Dele hund i to år {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står og mangler nogle at dele en hund med. forklaring følger!
Jeg skal sejle de næste to år i ca. to måneder af gangen og med to måneders pause. Jeg vil derfor rigtig gerne dele min skønne Fiona med nogle andre, for når disse to år er gået så vil jeg igen være i stand til at være sammen 24/7 med min dejlige hund. Det er muligt at de der gerne vil dele hund med mig på dette tidspunkt slet ikke kan undvære Fiona, når disse to år er gået, og så må vi jo selvfølgelig finde ud af dét
Hun plejer at have denne effekt på folk!
Hun er ekstremt nem, kan være alene hjemme osv. Jeg vil selvfølgelig tage mig af alle udgifter. Men du skal bo på Sjælland.
Alle indlæg/forslag er velkomne. Indlæg der kommenterer på om det her er en god eller dårlig idé er også velkomne.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
hvis du skal finde nogle her, tror jeg noget mere info er en god ide.
Udover det synes jeg det er fint. Dog bør du lave en kontrakt, så du ikke står om to år, og risikerer at de nye ikke vil af med hende.
Hvis jeg kommer ind på min drømmeuddannelse, har jeg i en periode (mindre en for dig) også selv brug for en delehund..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
medmindre hunden har et lidt svagt sind eller er nervøst anlagt, tror jeg godt det kan lade sig gøre.. Jeg tror dog det er vigtigt at det er de samme! altså ikke 4 forskellige der står for pasningen, men de samme.
Min gamle hund havde nærmest to hjem. Den var lige så ofte hos mine svigerforældre uden os, som den var hjemme hos os. Og den fungerede fint uden problemer. Hun elskede at komme hen til dem, og hun blev super glad når jeg kom og hentede hende.
med det i mente er der jo hunde der har sværere ved at omstille sig, og jeg tror ikke det ville være ønskeligt for sådan en at blive rykket rundt..
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.171
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 589
maj 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
Tak for en masse gode input. Bliv endelig ved.
her er lidt om Fiona
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=60504&ipc=193857
Dele hund i to år