{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Dårlig behandling...? {{forumTopicSubject}}

Hej med allesammen. Ville bare høre om nogle af Jer har haft en dårlig oplevelse/ forkert information i forbindelse med at handle i dyreforretninger. Jeg har selv i mange år arbejdet i en og syns selv jeg har givet mig tid til kunderne og forklaret om foder, hygiejne, osv. osv. så de overhovedet ikke var i tvivl om noget! Men det er noget helt andet, når man så selv står som kunde og føler den hjælp man får ikke helt kan bruges! Jeg kan fuldstændig RASENDE når jeg kan høre salgsassistenterne give forkert information om produkterne eller bare give en dårlig behandling.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig behandling...?
  • #1   14. feb 2006 jeg synes genetelt ikke at de ved nok, ekspedienterne i en dyrehandel. føler nogle gange at man ved mere selv. det burde være et krav om at man har en ell anden form for uddannelse ell kursus i dyr. det er jo levende væsener vi snakker om! uvidende folk stoler jo på hvad de får af vide i dyrehandlen..

  • #2   14. feb 2006 nææææ... ikk rigtigt..

    men lidt på en måde..

    vi køber loppekur (de der pipetter) på vores lokale arpotek, da vi ikk har nogen dyrehandel i bogense..

    sidst jeg købte var til Kayser, som var aaaalt for stor, så da jeg gik ned og bad om en omgang pipetter til hunde på 40 kg og opefter skulle jeg nærmest overtale hende til at sælge dem til mig, for hun mente det var helt hen i skoven hva jeg sagde han vejede..

    men det er vist også den eneste trælse oplevelse med det..


  • #3   14. feb 2006 Der er en dyrehandel jeg har handlet i engang. Gør det ikke mere, for de virkede så ligeglade. Dem ville jeg ikke støtte, så jeg fandt et andet sted.
    Syntes også at det er dårligt, når de ikke vil hjælpe deres kunder godt nok. For det er jo det de skal overleve på.


  • #4   14. feb 2006 Hmm... Troede godt nok ikke at der var så mange, der har fået forkert information! Det chokerer mig faktisk llidt! Men jeg giver Jer ret i, at man skulle lave en lov om at uddanne folk i de specialer der nu udbydes i forretningen! Mange forretninger er kun ude på een ting- AT TJENE PENGE! Og hvor er det ærgeligt de ikke tænker på de levende dyr de egentlig skulle sørge for, både igennem os, men også de dyr de selv har i butikken.

  • #5   14. feb 2006 Michael P- er det Zoo Zity du taler om?

  • #6   14. feb 2006 MAXI ZOO de ved overhovedet ikke noget som helst i den vi har..... Kun en medarbejder jeg er stødt på vidste hvad han snakkede om..... Vi var ovre for at høre med gå væk hund, og det anede de ikke rigtig lige hvad blev brugt til men vi kunne da prøve os frem....???? Min mor var ovre for at købe shampoo til hendes pappillon (langhåret) og spurgte om hun evt. skulle bruge balsam hvortil hun fik svaret.... ja hvis man er lidt fint på den kan man da godt?????????????

  • #7   14. feb 2006 ved godt det ikke lige er en hund men Timon's storebror er jo en degu, jeg fik at vid det var som andre gnaver og de kunne tåle alt.. heldigvis fandt jeg en butik hvor ejeren nærmest er ekspert i det dyr og han kom med en masse ting de ikke kan tåle.. og at det er det dyr i verden der har lettest ved at få sukkersyge, så der er meget frugt de ikke må få, som.eks kaniner kan tåle..
    hader fok der sælger dyr uden at vide hvad de taler om


  • #8   14. feb 2006 hov der skulle stå Timon (Nico's storebror) he he he

  • #9   14. feb 2006 Hejsa !
    Har været i mange dyrehandler med personale der hved for lidt.
    Jeg bruger gerne shoppen hos dyrenes beskyttelses internat i Balling (vest for Skive).
    Her hved de hvad de har med at gøre !!!


  • #10   14. feb 2006 Pet hollywood i aalborg er rigtig gode med rådgivning... synes jeg :o)

  • #11   14. feb 2006 købte for en del år siden en Beo stær og havde for at sige det rent ud ikke en s.... forstand på hvad den skulle have at spise.
    så jeg gik op til den lokale dyrlæge hvor til der hørte en fin foretning med foder, legetøj, bure og meget andet, og forhører mig hvad jeg skal give min fugl og hvad di kan anbefale, jeg får anbefalet noget foder og tager glad hjem, de er jo eksperterne (troede jeg), 1 uge efter står jeg op en morgen og fuglen ligger i bunden af buret og er død, chokkeret ringer jeg til dyrlægen ( der hvor jeg købte foderet) og de siger jeg skal fryse den ned indtil jeg kan komme ind med den, det gør jeg så og de sender den så ind til LBH og får den undersøgt og det viser sig så at den er ganske enkelt død af sult??? forde den har fået noget HELT forkert foder.
    Dyrlægen fejer for egen dør og siger jammen jeg har aldrig anbefalet dette foder til dig, og du bør da som ejer vide hvad din fugl skal spise????
    ja det burde jeg måske også ha vidst men jeg havde kun haft fuglen i 2 dage, da jeg gik efter råd hos de sagkyndige?????


Kommentér på:
Dårlig behandling...?

Annonce