{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

kan vende sin hund af med og rulle {{forumTopicSubject}}

tænkte om der var nogle der havde nogle gode råd???? det handler om at vi meget gerne vil vende vores 4 år gamle tæve af med og rulle sig i lort:-(
det er bare så ulækkert og syntes det er synd hvis hun skal blive hjemme hver gang vi skal besøge nogle på landet........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan vende sin hund af med og rulle
  • #2   12. jun 2009 det virker ikke hun smider sig inden man når og sige noget og det er præcis hestepærer der er favoritten

  • #3   12. jun 2009 Hold hende i snor når i er steder hvor i ved hun kan finde på det.

    -må indrømme at jeg har svært ved at finde problemet. JA det er skideulækkert, men det er jo ikke værre end at hunden kan få en tur med vandslangen inden man kører hjem igen;o)


  • #4   12. jun 2009 det er godt nok svært og vaske hende når man er på en rasteplads... den ene gang skulle hun lige med ud og tisse og der var der en venlig person der havde lagt en l... og den kastede hun sig i og så er der altså så snor eller ikke snor når det "dufter" så kaster hun sig i det

  • #5   12. jun 2009 maria F
    Du har en dejlig hund der gør den mest naturlige "hundeting" i verden. Du er nødt til at holde den i kort snor og være på forkant, så du hurtigt kan få den væk når den vil smide sig. Det er den eneste måde du kan undgå det på.
    Min hund vil også gerne rulle sig i en død måge, og herre gud, den kan vaskes når den er for "parfumeret"...


  • #6   13. jun 2009 øv jeg troede man kunne vende dem af med det på en eller anden måde smiley kan det passe at det nærmest er kun er hund hunde der gør det ????

  • #7   13. jun 2009 nej det gør han hunde også, kings favoritter er kattelort og fuglelort. nice!!

  • #8   13. jun 2009 min gamle yorkie lærte at forbinde den form for rulning med det efterfølgende forhadte bad... og så stoppede hun med det pjat. Men det var så en konklusion hun selv kom frem til.

Kommentér på:
kan vende sin hund af med og rulle

Annonce