Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græs..
  • #1   24. maj 2009 Er det så ik meningen han skal kaste op? det gør han nemlig ik... han skider det ud og så ska jeg trække hans aff. ud fordi der hænger græs som han ik selv ka få ud...

• #2   24. maj 2009 Der er rigtig mange forskellige meninger om hvorfor en hund spiser græs.
    Nogen mener at det er på grund af ondt i maven eller mavesyre.....
    Andre mener at det kan være fordi hunden kan lide den søde smag, som græs har.....
    Nogen hunde kaster op et stykke tid efter at have spist græs, andre gør ikke....
    Det er dog ganske normalt at hunde spiser græs, så jeg bekymrer mig ikke når mine hunde gør det..... Men ind i mellem beder jeg dem stoppe det hvis jeg synes at det er for meget græs der spises..... Det sidste gælder især min store hund, da han spiser det som var det slik...((o:

• #5   24. maj 2009 mit bud: fordi den synes det er lækkert. Det er i hvert fald min idé om hvorfor reiki gør det.

Reiki æææælsker grønt. Både mælkebøtteblade, græs, små nye skud der kommer op af jorden osv.
    -måske han tror han er en hest *GG*

• #6   24. maj 2009 nå ja -må osse hellere tilføje at han ikke kaster op bagefter, og at hans afføring ikke fejler noget, så problemer med maven tvivler jeg på er årsagen

• #7   24. maj 2009 Garlic spiser også græs smiley men det er 'kun' de lange seje græsstrå eller det som græsslåmaskinen taber smiley Han har ikke ingen problemer med opkastning eller noget der kommer ud af bagporten smiley

• #8   24. maj 2009 Hmm -Reiki æder løs. ALtså virkelig ÆDER hvis han kan komme til det. Primært senegræs og så nyt græs. Derudover som sagt blade og diverse blomster der forsøger at komme op af jorden uden at reiki opdager dem hihi

Når vi er ude ved en nærliggende sø at bade, er det siv der står for skud...

sære hund...

• #9   24. maj 2009 Har fået af vide at det er fordi græsset i øjeblikket smager HELT vildt godt - og så er det ikke engang løgn. Dens næringsværdi er i top !

• #10   24. maj 2009 Jeg har overværet fem sporprøver i dag, og alle fem hunde gumlede af kornet og fik trukket point for det :o)

Der er ekstra vitaminer i eller noget :o))))

Kommentér på:
Græs..

Annonce