{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til dem med HD hunde!!!
  • #3   17. jun 2009 Hvad mener du med ta den rystede på bagpartiet?

• #5   17. jun 2009 Ok, tak.

• #6   17. jun 2009 Jeg har to hund med HD, en tæve med D hofter og en han med C hofter, og ingen af dem viser tegn på sygdommen trods det er store hunde.

Jeg tror det er meget afhængigt af hvilken race der er tale om, da nogle racer bærer sygdommen bedre end andre.

/ Trine

• #7   17. jun 2009 Jeg lagde mærke til at Buller blev noget mere aggressiv overfor andre hanhunde. Han var ellers en hund der kan med stort set alle hunde, så den opførsel fandt jeg mystisk, og fik ham undersøgt. Han har C hofter, og er efter at være kommet i behandling blevet sig selv igen smiley Så han er ikke længere så aggressiv som han var lidt før jul.

Da jeg kun har haft ham i 1,5 år fik jeg en adfærdsspykolog til at se på ham før jul, og hun anbefalede mig at få ham scannet for gigt og hofter. Dels fordi han vraltede en del da han gik. Hans tidligere ejer fortalte at han ikke havde fejlet det store, så jeg troede at det var hans normale gangart dengang. Men jeg blev klogere smiley

• #8   17. jun 2009 Buller er på J d hills light foder, og en halv previcox tablet om dagen. De to ting sammen har gjort at jeg har fået en nærmest helt ny hund. Han har så meget energi nu, og vil meget gerne lege med de andre hunde (på trods af, at han fylder 10 år i næste måned). Så det er skønt at se smiley

• #10   17. jun 2009 Har en tæve med E/D hofter. Hun er meget løs i hendes bagpart, hvilket er de eneste tegn. Fik det konstateret ved røngten!

• #11   17. jun 2009 Bette er lidt løs i bagpartiet, ellers er der intet tegn på HD - kun på røngten.

Kommentér på:
Til dem med HD hunde!!!

Annonce