at de nye ikke vil af med hende.

Hvis jeg kommer ind på min drømmeuddannelse, har jeg i en periode (mindre en for dig) også selv brug for en delehund..

• #2   16. maj 2009 Mia og Mikkel,
    medmindre hunden har et lidt svagt sind eller er nervøst anlagt, tror jeg godt det kan lade sig gøre.. Jeg tror dog det er vigtigt at det er de samme! altså ikke 4 forskellige der står for pasningen, men de samme.

Min gamle hund havde nærmest to hjem. Den var lige så ofte hos mine svigerforældre uden os, som den var hjemme hos os. Og den fungerede fint uden problemer. Hun elskede at komme hen til dem, og hun blev super glad når jeg kom og hentede hende.

med det i mente er der jo hunde der har sværere ved at omstille sig, og jeg tror ikke det ville være ønskeligt for sådan en at blive rykket rundt..

• #3   16. maj 2009 Det kan sagten lade sig gøre ! har selv haft en hund på så at sige delebasis ! den var hos mig midst 14 dage og max 3 mdr ad gangen og der var ingen problemer med omstillingen, dette stod på i næsten 3 år ! håber bare at du finder nogen der gider hjælpe dig !

• #4   16. maj 2009 En almindelig velafbalanceret hund bør ikke have problemer med at skifte mellem 2 hjem. Man kan jo prøve og fornammer man så, at hunden er forvirret eller deprimeret, kan man finde en anden løsning.

• #5   16. maj 2009 Følger lige med her smiley

• #7   27. maj 2009 Hej, jeg troede jeg fik en mail når der var nogen der svarede, men det gør jeg ikke selvom jeg "abonnere" på forummet...

Tak for en masse gode input. Bliv endelig ved.

her er lidt om Fiona smiley
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=60504&ipc=193857

Kommentér på:
Dele hund i to år

Annonce