{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

så hurtigt alting kan vende:) {{forumTopicSubject}}

Så sidder man her og føler alt bare går den forkerte vej, først vælter den ind med jobafslag, så går forholdet i stykker på en ret grim måde efter 4,5 år, man kan ikke blive siddende i sin lejlighed og endnu flere afslag fra job man har søgt.. synes godt nok de sidste uger har været ret øv..

MEN...
Nu skal jeg pludselig til jobsamtale om elevplads i morgen og oveni det ringer mobilen pludselig med et ukendt nummer og i den anden ende er ens halvbror som jeg kun har set 3 gange siden vores far døde i 94. Sidst jeg så ham var ganske kort var for 7 år siden, jamen altså jeg er bare så glad.
Tænk at han pludselig er i telefonen, har søgt efter mit nummer fordi ham og hans familie gerne vil se mig og få bygget et familieforhold op:D

Årh sku bare li ha lidt luft for alle følelserne:)

Håber i andre har haft en fantastisk dag?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så hurtigt alting kan vende:)
  • #1   21. mar 2012 Det har været en dejlig dag, men vist ikke så god som din :o) Tillykke med (måske) elevplads og "familieforøgelsen" :o)))

  • #2   21. mar 2012 Stine og indica: tusind tak:D bare det at blive kaldt til samtale langt om længe var helt fantastisk.. efter 1,5 og kun afslag var jeg godt nok ved at miste modet og så har jeg lige besluttet mig at tage en uddannelse til og det her er den første jeg har søgt. Det var en rar fornemmelse endelig at lykkes på den punkt:) og at man så oveni li pludselig får lidt ekstra familie, det var godt nok li ved at slå benene væk:)

    Ej det lyder godt nok lækkert med 3 uger i us, du må virkelig glæde dig så: D


  • #4   21. mar 2012 Trine p:
    Ja det har du helt ret i og synes virkelig den sidste tid har været svær. Når man pludselig finder ud af den man stolede allermest på virkeli har taget røven på en og arbejde ville heller Ikk lykkes, så blev det li nok. Men nu kan det kun gå fremad efter i dag:D
    Har altid haft en stort ønske om at kende min fars familie og det var utrolig hårdt at de slog hånden af mig, da vores far døde, så det er bare et kæmpe ønske der er gået i opfyldelse:)


  • #6   21. mar 2012 Det har jeg også lidt svært ved i dag;) det var li hvad der skulle til for at vende humøret. Og tusind tak:)

  • #8   21. mar 2012 Allergisk: ej det lyder da som en rigtig dejlig dag:D glæder mig nu også til flere dejlige solskinsdage, der er ikke noget bedre:)

  • #9   21. mar 2012 Jeps en super dag her... Vi har lige været til scanning og fundet ud af vi skal have en sund og rask lille dreng smiley

  • #11   21. mar 2012 dejligt og tillykke, måske det hele vender med foråret... og pøj pøj i morgen

  • #12   21. mar 2012 Held og lykke med samtalen og håber familieforøgelsen udvikler sig positivt !!

    Min dag har været lidt...lala...da min depression er brudt op igen, men den daglige luftetur, som også plejer at være dagens lyspunkt, gik over al forventning...hundevapsen er ved at forstå, at man ikke behøver interessere sig vildt meget for fremmede mennesker, og da vi holdt pause et par gange på vej rundt om søerne(KBH), fordi mit knæ gjorde ondt, lagde han sig bare helt afslappet ned ved siden af bænkene og kiggede ud på verden uden den mindste uro over de mennesker, der gik forbi...samt joggerne(dem er han normalt MEGET glade for).

    Dejligt med succes !!


  • #13   21. mar 2012 Allergisk: Tak smiley

  • #14   21. mar 2012 steffie - Ej hvor lækkert.. smiley

    Maria - Kæmpe stort tillykke.. smiley


    Her har det også været en god dag, har været til min stedfars fødselsdag og så er der kun 14 dage til Påske Tam Tam.. smiley


  • #15   21. mar 2012 Tak smiley

  • #16   21. mar 2012 Min dag i dag har været god herhjemme sammen med gemalen i formiddags timerne og sammen med sønnen senere på dagen, savner den store som pt. er i Berlin med skolen.... jeg har ventet i spænding på hvad køn Maria skulle fortælle det blev efter scanning, fik lov til at få en adr. så jeg lige pludselig kan sende en hjemmelavet ting til den bette, det glædede mig meget at jeg måtte det :o)

  • #17   21. mar 2012 steffie S, skod engang imellem at livet går skævt, men lyder til det nu begynder at lysne for dig, det er rart :o) håber det bliver rigtig godt imellem dig og din bror :o) *Krammer*

  • #18   21. mar 2012 Hehe Aino, du er jo tosset smiley Men er sikker på vi bliver glade for din gave smiley

  • #19   21. mar 2012 Maria, man skal være lidt tosset, så gør det det nok også sjovere at være til tror jeg ;o)

    Aj joke..... men et godt humør og god humor er altid godt ;o)

    Det tror jeg også I gør, ikke alt er lutter lagkage i hverdagen som du ved, så det glæder mig at gemalen nu igen vil begynde at få fuld løn, så vi har råd til at jeg kan få lov til at lave noget for at glæde jer :o)


  • #20   21. mar 2012 Det lyder rigtig dejligt!!
    Jeg er lige blevet "opsagt" for resten af måneden, fordi der ikke er omsætning i det sted jeg arbejder... Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, i og med at jeg ikke behøver stå op kl 6 i morgen smiley
    Derudover chiller jeg alene med hundene, fordi min far er på forretningsrejse i tyskland... Min lillebror var her tidligere i dag og spiste min aftensmad uden jeg opdagede det, så den har stået på kedelige frysefrikadeller med gammelt rugbrød.. øv...
    MEN, egentlig er jeg ret glad! smiley


    TIllykke med samtalen, øv med forholdet. Op på hesten igen - gør noget for dig selv, nyd tiden du pludselig har... :o)


  • #21   21. mar 2012 Men det sucks lidt at arbejdet igen ringede DAGEN FØR.. under 20 tiemr inden jeg skulle være der... dét kan jeg ikke tage...

  • #22   22. mar 2012 Aino: Nu skal du jo ikke lave noget der koster en formue....!!!!!!

  • #23   22. mar 2012 Nej kun i tid hehe

  • #24   22. mar 2012 Hehe jamen den klarer du nok smiley

Kommentér på:
så hurtigt alting kan vende:)

Annonce