Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græs??
  • #1   26. aug 2010 Mener det er noget for fordøjelsen, f.eks katte gør det også (der findes kattegræs til inde katte)
    Min han gør det også, og især hvis han har været køresyg.

• #3   26. aug 2010 ok, men jeg forstår det virkelig ikke, for hun kaster ikke op af det og hun virker aldrig sløj eller noget. men hun spiste græs i går aftes, og det er først nu her til aften at hun lige har kastet op (mad + græs) er det fordi maven ik kan kapere det græs at hun kaster op? det sker sjælent at hun kaster op, selvom hun spiser meget græs

• #4   26. aug 2010 Mille.. ha ha men tror ik helt den passer, for her har været godt vejr hele dagen smiley

• #5   26. aug 2010 Mine spiser også masser af græs............ Jeg tror at de tror at det er en del af deres måltider.........*GGGG*

Det er nok fordi jeg sulter dem..........*G*

• #7   26. aug 2010 lyder underligt, men vil tro de spiser lidt hele tiden (som vi også spiser fibre) men at de så også kan få for meget smiley Jeg ved det ikke, må ærligt indrømme jeg træder en smule i vand smiley

• #8   26. aug 2010 Mille.. det kan jeg godt forstå, grinte også en del over det..

I andre.. jeg forstår det virkelig heller ikke, det er jo ik fordi hun kan må være sulten for hun har fået mad et par timer før hun gør det.. undre mig om hun er ved at blive til en hest!?!

• #9   26. aug 2010 Mine hunde har maver af stål, så den holder ikke 100%.......

Men det er jo også labber og de æder alt.........*GG*

• #10   26. aug 2010 hmm hun fejler aldrig noget så det må vel bare være fordi hun kan li det... men det kan jeg ik! ville ønske hun ville holde op med det!

• #11   26. aug 2010 Jeg læste en artikel engang om at ulve ved hvad de skal spise når de har bøvl med maven, de leder efter de planter og rødder de har brug for, Hunde stadig har instinktet, men at langt de fleste ikke ved hvad de skal spise og hvorfor, så de går bare og græsser lit. Min Whiskey gør det også i stor stil, og hun har aldrig bøvl med maven.

• #12   26. aug 2010 Øhhh...... jeg tror de gør det , fordi de synes græsset er for højt...... og de kan ikke lide det kilder dem på maven , når de går rundt i det..... øhhhh sorry....... ku' ik' la' vær' ....... :O)

• #13   26. aug 2010 Min hund æder også græs samt andet ukrudt og blomster, og hun har stort set aldrig dårlig mave (bortset fra dengang hun stjal 1½ kg slik!), så jeg tror bare det er noget de gør fordi det smager godt og holder fordøjelsen igang. - Eller som Mette skriver: fordi vi sulter dem smiley

• #14   26. aug 2010 Mine spiser også græs. Og når jeg står og snakker med hundeejere spiser deres også græs. Det er til stor morskab for os.
    Men jeg blander mig da engang imellem. For den ene har kastet det op hun lige havde spist. Så jeg siger stop når jeg syntes at de går for meget til den.
    Men de er også helt vilde med ærter og skrællen. Men skrællen skal de ikke havde mere en 2 af ellers kommer det retur.

Kommentér på:
Græs??

Annonce