Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græs?
  • #1   16. maj 2011 Min gør det ofte hvis han har lidt problemer med maven.

• #2   16. maj 2011 Min pige som også blive 1 i næste måned gør det også..

Har hørt de gør det for at brække sig, vis de har spist noget deres mave ikke kan ha'.. men hun brækker sig ikke, tror bare godt hun kan li det ny græs for hun gør det kun ved det der liiii' er kommet smiley

• #3   16. maj 2011 ved ikke om det lyder helt hen i vejret ? smiley

• #4   16. maj 2011 Kate: Det gør Tess også.. Altså spiser græs, men er brækker sig ikke.

• #5   16. maj 2011 er=hun*

• #6   16. maj 2011 Mine er meget grønt-spisende på denne årstid. Det er de hvert år. Jeg tror ganske enkelt friske skud smager lækkert -de spiser både græs, blade, blomster mm.
    Reiki graver sågar rødder op.

De spiser da af og til lidt græs resten af året osse, men her i foråret går de helt amok i alt hvad naturen kan tilbyde:o)

• #7   16. maj 2011 Min spiser osse masse af græs.. Det er jo lige før det er pinligt når vi står på marken, hun ligner jo en sulten ko, der lige er blevet lukket på sommer græs..:)

• #8   16. maj 2011 Jeg har heller ikke haft en hund, der ikke spiste grønt - specielt om foråret.

Burre er favoritten.

• #9   16. maj 2011 Nå ja -min plukker osse selv bær. Hos Gaia er jordbær favoritten, så man må skynde sig hvis man vil have nogen selv.
    Reiki æææælsker blåbær, men da vi ikke har dem herhjemme, nøjes han med brombær.
    -og det er altså et helvede at børste ham efter en tur i brombærbuskene;o)

Jeg ser ikke frem til at bærrene begynder at komme *G*

• #10   16. maj 2011 Guuud - jeg ved slet ikke hvordan Coffey har det med bær... Cassius spiste jordbærene inden de var modne, så det er længe siden, jeg har fået den slags fra haven *GG*

Jeg håber, at jeg i år kan få min kirsebær i fred for både hund og fugle... Men jeg tvivler..

• #11   16. maj 2011 CH -man kan vel altid prøve at være optimist. Min mor har nu indhegnet sit ene bed, fordi Jack slog de små buske ihjel ved at tisse på dem, og Reiki åd samtlige gule blomster (ja KUN de gule -de andre får lov at leve) og Gaia nappede jordbærene *GG*

Da vi var i Sverige sidste år, gik en stor del af turene gennem et område hvor der var blåbør OVERALT. Jeg tror næsten vi kunne have droppet aftenfodringen for Reikis vedkommende. Han var i paradis *G*

• #12   16. maj 2011 Håber da ikke Kia går i bære, så har jeg en svigerfar der ikke vil være så glad for hende smiley hehe

Ej han har alligevel så mange så mon ikke hun kan spise sig mæt uden det kan ses smiley

• #13   16. maj 2011 Her i huset er det ikke rigtig forår før drengene begydner at græsse. smiley De elskler de helt sprøde skud græs der kommer, og nu hvor det bliver langt er det næsten endnu bedre.

Da vi boede hos mine svigerforældre sidste sommer, gik de også og åd alle de små skov-jordbær.

• #14   16. maj 2011 Jeg tror os det har noget nyt græs og det er så lækkert! VÅDT græs er det bedste smiley

Kommentér på:
Græs?

Annonce