Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryptorkisme
  • #1   17. maj 2009 både ar og pris, kommer jo an på, hvor stenene sidder....

• #2   17. maj 2009 Monty er opereret for det...... Arret var rimeligt stort men ses nu ikke længere, eller man skal lede godt for at finde det...((o;
    Hans operation var en af de vaskelige hvor stenen sad godt gemt i bughulen.
    Mener vi betalte ca. 3500,- for indgrebet.

• #3   17. maj 2009 Syns du skulle prøve at få opdrætter til at betale en del af operationen - med mindre det er dig selv smiley

• #4   17. maj 2009 Du må vidst hav fat i dyrlægen for at få svar;o)

pris og hvor omstændigt det er, afhænger af hvor stenen "gemmer sig". Jeg ved at ikke alle overhovedet får fjernet stenen, medmindre self den giver problemer (eller man alligevel vil have kastreret).

Men nødvendigheden af operation, samt hvad det koster, kan kun dyrlægen svare på:o)

Og som Karin siger, ville jeg osse forhøre mig hos opdrætter. Du burde endten have afslag i pris eller en del af operationen betalt, da det jo er arveligt

• #5   17. maj 2009 Milos sad omme bag bugen i mellemkødet prisen løb på ca 8000 kr.
    Jeg kan ikke se arret, men det vigtigste for mig var nu bare at finde den sten og få den ud, da den sad og gjorde så han fik ondt.

Men det er jo alt efter hvor den sidder, hvor prisen ligger henne.

• #6   17. maj 2009 Kan de ikke risikere at udvikle testikelkræft hvis man ikke få den/dem fjernet.... Noget med varmen ???

• #7   17. maj 2009 Jeps - desværre

• #8   17. maj 2009 så længe man kan mærke at den sten der IKKE er nede er fin og glat, er der ingen fare på færde....

Vi fik Beacan kastreret for ca en måned siden, fordi han er så frygtelig tynd, og kryptorchid, så for at få ham til at tage på, blev han så kastreret.
    Det kostede 1800,- inkl. alt. Han blev åbnet 2 steder jo, og man kan nærmest ikke se det allerede nu.

Vi venter dog stadig på det får sin virkning på hans stofskifte, så han kan begynde at få sul på kroppen

• #9   17. maj 2009 Jeg har snakket med dyrlægen da min ene hund er kryptokid, og efter samråd med hende , har jeg besluttet ikke at kastrere ham, da hun ikke mener chancerne for kræft er så store at det er nødvendigt , og da jeg nødig vil have mine hunde i nakose, vælger jeg at tro på dyrlægen :o)

• #10   17. maj 2009 Ny forskning siger, at man ikke behøver fjrne den tilbageholdte sten, da der ikke er forøget kræftrisiko.

Og ja, pris afhænger af, hvor stenen sidder. Man kan avt. ultralydsscanne og finde stenen på den måde og derefter beslutte, om den skal ud. Sidder den lige nede ved lyskekanalen, er den nemt fjernet med et mindre indgreb.

• #11   17. maj 2009 Vores han blev åbnet 2 steder, det sædvanlige sted når de bliver kastreret og i bugen. Det kan man ik se altså det i bugen, med mindre du leder rigtigt godt efter det. Vores han var meget øm når man rørte ham på bugen hvor den ene sten var, han ville slet ik ha man rørte ham der. Og den var fin og glat. Forresten han blev kastreret da han var 7 månedet, og har det godt uden vedhæng.

• #13   4. aug 2012 Hvor stor er risikoen for kræft ved hormon behandling?
    Der er vist nogle hormoner som er lovlige i DK.
    Der er ikke tale om en avlshund.

Kommentér på:
Kryptorkisme

Annonce