{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

til en slettet :) {{forumTopicSubject}}

Hvem skal lukke røven ?
Du har nada styr på særlig meget omkring ast og dens sundhed , og aner med 99.99% sikkerhed ikke hvilke punkter du vil priotere op og ned på beskrivelsen hvis du da kan få fortaget sådan en .
Vi ku alle jo bare spytte hvalpe ud konstant, tjene en masse penge og være ligeglade , og hvor ville vi så stå henne ? N ååååh jo, her hvor vi står i dag, med folk der ikke kan få solgt der hvalpe! folk der må sælge til dårlige købere fordi der ikke er plads der hjemme til 6 fuldvoksne hunde.

Der er så meget etik og moral i det at avle, men det fatter de fleste bare ikke og får der med ikke dårlig samvittighed.

hvorfor skriver folk i denne tråd, netop fordi de får en grim smag i munden, fordi de hver dag, ser hunde der skal omplaceres! hunde der bliver truet med aflivning, og samtidig med alt det ser de folk der konstant vil have hvalpe.!

Hvad har din tæve at tilbyde .?

Perfekt eksteriør?
Sundhed så det basker, utrolig stærk psyke ?

Det fint nok at drømme om avl . men lad vær og avl på noget som ikke kan tilføre racen noget.

Det der med, min hund er så sød, og kan ligge som en frø, er bare ikke ok .

Ps. har selv et par tæver både med sundhed og udseendet i orden, jeg ikke gider avle på, da der netop ikke er købere nok til mine krav. smiley


Kommentarer på:  til en slettet :)
Kommentér på:
til en slettet :)

Annonce