hunde på stranden?????? hunde på stranden??????
hej
vi vil tage på stranden med hunde her i weekenden men hvilken strand må man være på med hundene ( altså de skal jo være i snor men hvor er det helt lovligt af de må opholde sig på stranden?? )
vi er fra brøndby så det må gerne være en strand i nærhenden...
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Og så ville jeg overveje det, medmindre I kun skal være der 1-2 timer..
Det bliver jo varmt, og hundene får brug for skygge og meget vand.
Og hvad vil I binde dem af til?
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Der er mulighed for at hundene kan komme i vandet, da der er et lille stykke med sand, men som skrevet er det ikke ligefrem en strand.
Der er mange som går med hunde der, og mange hunde som bader.
Og så er det ikke langt fra brøndby
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 133
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.528
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Jeg synes det er helt fair at de er hundefri om sommeren.. Og hvem skal også holde øje med hunden, når de andre bader? og hvis man ikke bader, skal man jo stadig vade igennem tusinde mennesker..
Ja, indrømmet, om aftenen kunne det være lækkert, og i sommerhuset synes jeg det er hyggeligt at gå en aftentur ved stranden, men vi undværer det fint i hverdagen..
Har kun haft hunden på sjællandske strande tre gange..
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
I sommerperioden er stranden gerne som fluepapir med mennesker som soler sig, og bare et barn løber forbi eller man kommer til at gå for tæt forbi folk, bliver de stik tossede over at få sand på håndklædet.
Tror der ville være en del sure miner med en hund som sprøjter sand og vand og larmer.
Man kan jo ikke rigtig begynde at lave regler om at man gerne må have hund hvis de ikke gøer, eller ikke ryster sig osv. Så er det lettere bare at sige ingen hunde.
Meeen jeg er meget enig i aftenbadningen. Synes godt det kunne være tilladt at gå på stranden med hunden efter kl. 20 feks.
Der er ikke nogen mennesker, og det er et skønt tidspukt for hunden at være ude fordi det ikke er lige så varmt som midt på dagen
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 538
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
hunde på stranden??????